Naiset, arvostelkaa ulkonäköni 1-10.
Kommentit (76)
komea olet, mutta jotenkin "pahan" pojan näköinen. Arvosana 9+ ja minulla ikää 44v.
Et ole kuvan mies tai jos olet niin et ainakaan suomalainen. Tuo kuvan mies ei ole suomalaista nähnytkään. Mark from the USA.
Kivat kasvonpiirteet. Yleisesti hyvin komea, mutta ilme ei ole kutsuva/on liian "päällekäyvän" tuima. Arvosana 8,5.
N20
On komea, mutta komistuisi varmaan, jos tulisi 5 vuotta lisää ikää. Olen myös 25, mutta nainen. Tosin seurustelusta en tiedä, koska näyttää kusipäältä.
Näyttää ihan jenkiltä. Joku collegepoju.
Terveisin Naispelko22
Näytät huomattavasti ikäistäsi nuoremmalta. Komea olet perinteisellä tavalla, mutta omaan makuuni vähän liian persoonattoman näköinen + ilme kuvissa on melko outo.. annan arvosanaksi 6+. N27
Ehkä 8. Ihan symmetriset piirteet ja hyvät pusuhuulet, mutta vaikutelma on aika luotaantyöntävä. Sellainen itserakas kovis.
Plussaa kasvojen symmetrisyydestä, et ole harmaa Perus-Pertti. Miinusta ilmeestä ja hiuksista. Näytät itseäsi nuoremmalta. Olet vielä paremman näköinen n. 5 vuoden kuluttua, toivottavasti tulee jotain särmää olemukseen. Hymyile enemmän, jos et tavallisesti hymyile.
Osaatko hymyillä?
Näytät ihan barbien kenille, sinulle löytyy oma ihailijakuntasi, minua viehättää nörttimiehet.
Ehkä 8. Tyyli ei oikein viehätä, mutta et nyt ruma ole ollenkaan.
N22
Annan arvosanaksi 8,5. Iloisempi ilme ja pilkettä silmäkulmaan, niin lähentelisit kymppiä. Olet kasvoiltasi klassisen kaunis mies, mutta sen verran nuoren, jopa aavistuksen lapsenomaisen oloinen, että tuo synkistelytyyli ei pue sinua.
N43
Höh, mitä kommentteja. Rehellisesti 9-9,5, riippuu siitä, miltä näyttää kaulasta alaspäin. Mallimaiset silmät ja kulmat, hyvin symmetriset ja kauniinkomeat nuoren miehen kasvot. Ei mitään näkyviä vikoja. Jotkut ovat antaneet ilmeisesti miinusta lapsenomaisista piirteistä, minusta nuoruus ei missään määrin vika. Ilmeikkäämpi kuva voisi kyllä olla ja parempilaatuinen.
Ei tosin minun tyyppiäni minkään ikäisenä, tykkään nörttimiehistä. N35
Psykopaatin nököinen on tämä amerikkalaisjannu. Mistä pöllit kuvat?
Jumalainen. Just mun tyyliä. Julmankaunis. 10. Tuu tänne jos ei oo nettikuva. Tehdään jotain kivaa. Mä osaan käsitellä tuollaisia kundeja. t. N33
Komea, mutta pelottavan näköinen. Toivottavasti vaan huono pose katse eikä perusilme.
T.32v n.
En tajua näitä kommentteja... Musta ihan kymppi, juuri mun tyyppiä ;)
- 32 v. perheenäiti
Komea kundi! 9,5