Aikuinen lapseni haluaa nähdä vain minut, pistin ehdot: joko meidät molemmat
vanhemmat tai sitten ei mitään. Ei halua tavata toista vanhempaansa, naurettavaa aikuiselta. Minä
en tuollaiseen suostu
Kommentit (149)
Et voi tietää, mistä se johtuu, todennäköisesti hän ei sitten halua tavata sinuakaan, kun et ota hänen huoliaan vakavasti,
Ette sitten tapaa ollenkaan. Case is closed.
Next
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Ei vanhempia kuulu näin kohdella, vanhempia kuuluu kunnioittaa.
Kyllä sinun ainakin kerran pitäisi tavata kahden kesken, jotta tietäisit, mistä on kysymys. Päättäisit sitten vasta sen jälkeen. Asia ei välttämättä ole naurattava. Hänellä on todennäköisesti tärkeätä kahdenkeskeistä asiaa.
Onko puolisosi lapsen isä, vai isäpuoli
Haiskahtaa keksityltä. Täältäkö siihen tuntemattomilta vastausta haetaan...huuuooohh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Aito vanhemman kunnioitus syntyy, kun vanhempi kunnioittaa ensin lasta. Kunnioitus opitaan vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Kunnioitus on ansaittava.
Jos olisin se vanhempi jota lapseni ei haluaisi tavata, olisin iloinen ja helpottunut että hän haluaisi tavata edes toisen. Huoli lapsesta olisi valtava ja minulle riittäisi tieto että onko hänen asiat ok. Jos jotain olisi ainakin toinen meistä voisi auttaa.
äiti
Hyvä, että näpäytit sitä oikein kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin se vanhempi jota lapseni ei haluaisi tavata, olisin iloinen ja helpottunut että hän haluaisi tavata edes toisen. Huoli lapsesta olisi valtava ja minulle riittäisi tieto että onko hänen asiat ok. Jos jotain olisi ainakin toinen meistä voisi auttaa.
äiti
Tämä
Eipä lapsesi siinä menetä mitään. Sinä itse vaan kärsit kun et näe lastasi.
Ehkä toisen vanhemman tapaaminen aiheuttaa ahdistusta johtuen lapsuusajan seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Vapaus valita. Mutta kääntöpuoli: jos ei näe, ei pääse auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toisen vanhemman tapaaminen aiheuttaa ahdistusta johtuen lapsuusajan seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Näinhän usein menee. Jatkuvat raiskaukset ja saatananpalvontamenot ovat lapsen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Niin, ihan yhtä paljon kuin vanhempi kunnioittaa aikuista lastaan 😌
Tässä se näyttää toteutuneen.
Miksi ei kukaan ole samaa mieltä kanssani? Kyllä aikuisen tulee ymmärtää, että tulee antaa anteeksi vanhempien teot.vanhemmat ovat antaneet kodin ja elämän. Miltä hylätystä vanhemmasta tuntuu kun ei saa anteeksi tekojaan, kyllä
lapseni katuu kun ei tapaa ja vanhempi kuolee joskus. Takaisin ei enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Kunnioitus on ansaittava.
Näinpä. Tuo on pakkojen vanhempien viljelemä mantra. Totuus on se, että jos kohtelet lapsiasi paskasti, heidän ei tarvitse enää aikuisena välittää sinusta paskaakaan.
Niin?