Kertooko tämä teidän mielestä ihastuksesta?

Vierailija

Mieheni mainitsee usein työkaveri naisen, joka on yhteinen tuttava mutta en pidä tuon naisen kanssa mitään yhteyttä. Esimerkiksi ohimennen kysyy olenko kuullut mitään kyseisestä naisesta ja tiedänkö aikooko se nainen tulla joihinkin yhteisiin illanviettoihin yms. Minua on alkanut ärsyttää se jatkuva kommentointi ja tekisi mieli tiuskaista että no otapa kuule ihan itse selville jos noin kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä minä sen ymmärrän jos hän kyselee muista yhteisistä tutuistamme, mutta kun olen sanonut etten pidä sen naisen kanssa yhteyttä. Ja hän on pitkään jauhanut, että" Maria sitä, Maria tätä.. " (Nimi muutettu) Jossain kohtaa minulla palaa kyllä hermo tuohon. -ap

Vierailija

Sen sijaan että hermostut asiaan jolle ei vain voi mitään (ihastus) niin pitäisikö sinun kysyä kuinka vakavista tunteista on kyse?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että hermostut asiaan jolle ei vain voi mitään (ihastus) niin pitäisikö sinun kysyä kuinka vakavista tunteista on kyse?

Jos hän on ihastunut, niin miksi minun pitäisi kuunnella siitä? Eikö sopivampi keskustelukumppani olisi vaikka joku ystävä, jolle tuo ei aiheuta pahaa mieltä? En ole koskaan ymmärtänyt pareja jotka puhuvat ihastuksistaan toisilleen ja vielä väittävät siitä saavan lisää kipinää suhteeseen. Minua se ainoastaan satuttaisi, kun itselläni ei ole ollut ihastumisia muihin. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on ihastunut, niin miksi minun pitäisi kuunnella siitä? Eikö sopivampi keskustelukumppani olisi vaikka joku ystävä, jolle tuo ei aiheuta pahaa mieltä? En ole koskaan ymmärtänyt pareja jotka puhuvat ihastuksistaan toisilleen ja vielä väittävät siitä saavan lisää kipinää suhteeseen. Minua se ainoastaan satuttaisi, kun itselläni ei ole ollut ihastumisia muihin. -ap

Tietääkö miehen kaverit sitten kenestä on kyse? Itse kun olen ollut ihastunut niin olen puhunut tyypistä vähän kaikille. Mies ei ehkä välttämättä niin tietoisesti ajattele että on ihastunut. Sinuna kysyisin asiasta, mieluiten ei- syyttävästi koska silloin mies ei ainakaan "myönnä" ja ehkä lopettaa ko. naisesta puhumisen mutta ihastuminen vain kasvaa. Sen sijaan jos miehen saisi myöntämään asian niin ihastus saattaisi näyttää vähemmän jännittävältä kun tietää sinunkin tietävän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat