Mies oli harrastanut seksiä toisen naisen kanssa kun olimme vielä tapailuvaiheessa
Olimme siis tapailleet noin 3 kk, mutta emme sopineet seurustelusta. Tuosta on aikaa yli kolme vuotta. Onko oikeutus suuttua tai loukkaantua?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Olin viestitellyt kuukauden ajan miehen kanssa ja tavattu jutellen pari kertaa. Sitten selvisikin, että miehellä on toisella paikkakunnalla suhde naisen kanssa. Alkoi inhottaa, sillä miksei mies viestitellyt ja tapaillut senkin aikaa tuota naista. Vai onko joillakin tarpeen olla monia deittejä yhtaikaa varmistaakseen että joku aina jossain odottaa.
Mitä odotit? Naiset kiinnostuvat samoista miehistä ja mitä enemmän olet jostain miehestä kiinnostunut sitä enemmän hänellä on myös muita naisia. Kyllä top10% miehellä varmasti joku jossain aina odottaa myös parisuhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nykyajan seurustelukuvioihin :)
Ihan pe*seestähän toi on. En tiedä kuinka itse toimisin. Etenkin siinä tapauksessa tuollaisen paljastuminen olisi erityisen ikävää, jos itse olisi ollut alusta saakka tosissaan ja toinen olisi koeajanut muitakin paremman toivossa, kun ei minun kanssani olisi ollutkaan kyllin mukavaa.
Pitäisi muistaa alusta saakka vääntää ratakiskoa ja pitää palavereja kuinka juuri tässä suhteessa toimitaan ja millä aikataululla.
Vain mies, joka saa kaikkie naisten vitut kostumaa pystyy koeajamaan muitakin. Hyvänä nyrkkisääntönä naiset voisivatkin opetella, että mitä enemmän mies kiinnostaa sitä enemmän miehellä on myös muita naisia ja niitä on myös parisuhteen aikana.
Itselleni ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, jos tapailen jo toista. Keskityn vaan siihen ketä tapailen. Siis mielenkiintoni on vaan täysin siinä ketä tapailen. Ei kuulosta hyvältä tuo, että miehesi ei ollut sinusta niin kiinnostunut, etteikö mieli tehnyt kuitenkin toista. Vai jättikö kyseinen nainen miehesi aluksi?ja siksi mies sinut valitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas sanoisin, että unohda. Sun miehesi valitisi sut.
Oma mies teki samoin kunnes virallistettiin. Tosin pettäminen ei mennyt panemiseen asti mutta loukkasi silti.
Tästä seitsemän vuotta. Nykyisin mies rengastanut minut, asutaan saman katon alla ja perhe perustettu. Luotan häneen ja hänkin asettunut aloilleen koti-isäksi
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän ketjun. Olen kohta vuoden seurustellut aivan ihanan miehen kanssa. Kuulin juuri että hän oli vielä tapailumme alkuaikana harrastanut seksiä exänsä kanssa muutamia kertoja, vaikka mekin oltiin jo menty sänkyyn. Olen aivan rikki. Ymmärrän että mitään ei oltu sovittu mutta olin päätä pahkaa rakastunut ja en olisi ikinä voinut uskoa tätä miehestä. :( Nyt vaan itken ja mietin että voinko enää elää tällaisen ihmisen kanssa. Olinko mä niin huono että piti pitää toista varalla?
Tuo sonta on sun silmillä potenssiin kymmenen viimeistään siinä vaiheessa kun alkuhuuma on loppu.
Miehet? Naiset on näissä ympäriinsä paneskeluissa vähintään yhtä pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän ketjun. Olen kohta vuoden seurustellut aivan ihanan miehen kanssa. Kuulin juuri että hän oli vielä tapailumme alkuaikana harrastanut seksiä exänsä kanssa muutamia kertoja, vaikka mekin oltiin jo menty sänkyyn. Olen aivan rikki. Ymmärrän että mitään ei oltu sovittu mutta olin päätä pahkaa rakastunut ja en olisi ikinä voinut uskoa tätä miehestä. :( Nyt vaan itken ja mietin että voinko enää elää tällaisen ihmisen kanssa. Olinko mä niin huono että piti pitää toista varalla?
Tuo sonta on sun silmillä potenssiin kymmenen viimeistään siinä vaiheessa kun alkuhuuma on loppu.
Mikä sonta? Ajatukset vai se että mies panee muita kun huuma on ohi?
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa muidenkin kanssa vaikka olisi kuinka palavasti rakastunut yhteen ihmiseen. Mutta tätä ei naiset voi ymmärtää.
No tietenkin ymmärrämme, himot se meilläkin on ja monesti se jota rakastaa ei olekaan hyvä sängyssä.
Ja niin kuin teillä miehillä niin meillä maisillakin voi rapatessa roiskua mutta eihån se haittaa.Ette tietenkään ymmärrä ja vain miehellä on fyysiset seksihalut. Mutta vanhan naisen on turha haaveilla yhdestäkään miehestä.
No mitä sitten valitatte naisista jotka eivät halua seksiä? Ja miksi haette baarista tai tinderistå naisia seksiin kun kerran tiedät että naiset ei halua seksiä? Eihän tuossa ole mitåän logiikkaa. Teidån miesten kannattaa sitten vain ihan keskenänne paneskella. Ei tarvi sitå baerihoidon "yllätysraskauttakaan' sitten pelätä.
Varmasti olenkin sinua vanhempi nimittäin älyltäni.
Mullakin on tapana paneskella mahdollisimman pitkään ennen kun suostun seukkaan.
