Mulle laitetaan kierukka tänään, jännittää!

Vierailija

Sattuneekohan tuo paljon, kun kuukautisten vika päivä on tänään? Onkos muilla kokemuksia? Kierukkana siis kuparikierukka nineltään Jaydess.

Kommentit (15)

Vierailija

Neuvoiko lääkäri ottamaan särkyläälettä ennen operaatiota? Mua ainakin kehotti ottamaan pari buranaa puoli tuntia ennen laittamista.

Vierailija

Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin ottanut kipulääkettä ennen vastaanottokäyntiä. Menin siis vain neuvottelemaan ehkäisystä, kun lääkäri sanoi että joo, voidaan laittaa kierukka saman tien. Hän sanoi että huuda vain, jos kovasti koskee. Ja koskikin, mutta niin lyhyen hetken, etten ehtinyt edes huutaa, vain vetäistä syvään henkeä säikähdyksestä. Mutta tosiaan komppaan edellistä ja suosittelen ottamaan kipulääkettä etukäteen. Tsemppiä, kyllä sinä siitä selviät!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä etukäteen otettu Burana voi auttaa siihen, että kierukka runnotaan kohdunkaulan läpi :D? Ei tosiaan mitenkään..

Oletko typerys?

Vierailija

Jaydess on kylläkin hormonikierukka..

Laitto on vittumaista puuhaa mutta nopeasti ohi. Ite kiroilin kyllä kuin merimies, molempia gynen kanssa vähän huvitti kun kiroilin ja pyytelin anteeksi.

Ja ainakin itellä kokemukset vaan positiiviset. Ollut Jaydess kesäkuun alusta asti. Syyskuulle saakka tiputteluvuotoa vessassa käynnin yhteydessä, ja seksi aikamoista sotkua. Mutta sen jälkeen ei mitään. Ei peloteltua hiustenlähtöä, finnejä tai painonnousua. En edes muista koko kierukkaa enää.

Vierailija

Et varmaan halua kuulla, mutta mua sattui niin paljon, että pyörryin. Lääkäri ja pöytä, lattia yms oli ihan veressä.
Tiputteluvuotoa kolme vuotta, kunnes otettiin pois koko vehje. Sekään ei sujunut. Olin 45 min ronkittavana kolmen lääkärin toimesta, eivätkä saaneet sitä irti. Sain lähetteen gynen polille, jossa kierukka saatiin hetkessä pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä etukäteen otettu Burana voi auttaa siihen, että kierukka runnotaan kohdunkaulan läpi :D? Ei tosiaan mitenkään..

Oletko typerys?

Et sitten osannut kysymykseen vastata? Mutta OK, ilmeisesti Burana käy sitten puudutuksen korvikkeeksi esim. hampaiden paikkauksessakin :D

Kyllä täällä voi olla tyhmiä ämmiä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija

Ota tosiaan Buranaa noin tunti ennen toimenpidettä. Varaudu antamaan virtsanäyte raskaustestiä varten (käytäntö vaihtelee neuvoloittain) , jos ei ole vielä testattu. Laita kunnon side alushousuihin valmiiksi. 

Tsemppiä! Hyvin se menee!  :)

Terveisin, yksi neuvolan täti

Vierailija

Kun minulle laitettiin kierukka (täällä Saksassa), sain jonkinlaisen kohdunkaulan puudutteen. Toimenpide ei tuntunut lainkaan. Särkylääkettä neuvottiin ottamaan tarvittaessa toimenpiteen jälkeen, mutta en tarvinnut sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaydess on kylläkin hormonikierukka..

Laitto on vittumaista puuhaa mutta nopeasti ohi. Ite kiroilin kyllä kuin merimies, molempia gynen kanssa vähän huvitti kun kiroilin ja pyytelin anteeksi.

Ja ainakin itellä kokemukset vaan positiiviset. Ollut Jaydess kesäkuun alusta asti. Syyskuulle saakka tiputteluvuotoa vessassa käynnin yhteydessä, ja seksi aikamoista sotkua. Mutta sen jälkeen ei mitään. Ei peloteltua hiustenlähtöä, finnejä tai painonnousua. En edes muista koko kierukkaa enää.

Jaa että hormonikierukka, sanoin ehkäisyneuvojalle että en halua hormoneja enää... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Neuvoiko lääkäri ottamaan särkyläälettä ennen operaatiota? Mua ainakin kehotti ottamaan pari buranaa puoli tuntia ennen laittamista.

Joo, on neuvottu :) Raskaustesti on otettu jo. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan halua kuulla, mutta mua sattui niin paljon, että pyörryin. Lääkäri ja pöytä, lattia yms oli ihan veressä.
Tiputteluvuotoa kolme vuotta, kunnes otettiin pois koko vehje. Sekään ei sujunut. Olin 45 min ronkittavana kolmen lääkärin toimesta, eivätkä saaneet sitä irti. Sain lähetteen gynen polille, jossa kierukka saatiin hetkessä pois.

Just jotain tämmöstä pelkään :/ Harmi ettei sulla toiminut toivotulla tavalla. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat