Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cougar Woman -blogi - puuman päiväuni?

Vierailija
02.11.2015 |

Löytyykö täältä Cougar Woman -blogin lukijoita? Menevätkö puuman jutut teille läpi?

Itse en ole uskonut blogin tapahtumiin enää toviin. Kirjoittaja yrittää kovasti tehdä blogistaan elämänmakuisen pienillä takapakeilla (esim. juuri ennen treffejä alkaneet kuukautiset, jotka eivät toki tosipaikan tullen haittaa tippaakaan), mutta käsikirjoittaminen paistaa läpi.

Kuinka kauan on erosta Valokuvaajan kanssa? Viikko, korkeintaan pari? Jo nyt bloggaajalla on uusi "jackpot", ja niin vain aviomieskin myöntyi ajatukseen vaimon sivusuhteesta. Tavalla tai toisella karma tuntuu aina lopulta hymyilevän puumalle hänen mielikuvitusmaailmassaan.

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mietteitä viimeisimmistä? Kaikki taas mennyt puumalla täydellisesti nappiin uuden ihmisen kanssa ja seksi ollut tajunnanräjäyttävää :) Heh.

Vierailija
22/230 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mietteitä viimeisimmistä? Kaikki taas mennyt puumalla täydellisesti nappiin uuden ihmisen kanssa ja seksi ollut tajunnanräjäyttävää :) Heh.

"Yllättävää". :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Miten on mahdollista, että av-mammat eivät ole vielä selvittäneet Puuman henkilöllisyyttä? Ainahan täällä tiedetään kaikki.

Luulisi, että joku ikätoveri Kuusamosta lukisi joko tuota, Puutalobabya tai av:ta ja olisi tunnistanut Puuman niistä lapsuuskuvista?

Vierailija
24/230 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kuten todettua, Puuman henkilöllisyyden selvittäneitä löytyy tältäkin palstalta. Kaikilla ei vain ole tarvetta juoruilla näistä asioista... Sen verran voin kertoa, että blogin henkilö ammatteineen, koirineen ja miehineen on ainakin täysin todellinen. Kaikkien blogin tapahtumien osalta en luonnollisesti voi totuutta edes tietää. -19

Vierailija
25/230 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi toinenkin upea uusvanha rakastaja, Finanssimies, tämän ensimmäisen rinnalle ja kävi ilmi, että aiempi eripura Fm:n kanssa johtui ensisijaisesti väärinymmärryksestä. Näinköhän punatukkaisesta nörtistä tulee saadaan vielä kolmas vakihahmo/-pano, eikös Puuma ole hänetkin aikeissa tavata? :)

Vierailija
26/230 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ no ei tuo jatko nyt kiinnosta... mutta kyllä kiinnostaisi bloggaajan oikea henkilöllisyys :) ja ihan vaan siksi että olen niin pirun utelias!

Vierailija
27/230 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ no ei tuo jatko nyt kiinnosta... mutta kyllä kiinnostaisi bloggaajan oikea henkilöllisyys :) ja ihan vaan siksi että olen niin pirun utelias!

No ei kun urkkimaan. Mutta ei mitään julkisia paljastuksia! Muakin kyllä kiinnostaisi, mutta niin pitkälle en menisi, että toivoisin sitä leviteltävän pitkin nettiä. 

Vierailija
28/230 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Kuten todettua, Puuman henkilöllisyyden selvittäneitä löytyy tältäkin palstalta. Kaikilla ei vain ole tarvetta juoruilla näistä asioista... Sen verran voin kertoa, että blogin henkilö ammatteineen, koirineen ja miehineen on ainakin täysin todellinen. Kaikkien blogin tapahtumien osalta en luonnollisesti voi totuutta edes tietää. -19

Minusta on kummallista, että juuri tämä on asia, josta kukaan tietävä ei halua tietojaan paljastaa, eikä kukaan normaalisti oman elämänsä Neiti Etsivä onnistu sitä tietoa saamaan selville. Olemme kuitenkin palstalla, jossa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että esim. bloggaajien salaperäisten miesten henkilöllisyydet verotietoineen päivineen on kaiveltu esiin alta aikayksikön.

Vierailija
29/230 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut blogia satunnaisesti alusta asti ja itselleni on koko ajan välittynyt sellainen tunne, että tämä ei ole totta. Erityisesti viime aikoina juonenkäänteitä on ollut jo liikaakin ja tekstit ovat muuttuneet entistä falskimpaan suuntaan. Yhä harvemmin tulee luettua blogia koska ei ole enää missään määrin uskottavaa, että juttu olisi totta. Epäilen kanssa, että kustannussopimusta ollaan havittelemassa, kuten joku edellinen jo veikkasi. 

