joku n.4v muksu kurkisteli minua kaupan vessassa oven alta, äiti suuttui kun komensit

Vierailija

olin juuri lähdössä kopista kun muksu kurkki sieltä. Sanoin hänelle että tuo ei ole sopivaa ja lapsen äiti syöksyi huutamaan "ei ole sinun asiasi komentaa minun lasta"

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mä vähän vastaavassa tilanteessa sitten huusin sille äidille, että ilmeisesti sitten on minun asiani opettaa sinut kasvattamaan lasta, kun et itse osaa. Ei ollut tosin vessa, vaan ronkli kaupan kassahihnalla ostoksiani. 

Vierailija

Mä komennan kaikkien lapsia ja toivon totisesti, että joku komentaa myös mun lapsia jos en ole paikalla. Näin se äitiys kasvattaa ihmistä, kymmenen vuotta sitten olin tosi hienotunteinen ja kiltti tuntemattomia (lapsiakin) kohtaan.

Sen sanon puolustuksekseni, etten vänise, vaan otan lapsiin kontaktia enemmän huumorin ja jutustelun kautta. Nykykersoihin ei nalkutus oikein auta.

Vierailija

Mulle olisi ollut ihan ok jos olisit sanonut mun lapsille noin, varsinkin jos äänensävy oli ok eikä mikään "vittumainen". Lisäksi olisin pahoitellut ja sanonut itsekin lapselle ettei noin saa tehdä.

Vierailija

No voi kauhistus taas.... 

Kriisiapu paikallaan. Penska kurkki vessanraosta. :D

Ja tietysti olisi ollut poliisi-ilmoituksen paikka, jos vielä pöntöllä olisit istunut. 

Olet varmasti ylireagoiva vanhapiika. Siksi äitikin pillastui! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti olisi ollut poliisi-ilmoituksen paikka, jos vielä pöntöllä olisit istunut. 

No tuskinpa maailma tästä nyt kaatui, mutta kyllä ap oikein teki komentaessaan. Ei superäiditkään kerkeä joka koloon komentamaan ja opettamaan lapselleen mikä on sosiaalisesti hyväksyttävää toimintaa. Kylä lapsen kasvattaa. Lisäksi kun omaa lapsuutta muistelee, niin taisipa olla valitettavasti niin että vieraiden komennot uppos kalloon paljon nopeammin kuin vanhempien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa maailma tästä nyt kaatui, mutta kyllä ap oikein teki komentaessaan. Ei superäiditkään kerkeä joka koloon komentamaan ja opettamaan lapselleen mikä on sosiaalisesti hyväksyttävää toimintaa. Kylä lapsen kasvattaa. Lisäksi kun omaa lapsuutta muistelee, niin taisipa olla valitettavasti niin että vieraiden komennot uppos kalloon paljon nopeammin kuin vanhempien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ollut ihan ok jos olisit sanonut mun lapsille noin, varsinkin jos äänensävy oli ok eikä mikään "vittumainen". Lisäksi olisin pahoitellut ja sanonut itsekin lapselle ettei noin saa tehdä.

Jos joskus sinunkin lapsesi häiritsee vieraita ihmisiä noin törkeästi ja ällöttävästi etkä sinä vaivaudu vahtimaan häntä itse jolloin tuollaistakin pääsee käymään, on äänensävy asia johon sinulla ei enää siinä vaiheessa ole minkäälaista sanomista.

Minä olisin sanonut ankarasti, ja mammalle hetken päästä silmätysten myös jos olisi siinä vielä notkunut. Sopii tulla väpättämään, kehottaisin sitä ennen harkitsemaan tarkoin. Juuri tuollaisista perheistä voisi muuten olla paikallaan tehdä lastensuojeilmoituksia, sillä täysin vinoonhan siinä kyllä kasvaa keisariperillinen kun hän saa tehdä mitä tahansa ja mamma se vaan siinäkin vaiheessa miettii puuttuvatko muut ihmiset nyt varmasti sellaisella oikeanlaisella kamalan nätillä äänensävyllä! Jättäisivät lisääntymättä, mutta varmimmin juuri tuo porukka lisääntyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän on mukavaa kyykkiä sikiötä pyttyyn, kun jonkun lapsi kurkii ja vielä huutokyselee, että miksi sulla tulee verta, miksi itket...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lasten tulee saada tehdä ihan  mitä vaan. MYÖS SINULLE. 

Vierailija

AP sitä ponnaria vähän löysemmälle kenties..? Pikku lapset nyt on tuollaisia, ei siitä tarvitse ottaa itseensä!

PS. tämä on vain sinun puoli tarinasta, mistä sitä tietää millainen namutäti olet ja houkutellut lapsen kurkkimaan 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat