Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatan olla raskaana ja ajankohta

Vierailija

on huono. Sen sanon tähän alkuun että aborttiin en kykene enkä halua. Mutta miten pääsen eroon tästä ajatuksesta että elämä on nyt sössitty ja kunnolla ettei mahdollisuutta parempaan enää ole.

Meillä on kaksi lasta ovat alakouluikäisiä. Kolmas lapsi ollu jo kauan toiveissa. Mutta aina on ollut jotain miksi olemme siirtänyt asiaa. Jossain vaiheessa luovuin koko ajatuksesta kolmannesta lapsesta.

No nyt se on ehkä meille tulossa kaikesta huolimatta.

Mutta mä olen työtön, aloitin yhden aikuiskolutuksenkin ja se on pahasti kesken on tosin lyhyt että varmaan ehtisin sen loppuun ennen lapsen syntymää.

Jos meille tulee lapsi se vie mut entistä kauemmaksi pois työllistymis mahdollisuuksista ja jatko-opinnotkin todennäköisesti jää haaveeksi en tiedä kuinka jaksaisin opiskella kolmen lapsen äitinä varsinkin jos yks on pieni.

Kommentit (9)

Vierailija

Onko lapselle koskaan loppupeleissä juuri sitä oikeaa aikaa? Tai sitten kun omasta mielestä se oikea aika on, niin aitä lasta ei välttämättä tule.

Ilmeisesti raskaus on aika alussa, joten vielä voi sattua vaikka mitä. Tulla keskenmeno, olla kohdun ulkoinen tai tuulimuna jne.

Elämällä on tapana järjestyä. Jos et aborttia halua tehdä, niin oikeasti ei taida olla kuin yksi realistinen vaihtoehto. Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin otan sen lapsen kun koen keskenmenon tai kohdunulkoisen raskauden.

ap

Nämä ei ole valintakysymyksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin otan sen lapsen kun koen keskenmenon tai kohdunulkoisen raskauden.

ap

Nämä ei ole valintakysymyksiä.

Ei tietenkään. Meinaan vaan etten toivo mitään sellaista tapahtuvan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin että opiskelijoilla ei voi olla lapsia? Just juu...

Tietysti voi olla. Olen minäkin opiskellut kun esikoinen oli pieni. Se oli raskasta. Tarkoitin että mulle olis liikaa opiskella + kolme lasta.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat