Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän on tapahtunut? Murha

Vierailija

"Saksan Baijerissa Hinterkaifeck-nimisellä maatilallaan asuneet Andreas ja Gazillia Gruber, heidän kolme lastaan sekä perheen palvelijatar murhattiin kylmäverisesti maaliskuussa 1922. Murha-aseena oli käytetty todennäköisesti hakkua.

Ennen murhia perheen isä oli kertonut naapureilleen oudoista sattumuksista maatilalla. Miehen mukaan pihalta oli löytynyt taloon johtavat jalanjäljet, mutta ei jälkiä pois tulemisesta. Ullakolta oli kuulunut outoja ääniä ja tilalta oli kadonnut tavaroita sekä löytynyt tuntemattomia esineitä.

Ruumiinavauksessa kävi ilmi, että perheen 7-vuotias Cazilla-tytär oli viime hetkinään repinyt omia hiuksiaan irti. Erityisen karmivaa tapauksessa on se, että murhaajat asuivat talossa muutamia päiviä sen jälkeen, kun sen asukkaat oli surmattu. Tilan eläimet oli ruokittu ja talon ruoat syöty."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1446266246360.html

Siis aika karmivaa vaikka tapahtunut ajat sitten. Pelottavaa ajatella että murhaajat (varmaankin useampi) ovat asuneet ullakolla ja sitten yhtäkkiä iskeneet. Ihan kuin jostain kauhuleffasta.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne tiesi, että se tyttö oli itse repinyt hiuksiaan irti, eikä että joku muu repi ne?

No kyllä tutkinnassa osataan esim nähdä mistä suunnasta on esim.puukotettu ja onko puukottanut itse itseään vai joku toinen. Jospa tytön kädet oli nyrkissä jasieltä löytyi hänen hiuksiaan.
Ehkä tyttö on joutunut eka katsomaan kun vanhemmat tapetaan ja repinyt sitten tukkaansa päästä kun on reagoinut paniikissa ja shokissa niin..
Ihan kamalaa, koska murhaajat ovat jo kuolleet eivätkä koskaan tulleet saamaan rangaistusta tuosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne tiesi, että se tyttö oli itse repinyt hiuksiaan irti, eikä että joku muu repi ne?

Älä takerru tuollaisiin yksityiskohtiin. Tämä on kauhutarina eikä mitään faktaa. Jos olisi, niin ehkä itse alkaisin kysellä miksei ullakolla käyty katsomassa äänten aiheuttajaa. Vaikka sitten sen naapurin kanssa.

Vierailija

Yäk. Aika kauheaa. Tänä päivänä jos tuo olisi tapahtunut, niin tekijät ois löytyneet, mutta silloin ei ollut niin hyvät tekniikat ja tutkimusvälineet.

Vierailija

Olen kyllä saanut käsityksen että vain yksi murhaaja ollut kyseessä. Yhdet jälänjäljet tilalle , yksi murha ase etc. Perheen vauva oli isännän ja hänen tyttärensä insestin jäljiltä. Melko tapaus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat