Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajien verotiedot

Vierailija
02.11.2015 |

Kerätään tänne yhteen ketjuun bloggaajien verotietoja kun ne kuitenkin puhuttaa av:lla. Vielä en ole bongannut uutisjuttua aiheesta, mutta eiköhän sellainen päivän mittaan tule... :)

Kommentit (335)

Vierailija
301/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endorfiinikoukussa...?

Vierailija
302/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian blogissa on noita kollaaseja/pelkkiä mainospostauksia 2-3 kertaa viikossa, joten niistä se tulo suurimmaksi osaksi tulee. En usko, että Costumekaan mitään älyttömiä maksaa (vrt. Marianna, joka vielä viime vuonna bloggasi Costumella ja ei tee kollaaseja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija kirjoitti:

Eikö fiksuilla bloggareilla ole yritys ja tulot kiertävät sen kautta?

Mitä fiksua siinä että ensin firma maksaa verot ja sitten henkilökohtaisesti toisen kerran kun nostaa voittoja

Vierailija
304/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mariannan tulot ihmetyttää, vaikka olisi vähentänyt laukut ja asunnot sunmuut verotuksessa, mutta herrajeesös minä osa-aikaisena myyjänäkin tienaan enemmän kun hän?

Mutta toisaalta voiko vanhemmat lelliä lastaan noin paljon? Tai sitten kiikki huhut on totta, olivathan se yhdessä yks päivä taas jossain kun marianna kuvannut snäppiinsä "kotiin" - ja kiikin autosta. Tarkkasilmäiset varmaan huomasivatkin ;)

Vierailija
305/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Toivolan tulot kiinnostaa. Hänelläkin monena vuonna ollut tosi pienet tulot ja menoja sitäkin enemmän.

Vierailija
306/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo mariannan tulot ihmetyttää, vaikka olisi vähentänyt laukut ja asunnot sunmuut verotuksessa, mutta herrajeesös minä osa-aikaisena myyjänäkin tienaan enemmän kun hän?

Mutta toisaalta voiko vanhemmat lelliä lastaan noin paljon? Tai sitten kiikki huhut on totta, olivathan se yhdessä yks päivä taas jossain kun marianna kuvannut snäppiinsä "kotiin" - ja kiikin autosta. Tarkkasilmäiset varmaan huomasivatkin ;)

Näin snäpin, mutta en huomannut merkkejä kiikistä. Voitko kertoa tarkemmin? En usko toisaalta että vanhempienkaan rahoilla täysin elelee, koska jos olis tosi varakkaasta perheestä niin varmaan olis sitten pääomatuloja. Yleensä nää varakkaat hankkii lapsilleen jo pienenä osakesalkut, jotta tulevaisuus on rahallisesti turvattu.

Vierailija
307/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Businesswomanin tulot? Taitaa olla rikkain bloggaaja, joka on itse hankkinut varansa.

Vierailija
308/335 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia Toivolan tulot kiinnostaa. Hänelläkin monena vuonna ollut tosi pienet tulot ja menoja sitäkin enemmän.

Samaa olen miettinyt. On Chanelia ja hieno Audi ym

Vierailija
309/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://chicago187.blogspot.fi/2015/09/nimettomat-paivat.html

Tuolla Iida kertoo kommenteissa menestyvänsä loistavasti taloudellisesti vaikkei tekisi elämässään enää töitä. Joten en ihan jaksa uskoa että vuositulot olisi tonnin niinkuin joku hater väittää.

Jos elää toimeentulotuella ja töistä saava korvaus on minimaalinen?

Tämä on erittäin todennäköistä näin Iidan tuntien.

Kuka sossutapaus lähtisi kolmeksi kuukaudeksi Floridan kiertomatkalle?

Vierailija
310/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S

Vierailija kirjoitti:

Eikö fiksuilla bloggareilla ole yritys ja tulot kiertävät sen kautta?

Mitä fiksua siinä että ensin firma maksaa verot ja sitten henkilökohtaisesti toisen kerran kun nostaa voittoja

Noh, ei se verotus ihan noin mene.

Vierailija
311/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Businesswomanin tulot? Taitaa olla rikkain bloggaaja, joka on itse hankkinut varansa.

Veikkaan, että Ilkka Herlin on rikkaampi bloggaaja.

Vierailija
312/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan selvittänyt jonnamaista -bloggaajan tietoja? Hänellä on aina ihanan kadehdittavat asut ja ihana asunto!

Vierailija
313/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Ilkka Herlin on rikkaampi bloggaaja.

Mutta Ilkka ei ole itse tehnyt omaisuuttaan, vaan saanut perintönä kuten muutkin Herlinit.

Vierailija
314/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Vilma Peltonen veti?

Vierailija
315/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon asiantuntijat, entä sofia ruutu, bloggari hänkin. Onko teillä mielipidettä hänestä? Aikamoinen kokoelma myös monen tuhannen laukkuja ja kenkiä. Ovatko omia vai lainattua kuvausrekvisiittaa? Ei ilmeisesti koulutusta tai työtä, ymmärtääkseni? Shoppaileeko miehen rahoilla vai pistääkö surutta menemään suvun perintöä? Täällä kun kaikki tiedetään, niin mitenkäs on?

Käsittääkseni Moreliukset ovat suht varakasta sukua. Luultavasti Sofialla suurempi omaisuus kuin miehellään.

Vierailija
316/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milloin se ois kuvannu tuon snäpin. Tuntuu että sen snäpit on nykyään täynnä vain sitä sen koiraa.

Vierailija
317/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan selvittänyt jonnamaista -bloggaajan tietoja? Hänellä on aina ihanan kadehdittavat asut ja ihana asunto!

Eikös se oo vuokralla Vaasassa ja Helsingissäkin taitaa olla kämppä? Tuntuu kyllä ettei sillä tytöllä ole puutetta rahasta.

Vierailija
318/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin Jonna Leppänen ja tämmönen pamahti, Jonnan koulutehtävä?!

http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/38437/leppanen_jonna.pdf;j…

Vierailija
319/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googletin Jonna Leppänen ja tämmönen pamahti, Jonnan koulutehtävä?!

http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/38437/leppanen_jonna.pdf;j…

Tradenomin opinnäytetyö. Jonna Leppänen on yleinen nimi, onko varmasti sama henkilö? En ole siis itse blogia seurannut joten mulla ei ole mitään tietoa henkilöstä.

Vierailija
320/335 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://chicago187.blogspot.fi/2015/09/nimettomat-paivat.html

Tuolla Iida kertoo kommenteissa menestyvänsä loistavasti taloudellisesti vaikkei tekisi elämässään enää töitä. Joten en ihan jaksa uskoa että vuositulot olisi tonnin niinkuin joku hater väittää.

Jos elää toimeentulotuella ja töistä saava korvaus on minimaalinen?

Tämä on erittäin todennäköistä näin Iidan tuntien.

Kuka sossutapaus lähtisi kolmeksi kuukaudeksi Floridan kiertomatkalle?

Eikös tää bloggaaja ollut valehdellut olleensa Barcelonassa, mutta kaikki muokatut ja rajatutkin kuvat löytyvät Googlen käänteisellä kuvahaulla: http://chicago187.blogspot.se/2015/04/barcelonan-viimeiset-kuvat.html