Tähdet eivät kerro hotelleista.

Vierailija

Siis mitään hotellin tasosta. Itse majoitun paljon mieluummin siistiin tähdettömään kuin paskaiseen viiden tähden. Karseimmat kokemukset Turkista. Kannattaa lukea kävijöiden kokemuksia ja unohtaa tähdet.

Kommentit (10)

Vierailija

Mun käsittääkseni tähdet kertovat enemmän varustelu- ja palvelutasosta. Mutta jos haluaisi SIISTIIN hoitelliin, jossa ei ole paljon palveluita, mutta huoneet ja vuoteet kunnollisia, ilmastointi toimiva eikä seinissä hometta, onkin vaikeampaa...

Vierailija

Ei käyttäjäkommentitkaan ole täysin paikkansapitäviä, koska jonkun mielestä surkea murju on toisen mielestä ihan ok. Mielipide on aina henkilökohtainen. Pitää lukea hotelliesittelyjä myös rivien välistä ja sijainti on erittäin tärkeä. Onko keskustassa tai hyvien kulkuyhteyksien varrella. Itsellä nyrkkisääntö: kaupunkilomalla keskitaso riittää hyvin, rantalomalla vaaditaan jo vähän parempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nyrkkisääntö: kaupunkilomalla keskitaso riittää hyvin, rantalomalla vaaditaan jo vähän parempaa.

Mikä on sitä parempaa? Hyvä sijainti mutta ihan lian peitossa vai siisti vähän syrjempänä?

Vierailija

Riippuu maasta. Kyllä ne jossain kertookin.

Itse tosin pidän enemmän yhden tähden bungaloweista keskellä viidakkoa/korallien kupeessa, kuin viidentähden sheraltonista jossa soi hissimusiikki ja sisutus on 1800-luvulta.

Vierailija

Mä en koskaan ota majoitusta pelkkien tähtien perusteella. Aina katson kommentit ja ne ratkaisee. Paras hinta/laatusuhde löytyy yleensä 3* hotelleista mutta joskus on saanut kivoja tarjouksia myös 5*, tosin niissä viihdyn vain yön tai pari jossain kaupungissa.

Silloin harvoin siis kun hotellissa majoitun. Yleensä pidemmille lomille (3-4vkoa) otetaan oma talo/taloja vuokralle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nyrkkisääntö: kaupunkilomalla keskitaso riittää hyvin, rantalomalla vaaditaan jo vähän parempaa.

Mikä on sitä parempaa? Hyvä sijainti mutta ihan lian peitossa vai siisti vähän syrjempänä?

tarkoittaa sitä, että jos ei ole muuta tarkoitusta kuin maata rannalla ja ollaan paljon hotellissa ja altailla, pn hotellin viihtyvyys ja taso tärkeämpää kuin kaupunkilomalla, jolloin minä ainakin ramppaan mielelläni kaupungilla ja nähtävyyksissä, enkä tee muuta kuin nukun hotellissa.

Vierailija

Käyttäjäkommenteissakin on usein poikkeamia. Sama hotelli on voinut saada 95% kävijöiltä erinomaiset arviot ja niin, että jokaista osa-aluetta on kehuttu. Pari prosenttin on pettyneitä johonkin asiaan, joka tehdään ko. maassa eri tavalla kuin omassa kotimaassa (siis hotellin vika heidän mielestään). Loput on yleisten mielensäpahoittajien kommentteja, jotka ovat etsimällä etsineet vikoja: hotellin uima-altaassa oli hius, järkytyin!!! ja henkilökunta ei puhunutkaan suomea (on kai siellä ennenkin ollut suomalaisia, miten eivät osaa?) eikä vaihtanut huonetta parempaan vaikka valitin (turhasta).

Yleensä katson hotellin omat sivut, matkanjärjestäjien sivut (jos hotelli on sitä kautta varattavissa) ja kahden eri arvostelusivuston tiedot. Aika hyvin näillä saa hotellin tason ja muut olennaiset asiat katsottua, isompia pettymyksiä ei ole tullut vastaan.

Vierailija

Jep, TripAdvisor ja hotellivaraussivut pitää aina tsekata ennen varausta! Olimme juuri varaamassa Espanjaan matkaa ja löysimme todella hyvältä kuulostavan neljän tähden hotellin. Juuri ennen maksua googlettelimme kuitenkin vähän ja hyvä niin - TripAdvisorissa olleet kuvat ja arviot olivat aivan järkyttäviä. Loma olisi mennyt aivan pilalle jos olisimme uskoneet hotellin sivuihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjäkommenteissakin on usein poikkeamia. Sama hotelli on voinut saada 95% kävijöiltä erinomaiset arviot ja niin, että jokaista osa-aluetta on kehuttu. Pari prosenttin on pettyneitä johonkin asiaan, joka tehdään ko. maassa eri tavalla kuin omassa kotimaassa (siis hotellin vika heidän mielestään). Loput on yleisten mielensäpahoittajien kommentteja, jotka ovat etsimällä etsineet vikoja: hotellin uima-altaassa oli hius, järkytyin!!! ja henkilökunta ei puhunutkaan suomea (on kai siellä ennenkin ollut suomalaisia, miten eivät osaa?) eikä vaihtanut huonetta parempaan vaikka valitin (turhasta).

Joo. Olin majoittuneena hotelliin, joka oli saanut huonon arvostelun, koska hiustenkuivaajan saikin lainaksi respasta sen sijaan, että se olisi ollut varusteena huoneessa. Loma pilalla siis. :)

Olen myös ollut majoittuneena hotelliin, joka oli saanut negatiivista kommenttia siitä, että juna menee vierestä yöllä ja siihen herää (asema lähellä). Loppujen lopuksi minun huoneeseeni ei tuo junan ääni kuulunut.

Kyllä niihin arvosteluiden lukemiseen lukutaitoa tarvitaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat