Te paljon laihduttaneet naiset!

Vierailija

Haluaisin nyt esittää teille kysymyksen menkoistanne.
Eli onko teillä menkat (vuodon määrä, kierron pituus, kivut) muuttuneet rajun laihduttamisen myötä?

Mulla on nyt 4 kk:n aikana painoa tullu alas todella paljon (20kg) ja aiemmin mun menkat oli runsaat, kivuliaat ja hyvin veemäiset. Nyt tuon laihtumisen myötä menkat muuttuneet niukemmiksi, kierto tasaantunut kohtalaiseksi ja kivut on siedettävät.

Syy miksi kyselen kokemuksia on se, et en tiedä pitäskö mun huolestua vai olla ilonen, joten vielä ainakin olen iloinen. Nii ja papassa kävin alku syksystä ja tulos oli normaali.

Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (6)

Vierailija

Laihduin, ja minulla kierto lyheni viikolla ja ihan yhtä runsaat on kuin ennenkin. Ja kun runsaat tarkoittaa sitä todella, niin hemoglobiini on laskenut vähän turhankin paljon.

Vierailija

Olisko sulla PCO? Mulla on PCO  menkat ovat käyttäytyneet samalla lailla kun laihdutin. Vaatii munasarjojen ultrauksen että PCO:n voi todeta. Toisaalta laihdutus usein vaikuttaa kuukautisiin vaikka mitään häikkää ei olisikaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalit. Älä ressaa(:

Näin mäkin sen oon aatellu ja koska mun menkat on muuttunu paremmiks niin mähän vaan nautin tästä! :D

-AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla PCO? Mulla on PCO  menkat ovat käyttäytyneet samalla lailla kun laihdutin. Vaatii munasarjojen ultrauksen että PCO:n voi todeta. Toisaalta laihdutus usein vaikuttaa kuukautisiin vaikka mitään häikkää ei olisikaan. 

Tätä en ole koskaan tullut ajatelleeksikaan. Täytyypäs tässä miettiä josko joskus lääkärille mainitsisin asiasta kun joskus käyn semmoisen pakeilla. :)
Kiitos vinkistä!

-AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat