Bloggaajien verotiedot
Kerätään tänne yhteen ketjuun bloggaajien verotietoja kun ne kuitenkin puhuttaa av:lla. Vielä en ole bongannut uutisjuttua aiheesta, mutta eiköhän sellainen päivän mittaan tule... :)
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Metti, Kira Kosonen, ByDidem, Xenia, Jos secret, Businesswoman, Monas dailystyle, Char&thecity, Adalminas secret, Teljänneito, Strictly Style, Nataliaoona, Natalie Vilen, Venla Savikuja, Julia Toivola, Jenni Ukkonen, Sofia Ruutu, Arctic vanilla, kuka on rikkain blogisti?
Kyllä nämä kiinnostais! Onko muiden paitsi Kira, Xenia ja Julian jo tiedossa?
Tuo Jonna Leppänen on eri. Jonnamaista -bloggaaja opiskelee yliopistossa eikä ole opiskellut/valmistunut amk:sta.
Joku keino noilla kehnosti tienaavilla bloggaajilla on, vähän sama kuin misseillläkin. Missithän ei tienaa myös kovin hyvin (ellei ole sitten useita bisneksiä) ja silti eletään luksuksessa eli väittäisin että joku keino noilla on. Sara Sieppi ja Anni Uusivirta taitaa olla missien "tulokuningattaria" ja niidenkään tulot eivät tainneet olla kovin suuret.
Mungo on ihan selkeesti kierrättänyt tuloja UK:n kautta ja Jenni Ukkonenkin tod.näk. maksaa veronsa UK:seen kun siellä on asunut useat vuodet eli suomen verotiedoista ei varmaan kauheesti mitään Jennin tuloja löydä.
Mua ihmetyttää tuon Alexan tulot suhteessa siihen miten se tuhlaa. Taitaa sen miesystävä maksaa sen ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tuon Alexan tulot suhteessa siihen miten se tuhlaa. Taitaa sen miesystävä maksaa sen ostoksia.
Joo ei noilla tuloilla ylläpidetä Alexan kaltaista elämäntyyliä. Sisustukseenkin uponnut varmasti useampi kymppitonni.
Karkkipäivä Sannin tulot 35 000. Joten ihan tukevasti keskituloinen. Tuossa siis palkkatulo, ei firmansa liikevaihtoa. Varmaan kaikki mahdollinen menee firman piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti, Kira Kosonen, ByDidem, Xenia, Jos secret, Businesswoman, Monas dailystyle, Char&thecity, Adalminas secret, Teljänneito, Strictly Style, Nataliaoona, Natalie Vilen, Venla Savikuja, Julia Toivola, Jenni Ukkonen, Sofia Ruutu, Arctic vanilla, kuka on rikkain blogisti?
Kyllä nämä kiinnostais! Onko muiden paitsi Kira, Xenia ja Julian jo tiedossa?
Venla Savikujan tulot noin 64 000€, en tiedä, oliko 2014 vielä salkkareissa tienaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Businesswomanin tulot? Taitaa olla rikkain bloggaaja, joka on itse hankkinut varansa.
Tuossa perheessä taitaa sekä miehellä että naisella olla hyvät tulot :)
Kai yli nelikymppisillä on jo paremmat palkat kokemuksen myötä, ja ikälisät muutenkin kuin jollain parikymppisillä jotka suurin piirtein vasta valmistuneet rahoitusalalle peruspalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Businesswomanin tulot? Taitaa olla rikkain bloggaaja, joka on itse hankkinut varansa.
Tuossa perheessä taitaa sekä miehellä että naisella olla hyvät tulot :)
Kai yli nelikymppisillä on jo paremmat palkat kokemuksen myötä, ja ikälisät muutenkin kuin jollain parikymppisillä jotka suurin piirtein vasta valmistuneet rahoitusalalle peruspalkalla.
ikälisiä on vain julkisen sektorin työntekijöillä, käsittääkseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://chicago187.blogspot.fi/2015/09/nimettomat-paivat.html
Tuolla Iida kertoo kommenteissa menestyvänsä loistavasti taloudellisesti vaikkei tekisi elämässään enää töitä. Joten en ihan jaksa uskoa että vuositulot olisi tonnin niinkuin joku hater väittää.Jos elää toimeentulotuella ja töistä saava korvaus on minimaalinen?
Tämä on erittäin todennäköistä näin Iidan tuntien.
Kuka sossutapaus lähtisi kolmeksi kuukaudeksi Floridan kiertomatkalle?
Eikös tää bloggaaja ollut valehdellut olleensa Barcelonassa, mutta kaikki muokatut ja rajatutkin kuvat löytyvät Googlen käänteisellä kuvahaulla: http://chicago187.blogspot.se/2015/04/barcelonan-viimeiset-kuvat.html
Tämähän on helppo tarkastaa! Menet vaan ja etsit käänteisellä kuvahaulla ne alkuperäiset kuvat ja linkität tänne. Vertaillaan sitten :) Jään odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Karkkipäivä Sannin tulot 35 000. Joten ihan tukevasti keskituloinen. Tuossa siis palkkatulo, ei firmansa liikevaihtoa. Varmaan kaikki mahdollinen menee firman piikkiin.
Se siitä köyhästä. Kyllä noilla tuloilla olisi miehen kanssa voinut edes kerran illallistaa hienommassa raflassa. Mun tulot on reippaasti pienemmät kuin Sannilla, omistan asunnon pk-seudulla ja jopa minulla on siihen varaa. Eikä kyllä voi puhua köyhästä jos matkustelee useamman kuukauden vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä köyhästä. Kyllä noilla tuloilla olisi miehen kanssa voinut edes kerran illallistaa hienommassa raflassa. Mun tulot on reippaasti pienemmät kuin Sannilla, omistan asunnon pk-seudulla ja jopa minulla on siihen varaa. Eikä kyllä voi puhua köyhästä jos matkustelee useamman kuukauden vuodessa.
Se köyhäily oli aikaisemmillakin tiedoilla todella falskia, mutta näiden tietojen valossa...en enää löydä sopivaa sanaa. Köyhyys on sitä, että sitä rahaa ei vain ole. Se, että pitää pihistellä jostain jotta saa laitettua rahaa (matka-)säästötilille, ei ole köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://chicago187.blogspot.fi/2015/09/nimettomat-paivat.html
Tuolla Iida kertoo kommenteissa menestyvänsä loistavasti taloudellisesti vaikkei tekisi elämässään enää töitä. Joten en ihan jaksa uskoa että vuositulot olisi tonnin niinkuin joku hater väittää.Jos elää toimeentulotuella ja töistä saava korvaus on minimaalinen?
Tämä on erittäin todennäköistä näin Iidan tuntien.
Kuka sossutapaus lähtisi kolmeksi kuukaudeksi Floridan kiertomatkalle?
Eikös tää bloggaaja ollut valehdellut olleensa Barcelonassa, mutta kaikki muokatut ja rajatutkin kuvat löytyvät Googlen käänteisellä kuvahaulla: http://chicago187.blogspot.se/2015/04/barcelonan-viimeiset-kuvat.html
Barcelonan reissustahan Iida teki useita postauksia, kuten reissuiltaan yleensä tekee. Näiden postausten kuvien joukossa on runsaasti sellaisia kuvia, joissa Iida itse esiintyy Barcelonan maisemissa. Todistettavasti hän siis on Barcelonassa käynyt.
Samoin hän poseeraa itse myös muutamissa Tsekin ja Venäjänkin postauksissaan. Nämä kaikki reissut on tehty vuoden sisällä.
Sossun tuollako sinä tosiaan luulet kenenkään tekevän ainakin kolme ulkomaanmatkaa vuoden sisään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin Jonna Leppänen ja tämmönen pamahti, Jonnan koulutehtävä?!
http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/38437/leppanen_jonna.pdf;j…
Tradenomin opinnäytetyö. Jonna Leppänen on yleinen nimi, onko varmasti sama henkilö? En ole siis itse blogia seurannut joten mulla ei ole mitään tietoa henkilöstä.
Jonnamaista opiskelee Vaasan yliopiston kauppatieteellisessä, eikä AMK:ssa. Ei ole sama henkilö.
Chicago-Iida itsekö noita väitteitä kirjoittaa? Kyseisessä ihmisessä kaikki on niin esittämistä, feikkilaukut, sormukset, kengät. Valehtelee hiusvärinsä, valehtelee painonsa. Uskooko joku oikeasti noita?
Kira, Xenia ja Julian tulot onkin jo täällä tullu esiin, entä muut? lista tänne niiden nimistä niin voi sieltä verotoimistolta käydä tarkistamassa!