Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cougar Woman -blogi - puuman päiväuni?

Vierailija
02.11.2015 |

Löytyykö täältä Cougar Woman -blogin lukijoita? Menevätkö puuman jutut teille läpi?

Itse en ole uskonut blogin tapahtumiin enää toviin. Kirjoittaja yrittää kovasti tehdä blogistaan elämänmakuisen pienillä takapakeilla (esim. juuri ennen treffejä alkaneet kuukautiset, jotka eivät toki tosipaikan tullen haittaa tippaakaan), mutta käsikirjoittaminen paistaa läpi.

Kuinka kauan on erosta Valokuvaajan kanssa? Viikko, korkeintaan pari? Jo nyt bloggaajalla on uusi "jackpot", ja niin vain aviomieskin myöntyi ajatukseen vaimon sivusuhteesta. Tavalla tai toisella karma tuntuu aina lopulta hymyilevän puumalle hänen mielikuvitusmaailmassaan.

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että puuma asuu ulkomailla. Sen jutuissa on niin paljon suomalaisuutta (just nytkin oli ravakka pakkanen, kun ulkoilutti koiraa), tosin pienissä sivulauseissa, etten minä usko enää sen asuvan missään muualla kuin täällä. Voihan ykkösmies silti olla ulkomaankielinen, paljonhan niitä täälläkin asuu.

Mä en lue tuota blogia, mutta euroopassa on ollut muuallakin kammopakkanen.

Vierailija
42/230 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että asuinpaikkaa salatakseen on tahallaan hyvin epämääräinen ja antaa ymmärtää sen väliin olevan Suomessa, väliin Hollannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se oikea panin sitä juuri eilen

Vierailija
44/230 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että asuu ihan Suomessa ja teksti on täysin fiktiota. Viimeisimmissä bloggauksissa mm:  20.1. Miinusasteita oli kiitettävä määrä, kun talutin hytisevää koiraa eilisaamuna kello kuusi. Ulkona oli sysipimeää ja hiljaista; vain tähdet tuikkivat pakkastaivaalla. Ihanan rauhallista ja kaunista, varhaisen pakkasaamun hiljaisuus kun vain lumi narskuu talvikenkien alla. Itse kudotut villasukat jalassa varpaitakaan ei palellut, vaikka suun edestä huivi huurtui hengityksestä. Sain vihdoinkin pukea mummuni vanhan krimiturkin ilman, että se päällä tuli ulkona kuuma.  Hollannissa ei ole yleensä lunta eikä miinusasteita.

22.1. Olen myös varannut jääkaapin täyteen kotimaisia ruoka-aineita; veikkaan, ettei Ykkösmiehelle tarvitse edes ehdottaa lähtemistä ulos syömään (liki kolme viikkoa kaikki ruuat ravintoloista on varmaan toistaiseksi tarpeeksi), ja “retroperinneruoka” kuten makaronilaatikko tai lihapullat muusilla saattavat maistua pitkästä aikaa yllättävän hyvältä. Retroperinneruoka viittaa kyllä ihan suomalaiseen sapuskaan.

Vierailija
45/230 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin... so last season.

Vierailija
46/230 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että asuu ihan Suomessa ja teksti on täysin fiktiota.

Olen melko varma, että Puumis asuu Alankomaissa. Taidan tietää jopa kaupungin & yrityksen, jossa työskentelee. 8) Lähdettäni en täällä kuitenkaan kerro.

Kunhan faktoja sekoittaakseen kirjoittelee välillä tuollaisia.

Sitä en silti tiedä, onko blogin jutut totta vai ei.

Vierailija
47/230 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma ei asu Hollannissa, ainakaan tuolla viikolla ei siellä ollut pakkasta, eikä kyllä näkynyt tähtiäkään, koska olin siellä itse.

Fiktiota se on koko tarina. Viime viikolla kommentoin sen blogin juttua, ja paljastin muutamia faktoja, niin Puuma oli ottanut sen kommentin pois. Postasin uudestaan, mutta sama juttu.

Busted!

Vierailija
48/230 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu Hollannissa niin sitten siellä asuu äitikin vai kenen aikuisen äiti lähtee ulkomaille hoitamaan flunssaa (?) potevaa aikuista toiseen maahan... toki välimatka on lyhyt jne ja näin voisi käydä, mutta...

Toisekseen blogin epäuskottavuutta minusta syö jatkuva miesten virta. Nyt samalla kadulla asuva nuori mies on välittömästi kiinnostunut Cougarista ja haluaa tavata. Tämäkin tietenkin on mahdollista, kuten sekin että kohta kerrottu seksi on myös tämänkin herran kanssa ollut heti ensi kerrasta alkaen loistavaa. :D Minä luulen, että tässä blogissa on totta miehen haluttomuus ja kirjoittaja on purkanut ahdistustaan haaveilemalla ja sitten blogista on tullut melko suosittu ja se on alkanut elää omaa elämäänsä. :)

Vierailija
49/230 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
50/230 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on Cougaria lykästänyt, taas löytyi uusi mies netistä ja tällä kertaa luvassa kinkyä. Omaa miestä ei seksi kiinnosta, mutta kaikkia muita Cougarin tapaamia miehiä kyllä. :)

Vierailija
51/230 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäätte Mr. Mossad -tarinasta? 

“I hate that, people always think I’m a terrorist. And all the Muslims keep greeting me with their salaam aleikums. But I hate shaving more.”

Hän käänsi päätään takakenoon ja katsoi minua vakavasti ruskeilla silmillään, joita ympäröivät kadehdittavan tuuheat ja pitkät ripset, ja totesi jotenkin alakuloiseen sävyyn:

“It’s not always easy nowadays if you’re not white.”

Jeppistä jee ja varmasti juu.

Vierailija
52/230 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäpä mieltä uusimmasta jutusta? Eli että Ykkösmies alkaisi elättäjäksi ja Cougar voisi jäädä kotia hoitamaan + samalla ehkä kirjaa kirjoittamaan. Ehkä toivoo nyt kustantajien ottavan yhteyttä. ;)

Vierailija
53/230 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun nykyään avaan GW blogin niin mietin miksi enää mokomaa roskaa luen. Mr. Mossad, tuntuu jotenkin vähän turhan hienolta sattumalta että tälläinen tyyppi tuli nyt vastaan juuri nyt kaikkien terrorismi iskujen jälkeen ja kun maahanmuutto keskustelu velloo kuumimpana. Ja nyt viimeisin postaus suorastaan aneli jotakin sopimusta: "Voisin alkaa kirjoittaa ammatikseni ilman, että olisi koko ajan söyrinki persiin ympärillä seuraavasta freelancepestistä.  (Siis selvennykseksi: en kirjoita ammatikseni nykyään mitenkään, freelancepestit ovat toki kyllä tervetulleita!)" Muutenkin tuntuu että koko Ykkösmies on hävinnyt jutuista ihan kokonaan, nytkin tuli blogissa puheeksi oikeastaan vain elättäjän roolissa. (Että mites se sielunkumppanuus..?)

Olenko muuten ainoa jonka mielestä blogin kirjoitustyyli muuttui tässä pari kuukautta sitten? Tuntuu että teksti on ollut paljon pinnallisempaa ja jotenkin sellaista mitä voisi kuvitella nuoremmalta kirjoittajalta.

Lisäksi olen aika varma että puumis asuu alankomaissa, koska blogini maissa näkyi alankomaat kun kerran olin kommentoinut yhteen blogiin heti puuman jälkeen. Tosin tuntuu vähän turhan oudolta että tämä toinenkin Lilyn kirjoittaja asustelee alankomaissa (näkyi siis 2 käyntiä kyseisestä maasta)...

Vierailija
54/230 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tarina on aika epäuskottava, mutta kirjoittajana on ihan hyvä.

Vierailija
55/230 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun nykyään avaan GW blogin niin mietin miksi enää mokomaa roskaa luen. Mr. Mossad, tuntuu jotenkin vähän turhan hienolta sattumalta että tälläinen tyyppi tuli nyt vastaan juuri nyt kaikkien terrorismi iskujen jälkeen ja kun maahanmuutto keskustelu velloo kuumimpana. Ja nyt viimeisin postaus suorastaan aneli jotakin sopimusta: "Voisin alkaa kirjoittaa ammatikseni ilman, että olisi koko ajan söyrinki persiin ympärillä seuraavasta freelancepestistä.  (Siis selvennykseksi: en kirjoita ammatikseni nykyään mitenkään, freelancepestit ovat toki kyllä tervetulleita!)" Muutenkin tuntuu että koko Ykkösmies on hävinnyt jutuista ihan kokonaan, nytkin tuli blogissa puheeksi oikeastaan vain elättäjän roolissa. (Että mites se sielunkumppanuus..?)

Olenko muuten ainoa jonka mielestä blogin kirjoitustyyli muuttui tässä pari kuukautta sitten? Tuntuu että teksti on ollut paljon pinnallisempaa ja jotenkin sellaista mitä voisi kuvitella nuoremmalta kirjoittajalta.

Lisäksi olen aika varma että puumis asuu alankomaissa, koska blogini maissa näkyi alankomaat kun kerran olin kommentoinut yhteen blogiin heti puuman jälkeen. Tosin tuntuu vähän turhan oudolta että tämä toinenkin Lilyn kirjoittaja asustelee alankomaissa (näkyi siis 2 käyntiä kyseisestä maasta)...

CW:n IP on myös minulle näyttänyt olevan Alankomaista eikä tainnut proxy olla. :-)

Vierailija
56/230 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu siis asuu Alankomaissa?

Minä olen lukenut blogia vasta syksystä ja minusta vaan on epäuskottavaa, että sama ihminen löytää koko ajan hyviä seksisuhteita aivan erilaisista miehistä. Ihan sujuvasti kirjoittaa, mutta... En toki itse ole ole etsinyt seksiseuraa netistä, joten en tiedä olisiko minullakin yhtä satumainen tuuri; tosin en juuri välitä irtosuhteista eli ehkä ei olisi.

Vierailija
57/230 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi mitään, että minusta tuntuu ykkösmiehen puolesta pahalle, jos blogi on totta. Toki toisen haluttomuus on ongelma ja hienoa, että halukkaampi puoliso saa toteuttaa itseään, mutta tuo jatkuva hullaantuminen muista miehistä ja jopa kotona nussii vieraita miehiä. Ja nyt vielä saisi jäädä kotirouvaksi kirjoittamaan ja harrastamaan seksiä muiden miesten kanssa, kun oma mies elättää.

Vierailija
58/230 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ihmiset tekevät kaikenlaista. Mutta miksi siitä pitää kirjoittaa blogiin, perin outoa.

Vierailija
59/230 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin postaus alkoi olla jo vähän liian paksua minullekin, joka en mikään moraalinvartija ole.. miten voi olla noin läheinen suhde samantien johonkin vieraaseen.

Vierailija
60/230 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan