Nyt joku pieni kevytherkku illaksi

Vierailija

Ei pähkinöitä eikä kuivattuja hedelmiä, en tykkää niistä. Tekee mieli jotain erikoista, muuta kuin hedelmää, mutta en keksi itse mitä se voisi olla. Voi olla jotain valmistettavaakin, kunhan on nopeatekoista. Tänään on liikunnasta lepopäivä, venyttelen vain, mutta asiapyöräilyä tuli ja tulee vielä. K-marketista pitäisi saada tämä herkku. 

Kommentit (10)

Vierailija

Onko sinulla kenties viinaa kotona, mielellään Jaloviinaa tms.? Jos on, tee jallunakit. Pinoat nakeista tapulimaisen tornin tulenkestävään vuokaan. Mikrotat sen todella kuumaksi. Kaadat päälle lorauksen jallua ja sytytät palamaan. Kun on sammunut, herkku on valmis. Lisäksi sinappia, maustekurkkua ja se loppu jallu.

Vierailija

Joku smoothie? Tulee pehmeää, pirtelömäistä ja hyvää herkkua, mutta terveellistä. Jos marjat joita laitat on jäisiä tulee ihanan paksua.

Vierailija

Nyt tuli liikaa valinnan varaa, mutta letut voitti, vaikka ei ole kevyttä. Jäi eilisestä porkkanaraastetta, minkä unohdin kun kirjoitin aloitusta. Dumppaan sen siihen. Itse asiassa saan letut ilman kaupassakäyntiä joten sekin siirtyy. Smoothien teen aamulla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli liikaa valinnan varaa, mutta letut voitti, vaikka ei ole kevyttä. Jäi eilisestä porkkanaraastetta, minkä unohdin kun kirjoitin aloitusta. Dumppaan sen siihen. Itse asiassa saan letut ilman kaupassakäyntiä joten sekin siirtyy. Smoothien teen aamulla. 

Tee proteiinilettuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee proteiinilettuja.

Niin teenkin kun on rahkaa. Ap. Munia on vain yksi, mutta saa välttää. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat