Naiset, arvostelkaa ulkonäköni 1-10.
Kommentit (76)
miksi ap ei kommentoi mitään? Tule mun luo! t.38
Mitätön. En kahta kertaa katsoisi. N33
Vaatteet eivät kuulu vuoteen 2015.
Jos tuo on oikeasi ap niin miehenä sanon, et paremman näköinen kasvoista kuin 95% suomalaisista. Vartalosta en sit tiiä.. Vaikutat liian laihalta
Onko toi tosiaan sun kuva, ap? Et näytä ainakaan tyypilliseltä suomalaiselta. Yhdyn mielipiteisiin, että komea, mutta tympeän näköinen. Et näytä helposti lähestyttävältä, en uskaltais sanoa sulle sanaakaan. Arvosana pelkän ulkonäön perusteella 9, mutta tosta vois miinustaa muutama pinnaa pelottavuuden takia. T. N32
Luulen, että kuva on otettu redditin am i uglysta.
Terveisin Naispelko22
10
Tosi komee ja sait ainakin tän naisen sekaisin:)Tuon näköinen poikaystävä kelpaisss...:)
N33v.
Missä hymy, pilke silmäkulmassa..? En arvostele. N41
Luuletteko te läskit puumAt että teillä olis varaa ottaa ton näkönen mies? Ei tod. Tuollainen vie nuoret missit edestänne.
Komea poika, mitä sitä kieltämään. Tytöt tykkää kyllä aivan varmasti, jos siis luonnepuoli kunnossa. Ei ole ainakaan naamasta kiinni. Tosin kokonaisuus ratkaisee, kokovartalokuvaa ei tuossa ollut. N 42 v
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te läskit puumAt että teillä olis varaa ottaa ton näkönen mies? Ei tod. Tuollainen vie nuoret missit edestänne.
Eihän tässä pyydetty arvioimaan sitä "onko sinulla mahdollisuuksia kuvan mieheen". Pyydettiin arvioimaan kuvan miehen ulkonäkö.
Komea mies olet, annan arvosanan 10. N36
Hyvän näköinen. Ulkonäkö riittää kyllä naisille. Onko itsetunnossasi kaikesta huolimatta jotain vikaa kun tällaista kyselet? Itseluottamus kasvaa ehkä helpommin kehittämällä itseä, kuin kehuista.
En usko hetkeäkään, että tuo on oikeasti sinun kuvasi eikä selvästi ole ainakaan suomalainen jätkä kuvassa. Kuten moni totesikin, näyttää jenkiltä.
Mutta asiaan: kuvan henkilölle voisin antaa 9,5 ulkonäöstä, ellen peräti kympin, mutta kiertäisin silti itse kaukaa - naisellinen itsetuntoni on niin hauras, etten halua miehen olevan itseäni kauniimpi...
Ai, että ulkonäkö kyllä riittää naisille. Miksei riittäisi? Eihän noin hyvännäköisiä miehiä näe joka päivä Suomessa. Oletteko naiset vilkaisseet kumppanienne ulkonäköä? m25
Laittakaapa kuva googlen kuvahakuun.. 😂
Panisin! M49