Cougar Woman -blogi - puuman päiväuni?
Löytyykö täältä Cougar Woman -blogin lukijoita? Menevätkö puuman jutut teille läpi?
Itse en ole uskonut blogin tapahtumiin enää toviin. Kirjoittaja yrittää kovasti tehdä blogistaan elämänmakuisen pienillä takapakeilla (esim. juuri ennen treffejä alkaneet kuukautiset, jotka eivät toki tosipaikan tullen haittaa tippaakaan), mutta käsikirjoittaminen paistaa läpi.
Kuinka kauan on erosta Valokuvaajan kanssa? Viikko, korkeintaan pari? Jo nyt bloggaajalla on uusi "jackpot", ja niin vain aviomieskin myöntyi ajatukseen vaimon sivusuhteesta. Tavalla tai toisella karma tuntuu aina lopulta hymyilevän puumalle hänen mielikuvitusmaailmassaan.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Joku oli kommentoinut blogiin, että "suosittelen"-leima hämmentää itsetuhoisuuspostauksen yhteydessä. Toivottavasti Lilyn toimitus on kehottanut Puumaa hakeutumaan avun piiriin.
Se leima tulee joka postaukseen. Ei suositella postausta vaan koko blogia.
Mitä siinä poistetussa postauksessa oli???
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä poistetussa postauksessa oli???
Oli aikeissa viiltää ranteet auki.
Vierailija kirjoitti:
Oli aikeissa viiltää ranteet auki.
En usko että oli oikeasti lähelläkään tappamista, kunhan kerjäsi sääliä ja kommentteja.
Mä laitoin tänään Lilylle palautetta, että blogin ja itsetuhoisuuspostauksen suosittelu on hämmentävää ja eikö kannattaisi yrittää saada ammattiapua puumalle. Ehkä ottivat siis toimituksen puolesta sen postauksen alas. Näköjään suositusleimatkin on poistuneet joka postauksen kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään Kolmas pyörä-bloggaajakin jaksoi, ennen kuin tunnusti. Tämä on kyllä hieman synkempää.
Mitä hän tunnusti?
^ Että blogi on ollut keksittyä.
Tässäkin keskustelussa hämmentää ihmisten mustavalkoisuus. Ihan kuin vaihtoehdot olisivat vain täysi totuus tai täysin käsikirjoitettu saippuaooppera. Olisko kuitenkin mahdollista että totuus on jotain siltä väliltä. Seikkailuja, hiukan väritettyjä hahmoja ja tapahtumia jne.
Onko kellään todisteita blogin olevan pelkkää fiktiota? Ei. Mikä siinä nyt on niin epäuskottavaa?? (Kyllä olen lukenut koko blogin)
Jos blogi on fiktiota, kuka _oikeasti_ jaksaa muutaman kerran viikossa 6 vuoden ajan jatkaa keksittyä tarinaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos blogi on fiktiota, kuka _oikeasti_ jaksaa muutaman kerran viikossa 6 vuoden ajan jatkaa keksittyä tarinaa?
Rahan takii
Olen seurannut blogia pitkään ja miettinyt koko ajan, onko se satua. Tuntuu oudolta, että aviomies olisi suhtautunut niin huolettomasti vaimon suhteisiin. Mutta ihmisiä on joka lähtöön.
Vahingossa tuli mieleeni googletella keskustelua tästä blogista.
Olen siis itse blogia säännöllisesti seurannut ja miettinyt blogin totuusperää. Välillä olen ollut varma, että on fiktiota – välillä olen ajatellut sen olevan totta – ja välillä jotain siltä välin. Tämä uusin asia (ykkösmiehen kuolema).... toivoisin, että on fiktiota koko blogi, vaikka olisikin noloa tuommoisella asialla hakea blogihuomiota. Todella kamalaa, jos on totta. :(
Kommenteissa keskusteltua "itsemurhapostausta" en ehtinyt nähdä. :o Mahtaakohan blogi olla tullut tiensä päähän.... oli se sitten fiktiota tai ei.
Järkyttävää jos kuolema on totta. Ne muutamat rivit varmaan kirjoitettu kännissä... Marokkolaisen viisumista.. eihän viisumi välttämättä ole Suomeen, vaikka niin kirjoittaa. Voi olla että hakee viisumia Hollantiin missä puuma asuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että hakee viisumia Hollantiin missä puuma asuu.
Mistä tiedät, että asuu?
S. ei asu Suomessa. On vain antanut lukijoiden niin ymmärtää ettei henkilöllisyyttään saataisi selville. Itsekin myöntänyt että usein muuttaa faktoja.
Vierailija kirjoitti:
S. ei asu Suomessa. On vain antanut lukijoiden niin ymmärtää ettei henkilöllisyyttään saataisi selville. Itsekin myöntänyt että usein muuttaa faktoja.
Varmasti henkilöllisyyttä on yritetty salata tavalla jos toisellakin. Ihmettelen kyllä, miksi niinkin tarkkoja asioita kertoisi (ystävyys puutalobabyn kirjoittajan kanssa jne.), jos haluaa salata kunnolla. Kyllähän tutut ainakin tunnistaisivat, kun on kerrottu matkoista maailmalla ja kuinka mies yhtäkkiä kuolee jne. Ja valitettavasti tutut eivät aina ole luotettavia.
No, henkilöllisyys selvisikin ilmeisesti joillekin jossain kohtaa, vaikka väärääkin henkilöä oli kai Puumikseksi oletettu. Eli onkohan sinunkaan tietosi varmasti totta, että kyseessä olisi tämä "S"...
Asuuko Puumiksen äitikin Hollannissa sitten vai? Jos ehti jo samana iltana vetää kännit hänen kanssaan jne., joten ei nyt kai kovin kaukana voi asua. Vaikka lentoja koko ajan kulkeekin maiden välillä. Mutta mikä sitten on totta blogijutuista ja mikä ei.
Asuuko Puumiksen äitikin Hollannissa sitten vai? Jos ehti jo samana iltana vetää kännit hänen kanssaan jne., joten ei nyt kai kovin kaukana voi asua. Vaikka lentoja koko ajan kulkeekin maiden välillä. Mutta mikä sitten on totta blogijutuista ja mikä ei.[/quote]
Aivan samoin kuin yhtenä iltana katsoi elokuvan marokkolaisen kanssa mutta marokkolainen katsoi Marokossa ja Puuma kotonaan ja olivat videolla yhteydessä. Aivan samoin voi vetää cyberkännit mutsinsa kanssa. :-D
Joku oli kommentoinut blogiin, että "suosittelen"-leima hämmentää itsetuhoisuuspostauksen yhteydessä. Toivottavasti Lilyn toimitus on kehottanut Puumaa hakeutumaan avun piiriin.