Naiset, arvostelkaa ulkonäköni 1-10.
Kommentit (76)
Komea, mutta ei vielä miehen näköinen. Katsotaan 10 vuoden kuluttua.
Sä olet todella hyvännäkönen!!! Älä kuuntele näitä latistavia mielipiteitä ei ne tajuu. Täysi 10! :O
Vierailija kirjoitti:
Sä olet todella hyvännäkönen!!! Älä kuuntele näitä latistavia mielipiteitä ei ne tajuu. Täysi 10! :O
Ai niin, nainen 40 v.
9.
Olet ulkonäöltäsi just sellainen, josta tykkään; siniset silmät, puolipitkät hiukset. Jotain Peter Franzen- tyyliin, nam.
Kympin olisit saanut hymystä ja tietystä leikittelystä.
Saisit minut hairahtumaan ilman muuta, se on selvää.. Mutta leikkisyys ja huumori...ne olisivat tuon naaman lisäksi se nappi.
:)
t. nainen 41v
Hyvännäköinen, arvosana 10 ulkonäöstä.
Mutta. Kymppi ulkonäöstä ei ole sama kuin kymppi kiinnostavuudesta. Kiinnostavaksi tekee jokin persoonallinen juttu, jota ei voi selittää. Voi olla, että jos olet eloisa ja ilmeikäs, mallimaiset kympin kasvosi syttyy henkiin ja kiinnostus tulee sitä kautta.
Itse olen toki liian vanha kiinnostumaan, mutta kokemuksesta kirjoittelen yleisellä tasolla.
N53
Mies 29v?
Olisitpa, pliis olisitpa!
No joo. Voihan sitä näinkin narsismiaan tuoda ilmi ja itsetuntoaan pönkittää. Mitä väliä, minkä näköinen on? Jokainen sen näköinen kun on. Annan arvosanaksi jotain 1-10 väliltä. Päätä itse, niin kuin olet varmaan jo tehnytkin.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Voihan sitä näinkin narsismiaan tuoda ilmi ja itsetuntoaan pönkittää. Mitä väliä, minkä näköinen on? Jokainen sen näköinen kun on. Annan arvosanaksi jotain 1-10 väliltä. Päätä itse, niin kuin olet varmaan jo tehnytkin.
Älä kuitenkaan anna narsisismidiagnoosia ihan noin vain. Hyvä itsetunto ja narsismi ei ole sama asia.
Hyvännäköinen mies ja todella kauniit silmät.
Yhdeksän.
N50
Kyseessä on jonkun muun vanha kuva noin 15-20 vuoden takaa. Asunnon ovi ja sen karmit eivät vaikuta suomalaisilta, kuten ei kuvan kohdekaan.
8. Komea, eikä hiuksissa mun mielestä mitään vikaa, mutta et ihan minun tyyppiäni. :) N19
Kuvissa on kaunis poika. Olen tosin varma, ettei hän ole tämän ketjun aloittaja.
8½. Leikkaa hiukset! -N23