Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja huono-olo autossa. Mies saa raivarit!

Vierailija
02.11.2015 |

olen 4kk raskaana, ja ennen raskauttakin voin helposti huonosti autossa. Nyt se on erityisesti korostunut.

Siispä.. Miehen ajaessa sanon heti kun huono-olo alkaa tulla että "hidasta", älä kurvaile, älä kiihdyttwle. KOSKA kun huono-olo tulee se jää pitkäksi aikaa ja kaikki liike pahentaa sitä. Pari kertaa olen joutunut maksamaan tunnin pari pimeässä huoneessa että oksetus ja pyöriminen lakkaa.

Ja joka ikinen kerta kun sanon että hidasta ettei tuu paha olo niin kolmas maailmansota pystyssä. Hän haluaa Tutkimustuloksia että mulla on huono-olo, tai että takapenkillä tulee helpommin öklö olo.

voitteko uskoa.. Ukko melkein 40v. Mitä voin tehdä?? Onko toi normaalia? Olenko mää se hullu tässä jonka pitäs olla vaan hiljaa..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmaiset miehelle, että voit huonosti? Yllättävän monen naisen tiuskivaan tyyliin kuten itsekin kirjoitit: "älä kaahaile. Älä tee sitä, älä tee tätä." Vai asiallisesti kerrot ennen matkaa, että nyt raskaana ollessa olosi on tosiaan aika huono autossa, "voitaisiinko ajaa vähän rauhallisempia reittejä". Kyllä jatkuvaan nalkutukseen itse kukin kypsyy.

olen kertonut rauhallisesti jo ennen matkaan lähtöä että nyt voin normaalia helpommin huonosti. . Eli ajetaanko siis rauhassa..

Jos alkaa tulla huono olo sanon rauhallisesti "hiljennä jo nyt, että ei tule kohta huono olo kun joudutaan äkkijarruttamaan rampim loppuessa. Jne.

olen rauhallisesti ehdottanut, että voidaan lääkärissä käydessä ottaa asia esille, että ehkä joku muu osaa selittää asian niin että mieskin tajuaa. Tai sitten selviää myös jos koko juttu on jotain vittuiluani hänelle tai kuvittelua. Kaikkea on yritetetty.

tosin tänään paloi käämit kun tyyppi alkaa penäämään tieteellistä todistusaineistoa.. Voi sun veeeee!!!

ap

Vierailija
22/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oksenna autoon. Siinä on ihan tarpeeksi tieteellistä todistetta miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen miesvihaketju maanantai-iltaan. Monesko tälle päivälle, ap-provoilija?

Vierailija
24/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa inhota sinua aika paljon, ap. 

Sinuna ajaisin tosiaan itse, mutta se ei auta tuohon^^^

Olet lirissä.

Vierailija
25/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen miesvihaketju maanantai-iltaan. Monesko tälle päivälle, ap-provoilija?

Herää harhoistasi. Tässä puhutaan yksittäisestä ihmisestä, ei mistään vihasta.

Vierailija
26/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tolle sit menit lapsen tekemään. Ei varmaan kannata ottaa synnytykseen mukaan.

Vierailija
27/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen mun faija. Sain lapsena myös pahoinvointikohtauksia autossa, varsinkin kun faija antoi sen siskon polttaa tupakkaa sisällä autossa. Äijä kilahti jos sanoin että oksettaa ja pyysin päästä autosta ulos.

Oltiin kerran matkalla mökille ja sama keissi taas. Faijalla meni hermot ja jätti mut oikeasti tien viereen ja ajoi pois.

Jäin sinne maantien varrelle yksin, olin n. 6-7-vuotias. Joku tunti siinä meni ennekuin mutsi sai taottua järkeä äijään ja palasivat hakemaan mut.

Olin isälleni jo toinen lapsi, eli hän oli tuossa vaiheessa lähellä 40 vuoden ikää, joten ei ollut kokemattomuutta.

Joillakin miehillä vaan tällainen näyttää olevan "normaalia" käytöstä.

Vierailija
28/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen mun faija. Sain lapsena myös pahoinvointikohtauksia autossa, varsinkin kun faija antoi sen siskon polttaa tupakkaa sisällä autossa. Äijä kilahti jos sanoin että oksettaa ja pyysin päästä autosta ulos.

Oltiin kerran matkalla mökille ja sama keissi taas. Faijalla meni hermot ja jätti mut oikeasti tien viereen ja ajoi pois.

Jäin sinne maantien varrelle yksin, olin n. 6-7-vuotias. Joku tunti siinä meni ennekuin mutsi sai taottua järkeä äijään ja palasivat hakemaan mut.

Olin isälleni jo toinen lapsi, eli hän oli tuossa vaiheessa lähellä 40 vuoden ikää, joten ei ollut kokemattomuutta.

Joillakin miehillä vaan tällainen näyttää olevan "normaalia" käytöstä.

Mihin se sut jätti? Ihan kamalaa pienelle lapselle.... Joku olis voinu vaikka siepata sut sillä aikaa, sitte olis ollu äijällä miettimistä. Onneksi tuli hakemaan... Isäksi en tuollaista kutsuisi.

Vierailija
29/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helpompi olla autossa jos ajat itse?

Vierailija
30/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en enää menisi miehen kyytiin. Vaikka olisi hankalaa niin järjestäisin asiat niin, ettei olisi pakko. Älä ala selittää miehelle enää mitäön tai hankkia todistusaineistoa. Kylmän viileästi vain et enää mene tilanteisiin, joissa noin voi käydä. Synnärille menoon tilaisin pokkana taksin.
Jos tuo älyvapaus koskee vain tätä elämän pikku yksityiskohtaa, niin tuolla selviät. Jos ei, niin pahoitteluni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä