Muita jotka tulee Joutsenon kaltaisista jutuista vain surulliseksi eikä muuta

Vierailija

Ei jaksa raivota tai mölytä, tulee vain surullinen olo :(

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

No kenelle tässä hyödyttäisi raivota. Murhaaja on minulle täysin tuntematon. Ketään muutakaan en voi syyttää, kun en tiedä tapauksesta enempää. Jää siis vain jäljelle se todella, todella surullinen olo.

Vierailija

Itse lähinnä olen kiinnostunut siitä että miten näitä tapauksia saataisiin ehkäistyä tulevaisuudessa, jotta uhreja ei tulisi tulevaisuudessa enää enempää. Muussa tapauksessa rikokset eivät juurikaan kosketa henkilökohtaisesti, koska en ole kovin tunteellinen ihminen. Järkiperäinen ajatteluni sanoo ettei itku enää auta tässä vaiheessa kun pahin on jo tapahtunut. Tietenkin tapahtuma on sinänsä todella ikävä. Kolmosella taitaa olla jotain mt-ongelmia.

Vierailija

Rehellisesti sanottuna minä en tule edes surulliseksi. En tunne uhria, hänen läheisiään saati tekijää. Tapaus ei liikuta minua yhtään sen enemmän kuin maanjäristys jossain Aasiassa. Noteeraan sen, totean että ikävä juttu mutta ei herätä sen kummempia tunteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna minä en tule edes surulliseksi. En tunne uhria, hänen läheisiään saati tekijää. Tapaus ei liikuta minua yhtään sen enemmän kuin maanjäristys jossain Aasiassa. Noteeraan sen, totean että ikävä juttu mutta ei herätä sen kummempia tunteita.

Pystytkö silti samaistumaan omaisten suruun ja tuskaan? Tai uhrin ennen kun hän menetti henkensä? Mulle olis tosi pelottavaa huomata, etten reagois tunteella ollenkaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö silti samaistumaan omaisten suruun ja tuskaan? Tai uhrin ennen kun hän menetti henkensä? Mulle olis tosi pelottavaa huomata, etten reagois tunteella ollenkaan...

En ole tuo vastaaja... mutta itse ainakin ymmärrän miten hirveältä varmasti läheisistä, ystävistä tuntuu ja miten loppullista ja surullista kaikki oli uhrin kannalta... mutta silti tietenkään en itse tunne niitä voimakkaita tunteita, vaikka ymmärrän millaisia tunteita he varmasti käyvät läpi.

Vierailija

Vieläkö joku täällä muistaa tai muistelee  sitä Seinäjoen tapausta ?  Siitä media on jo  ottanut  kaiken irti...En pidä tällaisilla tapauksilla 'mässäilystä' .

Ikäviähän ne tietysti ovat , sitä ei käy kieltäminen ,mutta miten syvästi  ne sitten oikeasti koskettavat niitä jotka eivät koskaan ole siellä teon tapahtumisen paikkakunnalla (tai ehkä koko siinä  läänissä ja siinä maakunnassakaan  ) koskaan käyneet ,eivätkä tunne sieltä henkilökohtaisesti ketään ?

Tuskinpa paljon enempää ,kuin jos se olisi sattunut jossain Englannissa tai Espanjassa,saati Vietnamissa tai Filippiineillä.

Syyriassakin tapahtuu vaikka mitä hirveyksiä kaiken aikaa ja varmasti jotain tälläkin hetkellä. ...

Aina sattuu ja tapahtuu ja sellaista maata ei olekaan ,jossa ei jotain vastaavaa tapahdu aina vähän väliä.

Muistaako muuten  joku vielä nimet 'Sandy Hook Elementary ' ? Tai Adam Lanza? Tai entä Dylann Storm Roof ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku täällä muistaa tai muistelee  sitä Seinäjoen tapausta ?  Siitä media on jo  ottanut  kaiken irti...En pidä tällaisilla tapauksilla 'mässäilystä' .

Ei tuosta vielä ole otettu kaikkea irti, tyttö on vasta mielentilatukimuksessa, kyllä vielä on paljon meuhkattavaa vielä tulossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että juurikaan ketään ei kiinnosta mitä Joutsenossa on tapahtunut, vaan tekijän syntyperä. 

Juuri näin. Joka ikinen kerta, kun näitä väkivalta-juttuja tms. tulee, ollaan ensimmäisenä arvuuttelemassa etnistä alkuperää ja itse rikos jää sivuseikaksi. Sitten syntyy huhu ja kohta sitä huhua levitellään totena palstoilla ja jengi uskoo kaiken kritiikittä. Ei jumalauta. Olen aina pitänyt ihmisiä yksinkertaisina, mutta kyllä tämä viimeaikainen "matu"-viha on saanut jo niin absurdit mittasuhteet, että olen vakavissani alkanut epäillä, että osalla porukasta täytyy ihan oikeasti olla jonkinlaisia kehitysviivästymiä tai muita aivoperäisiä vammoja päihteiden ongelmakäytön lisäksi. Koska eihän noin VITUN TYPERIÄ IDIOOTTEJA voi olla olemassakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että juurikaan ketään ei kiinnosta mitä Joutsenossa on tapahtunut, vaan tekijän syntyperä. 

Juuri näin. Joka ikinen kerta, kun näitä väkivalta-juttuja tms. tulee, ollaan ensimmäisenä arvuuttelemassa etnistä alkuperää ja itse rikos jää sivuseikaksi. Sitten syntyy huhu ja kohta sitä huhua levitellään totena palstoilla ja jengi uskoo kaiken kritiikittä. Ei jumalauta. Olen aina pitänyt ihmisiä yksinkertaisina, mutta kyllä tämä viimeaikainen "matu"-viha on saanut jo niin absurdit mittasuhteet, että olen vakavissani alkanut epäillä, että osalla porukasta täytyy ihan oikeasti olla jonkinlaisia kehitysviivästymiä tai muita aivoperäisiä vammoja päihteiden ongelmakäytön lisäksi. Koska eihän noin VITUN TYPERIÄ IDIOOTTEJA voi olla olemassakaan.

No ei kukaan täysijärkinen ihminen usko noita juttuja. Muuten olen samaa mieltä kuin muutkin tässä ketjussa, tällaisista tapauksista tulee vain surullinen olo ja sanat ovat liian pieniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Vierailija

Luulen, että mielentilatutkimuksessa todetaan umpihulluksi ja passitetaan mielisairaalaan voi olla näitä avohoitoja jotka pyörii meidän keskuudessa. Aika usein näiden taustalla vakavia mielenterveysongelmia, kaikki paikalliset monesti tietää nämä hullut ja sitä sekoilua on katseltu vuosia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet tunneköyhä ja kova ihminen yhdessä peukuttajiesi kanssa.

On siis fakta, ja loogisen päättelyn tulos. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat