Cougar Woman -blogi - puuman päiväuni?
Löytyykö täältä Cougar Woman -blogin lukijoita? Menevätkö puuman jutut teille läpi?
Itse en ole uskonut blogin tapahtumiin enää toviin. Kirjoittaja yrittää kovasti tehdä blogistaan elämänmakuisen pienillä takapakeilla (esim. juuri ennen treffejä alkaneet kuukautiset, jotka eivät toki tosipaikan tullen haittaa tippaakaan), mutta käsikirjoittaminen paistaa läpi.
Kuinka kauan on erosta Valokuvaajan kanssa? Viikko, korkeintaan pari? Jo nyt bloggaajalla on uusi "jackpot", ja niin vain aviomieskin myöntyi ajatukseen vaimon sivusuhteesta. Tavalla tai toisella karma tuntuu aina lopulta hymyilevän puumalle hänen mielikuvitusmaailmassaan.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
No sex and the city:n kirjoittaja asuu myös alankomaissa ja on siis tosiaan myös Lilyn bloggari.
Ai, sekin asuu siellä! Tiesin kyllä, että ulkomailla asuu, mutta sijainti ei ole ollut sen tarkemmin mielessä.
Uusin postaus... kyllä nämä jutut alkaa olla sellaisia, että vaikuttaa hyvin vahvasti siltä, että etukäteen on mietitty suhteen kaari ja kompastuskivet sekä minkälaista seksi ja seksuaalisuus tässä suhteessa on. Puuseppä ja tämä uusin ja niistä suhteista ammennetut keskustelut, ennakkoluulot ja elämän viisaudet. :)
Voisiko seuraava ukko olla sitten vaikka eroisä tai leski, joiden kanssa voi itkeä seksin jälkeen ja käydä syvällisiä keskusteluja tai joku jolla on huono seksuaali-itsetunto ja puuma saa sitten häntä skarpata ja opastaa? Myös joku sugar daddy- kuvio voisi olla sellainen, josta saisi uusia näkökulmia ja ajatuksia, koska eikö puumalla miehet usein ole nuorempia.
Sanon saman kuin aiemminkin: näin käsikirjoittajan silmissä ei ole kahta kysymästä siitä, onko Puuman blogi käsikirjoitettu vai ei. Se on sitä päivänselvästi. Yllä kuvattiinkin jo hyvin, että suhteen kaari on mietitty jo hyvissä ajoin ennen kuin uusi henkilö esitellään blogilla.
Olen lukenut puuman blogia ihan vain sen viihdearvon takia mutta viime postaukset on alkanu tökkiä todella pahasti. Huono draaman kaari tää Mr mossad, veikkaan että pian se häipyy jonnekin Israelin armeijan kertausharjoituksiin ja puumalla on joku uusi ah niin ihana rakastaja :D
Up.
Nyt blogi mennyt tylsempään suuntaan. :|
Jaahas ja taas mennään. Eli aah ihanasti rakastunut.
"Olen huomannut, että alan kaivata muutakin kuin hänen alastonta kehoaan omaani vasten; haluan taas herätä hänen viereltään ja katsoa niihin aamu-unisiin ruskeisiin, pitkäripsisiin silmiin. Se hetki, kun makaamme sängyssä vastakkain ja hän herää ja avaa silmänsä; ensin vielä unisena, sitten oivaltaen, missä on. Se on aina se paras hetki."
jne.
Aina tuntuu vaan löytyvän se uusi mutta silti Puuman mielestä ainoa "sielunkumppani". Mihinköhän hänen ja miehensä "sielunkumppanuus" perustuu (tähänhän koko ajan viittaa kun kysyy miksi ovat ylipäätäänsä enää yhdessä) kun kerta jokatoisen vastaantulevan äijän kanssa natsaa niiiiin hyvin ja viikon päästä hehkutetaan täydellistä sielunkumppanuutta?!
Mietin myös että jos Puumis on ollut aina posliini ja nyt yhenäkkiä alkoi kasvattamaan puskaa, niin eikö Ykkösmiestä ihmetetytä? Ihmeellinen muutenkin tuo noiden avoin suhde kun tuntuvat ihan omaa elämäänsä elävän ja äijiä pannaan kotona sängyssä kun ukko on reissussa. Jotenkin olen ymmärtänyt että avoin suhde perustuu rehellisyyteen ja avoimuuteen, ihan päinvastaiselta kuin mitä Puuman ja Ykkösmiehen juttu vaikuttaisi olevan...
Onko muita, joiden mielestä blogi on mennyt viime kuukausina todella paljon tylsemmäksi kuin aikaisemmin?
Samaa sarjaa tämän "ilotytön päiväkirjan" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, joiden mielestä blogi on mennyt viime kuukausina todella paljon tylsemmäksi kuin aikaisemmin?
On, ja lisäksi kirjoitusten taso vaihtelee hirveästi. Välillä on ihan mielenkiintoistakin pohdintaa, mutta suurimmaksi osaksi jotain niin blaah selitystä tästä uudesta ukosta ja heidän keskusteluista.
Heh, puumis ei taida enää pitää ykkösmiestä edes miehenään, puhui No sex and the cityn keskustelussa "15 vuotta kestäneestä ihmissuhteesta". :D
Blogin loppu ei taida olla kovin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Blogin loppu ei taida olla kovin kaukana.
Tällainen olo on jotenkin itsellänikin, että kohta varmaan lopettaa. Mutta toivottavasti olen väärässä, hyväähän viihdettä tuo on. :D
Tuosta puolipisteen raiskaamisesta tulee mieleen pikkurilli pystyssä kirjoittava oman elämän Shakespeare.
Alan kyllä tosissaan miettiä blogin poistamista lukija-feedistäni, sen verran tylsää tekstiä ollut viime aikoina..
Mä en jaksa tuota nykyistä menoa. Jatkuvaa ylihysteriaa kaikesta juutalaisuuteen liittyvästä, mielenkiinnottomia wappiviestipostauksia (sit se sano silleen ja sit mä sanoin tälleen ja sit se sano.. jne). Uusimman postauksen kuvituksena ollut yksinäinen kaljapullo takes the fucking cake.
Hahhahaa johan sieltä tuli taas uusi tyyppi, yllättäen taas heti kun edellisen kanssa alkoi mennä "vakavaksi". Tietääköhän puuma itsekään mitä noilta suhteiltaan haluaa?
Puuma on löytänyt sivuston, jolla luoda feikkikeskusteluja "Whatsappissa".
No sex and the city:n kirjoittaja asuu myös alankomaissa ja on siis tosiaan myös Lilyn bloggari.