Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En hyväksy ystävättärieni uskottomuutta - olenko teidän mielestä "tiukkis"?

Vierailija
04.11.2015 |

Olin ystävättärieni (3 kpl) kanssa Tallinnan-laivalla viikonloppuna ja kävi kuten monesti ennenkin: 2 kaveriani päätyi sänkyyn vieraan miehen kanssa.

Minusta tämä on ällöttävää enkä sitä missään tapauksessa hyväksy. Molemmat ovat siis perheellisiä naisia. Jotenkin minun on vain vaikea sanoa sitä suoraan heille. Tilanne on alkanut minua ahdistamaan paljon viime vuosina, kun huomaan, kuinka yleistä pettäminen on pitkissä parisuhteissa ja kuinka kevyesti monet siihen suhtautuvat.

Mitä muut olette mieltä - pitäisikö minun puuttua asiaan (olemme todella läheisiä ja olen ystävä myös heidän miestensä kanssa) vai ajatella, että jokaisen pitää hoitaa omat parisuhteensa itse ja tehdä myös niitä koskevat päätökset?

Ja onko maailmankuvani yleensäkin liian lapsellinen, kun ajattelen, että oma puoliso voi riittää...?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samantapaisessa tilanteessa ja sanoin, että jos et itse kerro minä kerron. Tämä nainen kertoi itse ja he yrittivät olla vielä jonkin aikaa yhdessä, mutta erosivat kumminkin.

Vierailija
42/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet tiukkis nipottaja joka puuttuu toisten asioihin.pidäppä huoli omistasi vaan!

Horo ilmoittautui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset uusia kavereita!!

Vierailija
44/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymättömyydellä ei ole mitään merkitys ainakaan jos et pysty sitä sanomaan... sittenkin sen merkitys voi olla se että ystävyys loppuu. Miksi oletat että ystävä kaipaisi sinun hyväksyvän asian tai miten haluaisit hänen toimivan kun sinä et hyväksy.

Vierailija
45/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petetyllä puolisolla on oikeus itse päättää haluaako olla suhteessa, jossa toinen pettää. Voisit keskustella ystävien kanssa asiasta ensin ja sanoa ettet halua pitää tälläistä salaisuutta, koska se ei ole reilua sua eikö petettyä puolisoa kohtaan. 

En tiedä susta, mutta mulle ei olisi väliä vaikka menettäisin ystävät sen takia.. Miten itsekkään voisin luottaa ihmiseen, joka pettää "tärkeimmän"ihmisen elämässään. Toisaalta pettäminen jo osoittaa, että puolisot ei ole tärkeitä noille naisille. Ehkäpä se puoliso ansaitsee parempaa.. 

Mä kertoisin puolisoille, ehkä kirjeellä.. Tai sit kasvotusten.. Jollei naiset itse suostuisi kertomaan.

Ajattelen samoin. 

Motto tähän aihepiiriin: pettävä ihminen on vastenmielinen luuseri.

Vierailija
46/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi heidän tekemisiinsä mitenkään, mutta miettisin haluanko viettää aikaa heidän seurassaan. Jos kusettavat miestään, niin kusettavatko myös ystäviään.

Vierailija
47/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että naiset on niin naiiveja kun kuvittelevat, että miesten kaverit kertoisivat jos mies pettäisi. Tuon yhdenkin kommentoijan miespuolinen kaveri ei varmasti ole kertonut petetylle, korkeintaan lipsauttanut muijallensa joka on tälle kiirehtinyt juoruamaan. Teidänkin ukot suurimmissa osin pettää teitä pikku reissuillaan. Kaverinne maksaa vaan ehkä potut porttuina. Mitä sitten? Antakaa olla ja lakatkaa puuttumasta toisten eläimiin jotka ei teille kuulu millään lailla. Ei ystävyyteen kuulu toimia kenenkään moraalinvartijana. Ystävyyden voi kuitenkin lopettaa jos ahdistaa.

Vierailija
48/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut, että avain onnelliseen elämään, on pitää huoli vain omista asioistaan. Ei kannata puuttua, eikä minua oikeasti kiinnostakkaan ystävieni uskottomuus puolisoilleen.