N18
Jos ei seurustelusta ole ollut vielä sopimusta niin vapaitahan te kumpikin olitte.
Minusta asioista pitää sopia, jotta tietää missä mennään. Itse ainakin katselin moneen suuntaan ennen seurustelua. Olen nainen.
Miten tuollaiseen joka suuntaan jakavaan horoon sitten voisi luottaa sopimisten jälkeen suhteessa kysyn minä?
Yleensä keskitytään siihen, kenen kans tapaillaan. Kokisin loukkaavaksi, jos mies olisi toistenkin kanssa sängyssä samaan aikaan, kun tapailisimme tutustuaksemme paremmin. Kyllä häiritsisi. Haluan miehen jakamattoman huomion. Ja kunnioituksen. Nykyään on ihan erilaista kuin silloin takavuosina, kun kuljettiin tansseissa. Onneksi ei enää vanhana tarvi yrittää etsiä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittiko tapailu silloin että pääsitte jo sänkyyn asti? Eipä sillä tosin niin väliä, jollei molemminpuolisesti sovittu että vain toisianne tapailette.
Oltiin kyllä oltu jo useasti sängyssä, vaikka nähtiin tuolloin vain viikonloppuisin tai joka toinen viikonloppu.
Ap
Miksi tapailitte vain viikonloppuisin tai vain joka toinen viikonloppu? sitä suuremmalla syyllä suuttuisin aivan ilman omantunnontuskia, että miehellä on ollut aikaa käydä hoitelemassa vierasta pesää mutta ei olla kanssasi. Ei jatkoon.
P.s. Syytelkää tai ette, en ole tavannut yhtäkään miestä joka suhtautuisi yhtään sen paremmin vastaavaan kuvioon.
Kirjoittamaton sääntö nykyajan suomalaisessa seurustelukulttuurissa on, että niin kauan kun ei ilmaista että seurustellaan niin on ihan ok tapailla muitakin ihmisiä. Jos jollain tapaa tuodaan esille että nyt seurustellaan, niin perusoletus on että parisuhde on monogaminen. Ja ei, sitä ei tarvitse sanoa suoraan juuri noilla sanoilla että "seukataaks" kun ei enää olla ala-asteella. Jotenkin se on kuitenkin ilmaistava (oma ukkoni sanoi että otti treffi-ilmoitukset pois netistä). 3 kuukautta toki kuulostaa pitkältä ajalta olla ilmoittamatta asiaa, mutta olettamus on silti sama kuin alussa sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sonta? Ajatukset vai se että mies panee muita kun huuma on ohi?
Huuman jälkeen tulee usein vaihe jolloin toisesta löytyy niitä ärsyttäviä piirteitä eikä kiinnosta enää kyhjätä kyljessä. Arvaa ärsyttääkö tuo asia sinua silloin?
Temptation Island av-palsta 2020.
"mitä välii sill keitä panee?"
Voi huokaus.
Lämpenin pitkän taivuttelun jälkeen miehelle, joka esitti olevansa aivan rakastunut. Lopulta pienen kyselyn jälkeen selvisi, että hän oli viettänyt minun iskemiseltäni liienneet ajat eksänsä sängyssä. Jätin kyselemättä saman tien. Kuulin kautta rantain, että oli pettänyt aiemmissa suhteissa patologisesti/kroonisesti, eli pelastin vain itseni pahemmalta.
Toinen mies oli aivan erilainen, mutta kiinnostui muutaman kuukauden seurustelun jälkeen kaveristaan ja haksahti sänkyyn. Kuvitteli lakaisevansa maton alle, loukkaantui ja piti mykkäkoulua kun ei mennyt valehtelu läpi. Jätin hänet.
Kolmas - tämä jo aiemmin tapahtunut - halusi olla kanssani, kunnes vuoden yhdessäolon jälkeen ilmoitti miten on jo puoli vuotta tykännyt minusta ja iski suhteemme alussa muitakin naisia. Erosin heti.
Kaikissa miehissä yhteistä on se, että he halusivat olla kanssani, heistä oli vaikea päästä eroon ja heillä oli valtava kontrolloinnin tarve. Harmi, etteivät he kontrolloineet itseään saati pystyneet puhumaan totta, mutta onneksi en kenenkään kohdalla antanut vastaavaa tilannetta kuin ap:lla anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island av-palsta 2020.
"mitä välii sill keitä panee?"
Voi huokaus.
Yllättäen samoille naamoille ei kävisi, että heidän selän takanaan toimittaisiin samoin. Trolol.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa muidenkin kanssa vaikka olisi kuinka palavasti rakastunut yhteen ihmiseen. Mutta tätä ei naiset voi ymmärtää.
Jos rakastaa toista, niin haluaa ottaa toisen tunteet huomioon. Pettäminen on parisuhteen vakavampia kriisejä. Vain Suomessa taitaa olla hyväksyttävää tapailla useampaa yhtä aikaa. Esim. Ruotsissa ei olisi, vaan pidettäisiin huijarina.
Tervetuloa nykyajan seurustelukuvioihin :)
Ihan pe*seestähän toi on. En tiedä kuinka itse toimisin. Etenkin siinä tapauksessa tuollaisen paljastuminen olisi erityisen ikävää, jos itse olisi ollut alusta saakka tosissaan ja toinen olisi koeajanut muitakin paremman toivossa, kun ei minun kanssani olisi ollutkaan kyllin mukavaa.
Pitäisi muistaa alusta saakka vääntää ratakiskoa ja pitää palavereja kuinka juuri tässä suhteessa toimitaan ja millä aikataululla.