Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei suostu jäämään äitiysloman jälkeen lapsen kanssa kotiin

Vierailija
04.11.2015 |

koska hän ei halua menettää työpaikkaansa. Minusta vähän huvittavaa, koska hänen koulutuksella ja alalla ei juuri edes ole mitään etenemismahdollisuuksia ylöspäin. Kyllä lapsen hyvin vointi tulisi asettaa etusijalle. Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no musta tuli mielenterveysongelmainen koska äitiä ei kiinnostanu olla mun kanssa kun olin pieni. Tai nuori. Tai aikuinen. On se ura vaan niiiin tärkee. Isä jäi mun kanssa sillon mun syntymän jälkeen kotiin. Erosivat kun olin 5v. Lapsia äiti pysty tekemään 3 kpl muttei yhdenkään kanssa kiinnostanut viettää aikaa :) tai kasvattaa muuten kun olemaan hiljaa ja näkymätön koska "äitiä vähän väsyttää kun on ollut töissä". V**tu naiset älkää tehkö niitä lapsia jos työ on tärkeämpää. Lapselle tärkeää on hoivasuhde joka alkaa muodostua jo sylivauvana.

Vierailija
22/22 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no musta tuli mielenterveysongelmainen koska äitiä ei kiinnostanu olla mun kanssa kun olin pieni. Tai nuori. Tai aikuinen. On se ura vaan niiiin tärkee. Isä jäi mun kanssa sillon mun syntymän jälkeen kotiin. Erosivat kun olin 5v. Lapsia äiti pysty tekemään 3 kpl muttei yhdenkään kanssa kiinnostanut viettää aikaa :) tai kasvattaa muuten kun olemaan hiljaa ja näkymätön koska "äitiä vähän väsyttää kun on ollut töissä". V**tu naiset älkää tehkö niitä lapsia jos työ on tärkeämpää. Lapselle tärkeää on hoivasuhde joka alkaa muodostua jo sylivauvana.

Ikävä kuulla. En kuitenkaan suostu uskomaan, että sun ongelmat johtuu pelkästään äidin työssäkäynnistä. Se on normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi