Mitä opimme Maria yökylässä -ohjelmasta
Opimme sen, että hyvännäköinen nainen (Anu Saagim) ei saa kritisoida tai haukkua ketään tai hän on ylimielinen kusipää, kun taas vähemmän hyvännäköinen (Maria Veitola) saa ja on kaikkien mielestä vaan hauska ja räväkkä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola on paljon paremman näköinen kuin Saagim.
No ei todellakaan ole. Saagim on jo rupsahtanut, mutta silti Veitolaa kauniimpi. Nuorenahan Saagim oli todella kaunis, Veitola ei ole ollut koskaan.
Olen aina ihmetellyt, miksi Saagimia pidetään jotenkin kauniina. Olihan se nuorempana hoikka, ja sillä on pitkä tukka, mutta siinä se. Naamassa ei ole mitään ihmeellistä. Kaiken kruunaa mauton virolaistyyli, joka vetoaa tyhmiin miehiin.
Ai niin, eihän Veitola voi olla etenkään miesten mielestä hyvännäköinen, koska hänellä ei ole pitkät roikkuhiukset ja vamppimeikkiä ja makkarankuorimekkoa. http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196460260190&ssbinary=true
Vetoat melko alentavalla tasolla ihmisiin. Miehet jotka eivät pidä veitolasta ovat siis tyhmiä? No, sanoisinpa hieman toisin.
Mies
Joo. Etkö sä hei tienny et rumat naiset on aina älykkäänpiä ja siks älykkkäät miehet tykkää semmosist? Ja vaiks ei oiska nii äluykäs nii ei ainakaa oo mikää sexipommi hutsu johon verrattuna tunnen itteni mursuks. Ei semmoset naiset oo kivoi mitkä aiheuttaa alemmuyden tunnetta mulle '! Mitä rumempi nainen sitä fiksumpi mies sil on !
Menes nyt muualle, misogyyni.
Iik!
Vierailija kirjoitti:
Naisten palstallahan kaikki kauniit naiset haukutaan rumaksi, tai vähintään tavallisiksi. Varsinkin jos tämä kohde on ärsyttävä, kuten Saagim. Toki vanha elähtänyt nainenhan hän jo on, mutta se nuoruuden kauneus on kyllä vielä nähtävissä.
Ei Saagimista rumaa saa tekemälläkään, vaikka ehkä parhaimmat päivät ovatkin jo takana.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin ohjelmasta, että Renny Harlin vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä. En äijää tuntenut ollenkaan ennen ohjelmaa.
Mä oon nyt katsonut ne kaikki jaksot, pl. Jutta Gustafsberg, ja mun mielestä kaikki Anu Saagimia lukuun ottamatta on vaikuttaneet hyvältä tyypiltä! Mä ajattelin, että tuo olisi ihan hömppäohjelma (mitä se nyt tavallaan onkin), mutta niissä onkin ollut tosi koskettavia hetkiä. Kiitos, Maria Veitola!
Juu, en vain Rennyä tuntenu ollenkaan, mitä nyt joskus lukenu kun sen leffoja haukutaan. Ihmisenä kuitenkin mukava tyyppi, vois tollasen ihmisen kanssa hengailla ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmasta opin, että Anulla on ihan kamala läskimaha. Sitä se jatkuva samppanjan litkiminen aiheuttaa.
Shampanja ja +50v ikä yhdessä. Ikääntyessähän alkaa monille laardia kertyä.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmasta opin, että Anulla on ihan kamala läskimaha. Sitä se jatkuva samppanjan litkiminen aiheuttaa.
Ja itselläsi on niin timmi. Me kaikki ollaan niin kateellisia sulle.
se että se perho tuli taloon oli parempi ohjelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Saagim on jo rupsahtanut, mutta silti Veitolaa kauniimpi. Nuorenahan Saagim oli todella kaunis, Veitola ei ole ollut koskaan.
https://www.google.fi/search?q=maria+veitola&es_sm=93&source=lnms&tbm=i…
Pervo tuli taloon? Ja osoite oli?
Mies
Vierailija kirjoitti:
se että se perho tuli taloon oli parempi ohjelma
Totta, tämä kopio ei vaan enää toimi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin aika suurella osalla ovat käytöstavat hukassa, lieneekö kauniita, rumia vai siltä väliltä... Sen opin ohjelmasta, että joskus on vaan parempi olla hiljaa. En pidä ihmisten loukkaamisesta.
Niin on, itse asiassa ajattelin, että Saagim käyttäytyy IRL niin kuin moni AV-mamma täällä netissä. Sitähän ei tietenkään voi tietää, käyttäytyvätkö nämä ilkeät mammat oikeassa elämässäkin samoin kuin täällä - tuskinpa monikaan. Veitola pohti, että Saagim ei välttämättä oikeasti käsitä, miten paljon hänen sanansa voivat satuttaa, ja tämä pätee varmasti moneen täällä vittuilevaan mammaan. Ajatellaan, että jos netissä vähän sanoo, ei siitä voi loukkaantua. Tämähän on varsin yleinen lausahdus: hei - tää on internet, jos ei kestä internetin meininkiä, pitää mennä pois. Häh? Kuka on päättänyt, että internet nyt vain on semmoinen, että siellä saa käyttäytyä miten vain? En minä ainakaan, enkä todellakaan allekirjoita tuota väitettä. Loukkaus on loukkaus, tapahtui se sitten netissä tai oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola sai mitä tilasi!! Huumoriahan tuo Saagimin näpäyttey oli, kikatteli siihen malliin. Mielestäni hän on edelleen hyvännäköinen myös vartaloltaan, kaunis ja naisellinen toisin kuin veitsu.
Mun mielestä on aika huonoa huumoria, jos pilaa tehdään vain toisesta. SItten pitää osata tehdä itsestäänkin. Ehkä Saagim ajattelee, että se on hauskaa, mutta ei se kyllä ole.
Veitsu sai mitä tilasi!!! Piste.
Mitähän se sitten tilasi? Kysymysmerkki?
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan nainen ei mielestäni ole mielenkiintoinen, mutta rehellisyydestä on sanottava, että kun esim. molemmat olivat kolmikymppisiä, niin eihän Veitolalla olisi mitään jakoja.
Tämä näin miehen näkökulmasta.
Mies
Tyypillisen miehen mielipide ja onhan sillä Anulla ne silaritkin. Hyvännäköisyys on ihan eri asia kuin himottavuus.
Vierailija kirjoitti:
Juu, en vain Rennyä tuntenu ollenkaan, mitä nyt joskus lukenu kun sen leffoja haukutaan. Ihmisenä kuitenkin mukava tyyppi, vois tollasen ihmisen kanssa hengailla ihan mielellään.
Tv ohjelman perusteella nyt tuskin kannattaa vetää johtopäätöksiä (oppia tuntemaan) kuka on rento/kireä. -90 luvulla stadissa käydessään Renny oli ainakin aika epämukava ihminen. Toki voi olla, että on vanhetessaan muuttunut mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin aika suurella osalla ovat käytöstavat hukassa, lieneekö kauniita, rumia vai siltä väliltä... Sen opin ohjelmasta, että joskus on vaan parempi olla hiljaa. En pidä ihmisten loukkaamisesta.
Niin on, itse asiassa ajattelin, että Saagim käyttäytyy IRL niin kuin moni AV-mamma täällä netissä. Sitähän ei tietenkään voi tietää, käyttäytyvätkö nämä ilkeät mammat oikeassa elämässäkin samoin kuin täällä - tuskinpa monikaan. Veitola pohti, että Saagim ei välttämättä oikeasti käsitä, miten paljon hänen sanansa voivat satuttaa, ja tämä pätee varmasti moneen täällä vittuilevaan mammaan. Ajatellaan, että jos netissä vähän sanoo, ei siitä voi loukkaantua. Tämähän on varsin yleinen lausahdus: hei - tää on internet, jos ei kestä internetin meininkiä, pitää mennä pois. Häh? Kuka on päättänyt, että internet nyt vain on semmoinen, että siellä saa käyttäytyä miten vain? En minä ainakaan, enkä todellakaan allekirjoita tuota väitettä. Loukkaus on loukkaus, tapahtui se sitten netissä tai oikeassa elämässä.
No, interweb on nykyajan vessanseinä.
Marian kanssa olisi varmasti mukava jutella, hänen huumorinsa on sellaista hillittyä, verbaalisesti älykästä. Ihan haluaisin Marian kanssa viinilasilliselle. Tulisipa meille yökylään, viihtyisin varmasti.
Anun huumori on käkätystä.
t. Nainen 52-ver
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen miehen mielipide ja onhan sillä Anulla ne silaritkin. Hyvännäköisyys on ihan eri asia kuin himottavuus.
Eiköhän miehet päätä ihan itse omat näkökantansa.
Miksi valehtelet edelleen?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, interweb on nykyajan vessanseinä.
Ei se kyllä ole, netti on paljon vuorovaikutuksellisempi paikka kuin vessanseinä. Vessanseinällä on harvemmin keskustelua. Pl. Helsingin yliopiston päärakennuksen ja Porthanian vessanovikirjoittelut, mutta ei niissäkään se keskustelu kauhean rönsyilevää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv ohjelman perusteella nyt tuskin kannattaa vetää johtopäätöksiä (oppia tuntemaan) kuka on rento/kireä. -90 luvulla stadissa käydessään Renny oli ainakin aika epämukava ihminen. Toki voi olla, että on vanhetessaan muuttunut mukavaksi.
Vaikutti minusta, että on ukko kypsynyt ja rupeaa vanhemman miehen charmia, elämänkokemusta ja rauhallisuutta löytymään. Vanheneminen on tehnyt hyvää Rennylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi Saagimia pidetään jotenkin kauniina. Olihan se nuorempana hoikka, ja sillä on pitkä tukka, mutta siinä se. Naamassa ei ole mitään ihmeellistä. Kaiken kruunaa mauton virolaistyyli, joka vetoaa tyhmiin miehiin.
Ai niin, eihän Veitola voi olla etenkään miesten mielestä hyvännäköinen, koska hänellä ei ole pitkät roikkuhiukset ja vamppimeikkiä ja makkarankuorimekkoa. http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196460260190&ssbinary=true
Vetoat melko alentavalla tasolla ihmisiin. Miehet jotka eivät pidä veitolasta ovat siis tyhmiä? No, sanoisinpa hieman toisin.
Mies
Teikäläisten äo voi kyllä olla hyvä, painottuen sinne tekniselle puolelle. Mutta tyylitajua tuskin on. Tyhmyyden voi käsittää niin monella tavalla, olisikohan sivistymätön parempi ilmaisu.
Veitsu sai mitä tilasi!!! Piste.