Vierailija
30/230 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kummallista, että juuri tämä on asia, josta kukaan tietävä ei halua tietojaan paljastaa, eikä kukaan normaalisti oman elämänsä Neiti Etsivä onnistu sitä tietoa saamaan selville. Olemme kuitenkin palstalla, jossa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että esim. bloggaajien salaperäisten miesten henkilöllisyydet verotietoineen päivineen on kaiveltu esiin alta aikayksikön.

Selvittääkseen Puuman henkilöllisyyden täytyy tietää monia asioita, joten aivan helppoa se ei edes ole, ellei tunne naista jo jotakin muuta kautta valmiiksi. Ehkä asiasta tietävillä on tavalla tai toisella henkilökohtainen side Puumaan/ lähipiiriin/ aiheeseen, ja siksi tietoja ei paljasteta. Itse olen ehdottomasti anonyymiuden kannalla, ja olen joskus aiemmin huomauttanut blogin kommenttiosiossa liian hövelistä kirjoittamisesta. Sittemmin Puuma on ollut hieman tarkempi ja hyvä niin, ettei sivullisille aiheudu harmia.

-19

Vierailija
31/230 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh.

Vierailija
32/230 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas uusin merkintä Logistiikkapomosta ("Ensimmäinen erä").

Joko Cougarilla on todella hyvä tuuri näiden miesten suhteen tai sitten nämä ovat tosiaan vain niitä fantasioita... :-P

Tuntuu siltä, ettei Cougar keksi nyt mitään uutta kunnollista kirjoitettavaa, joten kirjoittelee nyt tuollaisia seksinovellityyppisiä kirjoituksia (jakaa yhden tapaamiskerran sekstailut vielä moneen osaan), ettei postaustahti hiivu.

Vierailija
33/230 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo seksinovellia toisen perään.

Vierailija
34/230 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli totta tai tarua, mua ärsyttää Puuman itsetehostus. Ei aihetta tai postausta, jonka pointti EI olisi Puuman itsensä ylivertainen upeus. Esimerkkinä vaikkapa kirjoitus kuolleesta isoäidistä.

Vierailija
35/230 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli totta tai tarua, mua ärsyttää Puuman itsetehostus. Ei aihetta tai postausta, jonka pointti EI olisi Puuman itsensä ylivertainen upeus. Esimerkkinä vaikkapa kirjoitus kuolleesta isoäidistä.

Totta, tuo on vähän häiritsevää. :D

Vierailija
36/230 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina Puuma on selvästi yrittänyt kirjoitella inhimillisemmin, ts. muustakin kuin uskomattoman upeasta seksistä lähes tuntemattoman kanssa. Viimeisempänä nyt tämä Valokuvaajan ikävöiminen. 

Vierailija
37/230 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väillä lukenut tätä blogia ja siis voiko oikeasti jollakin useat seksisuhteet toimia aina alusta asti loistavasti?! Esim. tämä tuorein tapaus "puuseppä". Tai ehkä hän vain on niin puuma, että miehet lakoaa jalkoihin ja hän saa orgasmin välittömästi kenen kanssa tahansa...

Lukeeko kukaan muu tätä blogia?

Vierailija
38/230 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väillä lukenut tätä blogia ja siis voiko oikeasti jollakin useat seksisuhteet toimia aina alusta asti loistavasti?! Esim. tämä tuorein tapaus "puuseppä". Tai ehkä hän vain on niin puuma, että miehet lakoaa jalkoihin ja hän saa orgasmin välittömästi kenen kanssa tahansa...

Lukeeko kukaan muu tätä blogia?

Niin, muun muassa tuo on kovin epäuskottavaa, mutta sinänsähän kaikki on tietenkin mahdollista...

Vierailija
39/230 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitan itse ja tuo Puusepän arpi -tarina on niin satua, niin satua. :D

Vierailija
40/230 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että puuma asuu ulkomailla. Sen jutuissa on niin paljon suomalaisuutta (just nytkin oli ravakka pakkanen, kun ulkoilutti koiraa), tosin pienissä sivulauseissa, etten minä usko enää sen asuvan missään muualla kuin täällä. Voihan ykkösmies silti olla ulkomaankielinen, paljonhan niitä täälläkin asuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi