Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne käräyttää pimeän työn tekijä?

Vierailija

Tuttu tekee pimeästi töitä ja työ on suht julkista eli sitä ei pysty piilottelemaan mutta tiedän ettei tee sitä verokortilla vaan nostaa kaikki tuet.

Kommentit (11)

Vierailija

Mitä tukia saa? Mistä tiedät? Samoin verokortittomuuden? Tuossahan noita neuvoja tuli, mutta toivottavasti et tee tätä omista tarkoitusperistä.

Ihan siksi kysyn, kun eräs "rouva" käräytti naapurinsa. Heillä kaikki asiat kunnossa ja tuli heille vaivaa, henkisiä traumoja, verotarkastusta jne. Mitään ei löytynyt. Ihan hevillä en itse YKSITTÄISTÄ ihmistä lähtisi käräyttämään. 

Vihjepuhelimiahan on joka instansilla, voit siis nimettömänä kertoa vaikka firman nimen.

Ja en todellakaan kannata harmaata taloutta tai sosiaalietuuksien väärinkäyttöä! 

Vierailija

Miksi suotta käräytät. Eteläeuroopassa pimeä työ on iso osa ja näin heidän näkyvä budjetti on pieni ja me sitten tämän takia maksamme heille miljarditolkulla tukea.

Sitä enemmän maksetaan mitä tiukempi kontrolli meillä on.

Myös pimeä palkka menee kulutukseen ja siitä maksetaan valtiolle  veroa enemmän tai vähemmän.

Suomen valtiolle ei muutenkaan kannata antaa rahaa. Menee kankkulan kaivoon. Kukin kansalainen itse tietää paremmin mihin rahansa laittaa tai ei laita.

naatitaan ja rillataan

Meillä on sellainen mukava muija-rinki. Me käräytellään aivan kaikki. Riippumatta mitä ja kuka teki, niin me käräytellään, koska me halutaan ja voidaan. T. Käräyttäjä-Muijat

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sellainen mukava muija-rinki. Me käräytellään aivan kaikki. Riippumatta mitä ja kuka teki, niin me käräytellään, koska me halutaan ja voidaan. T. Käräyttäjä-Muijat

Pientä vallantunnettahan se jo tuokin antaa, pissiksiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

http://www.mustatulevaisuus.fi/fi/mita-voit-tehdahttp://www.mustatulevai...

Täällä tietoa

Höpö höpö.

Julkinen on töpeksinyt itse Suomen rapakuntoon ja ajattelee että stasimaisella ilmiantovyöryllä ja kontrollilla  voidaan korjata omat mokat.

Julkista ottaa pattiin kun omaa palkkaa ei voida estettomasti nostaa kuten taannoin.

Kansa kynitään putipuhtaaksi ja nämä rahat julkisen palkkoihin ja palkankorotuksiin. Suomen idiootit päättäjät on ajaneet maan perikatoon taloudellisessa mielessä. Kansa hakee helpotusta heittäytymällä sossun varaan kun ei muutakaan enää keksi. Miksi ponnistella ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tekee pimeästi töitä ja työ on suht julkista eli sitä ei pysty piilottelemaan mutta tiedän ettei tee sitä verokortilla vaan nostaa kaikki tuet.

Ei pimeää työtä ole olemassakaan. On vain pimeää palkanmaksua.

Palkan maksajan kuuluu pidättää palkasta verot ja muut lakisääteiset maksut. Laki sanoo siis näin.

Vierailija

Minä saan nykyään oksennusrefleksin näistä kuuden euron pizzakampanjoista ja muusta paskasta jota on netti väärällään. Olen niin totaalisen kyllästynyt noihin mainoksiin ja yhteiskuntaan ympärilläni, että minä KIELLÄN pizzeriassa tulostamasta kuittia ja taksimatkani vaadin ajettavaksi ilman mittaria. Kusetan verottajaa ja yhteiskuntaa niin paljon kuin vain suinkin pystyn ihan oman etuni nimissä. Harmaantalouden välistävetäjä antaa enemmän kuin ottaa! Meille on valehdeltu!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat