Mitä opimme Maria yökylässä -ohjelmasta
Opimme sen, että hyvännäköinen nainen (Anu Saagim) ei saa kritisoida tai haukkua ketään tai hän on ylimielinen kusipää, kun taas vähemmän hyvännäköinen (Maria Veitola) saa ja on kaikkien mielestä vaan hauska ja räväkkä.
Kommentit (101)
Veitola sai mitä tilasi!! Huumoriahan tuo Saagimin näpäyttey oli, kikatteli siihen malliin. Mielestäni hän on edelleen hyvännäköinen myös vartaloltaan, kaunis ja naisellinen toisin kuin veitsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola on paljon paremman näköinen kuin Saagim.
No ei todellakaan ole. Saagim on jo rupsahtanut, mutta silti Veitolaa kauniimpi. Nuorenahan Saagim oli todella kaunis, Veitola ei ole ollut koskaan.
Olen aina ihmetellyt, miksi Saagimia pidetään jotenkin kauniina. Olihan se nuorempana hoikka, ja sillä on pitkä tukka, mutta siinä se. Naamassa ei ole mitään ihmeellistä. Kaiken kruunaa mauton virolaistyyli, joka vetoaa tyhmiin miehiin.
Ai niin, eihän Veitola voi olla etenkään miesten mielestä hyvännäköinen, koska hänellä ei ole pitkät roikkuhiukset ja vamppimeikkiä ja makkarankuorimekkoa. http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196460260190&ssbinary=true
Vetoat melko alentavalla tasolla ihmisiin. Miehet jotka eivät pidä veitolasta ovat siis tyhmiä? No, sanoisinpa hieman toisin.
Mies
Harjoittele vielä vähän lisää lukemista ja etenkin sen ymmärtämistä, jottet näyttäisi niin tyhmältä.
Älä yritä valehdella todellisia taustojasi, miksi et voisi vain olla rehellinen, kuten miehetkin yleensä ovat.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Veitola sai mitä tilasi!! Huumoriahan tuo Saagimin näpäyttey oli, kikatteli siihen malliin. Mielestäni hän on edelleen hyvännäköinen myös vartaloltaan, kaunis ja naisellinen toisin kuin veitsu.
Mun mielestä on aika huonoa huumoria, jos pilaa tehdään vain toisesta. SItten pitää osata tehdä itsestäänkin. Ehkä Saagim ajattelee, että se on hauskaa, mutta ei se kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi Saagimia pidetään jotenkin kauniina. Olihan se nuorempana hoikka, ja sillä on pitkä tukka, mutta siinä se. Naamassa ei ole mitään ihmeellistä. Kaiken kruunaa mauton virolaistyyli, joka vetoaa tyhmiin miehiin.
Tämän takia... http://g1.nh.ee/images/pix/file18384442_saagimS.jpg
Jos tuosta joku sanoo ruma, niin täytyy ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Saagim on jo rupsahtanut, mutta silti Veitolaa kauniimpi. Nuorenahan Saagim oli todella kaunis, Veitola ei ole ollut koskaan.
Ai niin, eihän Veitola voi olla etenkään miesten mielestä hyvännäköinen, koska hänellä ei ole pitkät roikkuhiukset ja vamppimeikkiä ja makkarankuorimekkoa. http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196460260190&ssbinary=true
Vetoat melko alentavalla tasolla ihmisiin. Miehet jotka eivät pidä veitolasta ovat siis tyhmiä? No, sanoisinpa hieman toisin.
Mies
Joo. Etkö sä hei tienny et rumat naiset on aina älykkäänpiä ja siks älykkkäät miehet tykkää semmosist? Ja vaiks ei oiska nii äluykäs nii ei ainakaa oo mikää sexipommi hutsu johon verrattuna tunnen itteni mursuks. Ei semmoset naiset oo kivoi mitkä aiheuttaa alemmuyden tunnetta mulle '! Mitä rumempi nainen sitä fiksumpi mies sil on !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulla on kauniit silmät, nenä, huulet ja kasvojen muoto. Kaikki ovat myös ihanteellisella etäisyydellä toisistaan. Hän on kaunis. Tunnetko useinkin itsesi uhatuksi jos näet kauniin naisen? Miten sä pystyt elämään? On varmaan raskasta.
Kerro toki lisää, keittiöpsykologi, vaikka ketään ei kiinnosta. Miten sä pystyt elämään noin tyhmänä? Aidosti kauniita naisia ihailen.
Opin ohjelmasta, että Renny Harlin vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä. En äijää tuntenut ollenkaan ennen ohjelmaa.
No mä näen ihmiset pakettina, eli ulkoisesti kaunotar ja huono/tylsä luonne laskee sitä ulkonäön kauneutta väkisinkin. Ei sitä osaa nähdä enää kauniina jos se on ilkeä.
Sitten taas keskivertokaunis ihminen kivalla luonteella alkaa näyttää ulkoisesti vaan nätimmältä.
Mielenkiintoisinta kuitenkin oli mielestäni se että kumpi lopulta vaikutti persoonana kiehtovammalta? Mun mielestä itsestäänselvää kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia... http://g1.nh.ee/images/pix/file18384442_saagimS.jpg
Jos tuosta joku sanoo ruma, niin täytyy ihmetellä.
Näyttää vähän Pamsyltä. Melko pantava.
Mies
Ohjelmasta opin, että Anulla on ihan kamala läskimaha. Sitä se jatkuva samppanjan litkiminen aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Joo. Etkö sä hei tienny et rumat naiset on aina älykkäänpiä ja siks älykkkäät miehet tykkää semmosist? Ja vaiks ei oiska nii äluykäs nii ei ainakaa oo mikää sexipommi hutsu johon verrattuna tunnen itteni mursuks. Ei semmoset naiset oo kivoi mitkä aiheuttaa alemmuyden tunnetta mulle '! Mitä rumempi nainen sitä fiksumpi mies sil on !
Menes nyt muualle, misogyyni.
Minua suretti Ristomatti. Oli jotenkin pahoillaan, muttei suutansa avannut. Tottakai hän tuntee vaimonsa huumorin, mutta vieraalle ihmiselle oma humoristinen heittely aika junttia. Ei minunkaan mieheni heitä samaa huumoria naapurin Martalle, kun mulle.
Sen opin, että käytöstavat pitäisi kaikilla olla jossain mallissa, rumilla ja kauniilla:).
Vierailija kirjoitti:
Opin ohjelmasta, että Renny Harlin vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä. En äijää tuntenut ollenkaan ennen ohjelmaa.
Mä oon nyt katsonut ne kaikki jaksot, pl. Jutta Gustafsberg, ja mun mielestä kaikki Anu Saagimia lukuun ottamatta on vaikuttaneet hyvältä tyypiltä! Mä ajattelin, että tuo olisi ihan hömppäohjelma (mitä se nyt tavallaan onkin), mutta niissä onkin ollut tosi koskettavia hetkiä. Kiitos, Maria Veitola!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulla on kauniit silmät, nenä, huulet ja kasvojen muoto. Kaikki ovat myös ihanteellisella etäisyydellä toisistaan. Hän on kaunis. Tunnetko useinkin itsesi uhatuksi jos näet kauniin naisen? Miten sä pystyt elämään? On varmaan raskasta.
Kerro toki lisää, keittiöpsykologi, vaikka ketään ei kiinnosta. Miten sä pystyt elämään noin tyhmänä? Aidosti kauniita naisia ihailen.
Aidosti kauniita naisia ihailet? Kerro toki kuka on mielestäsi aidosti kaunis. Ilmeisesti joku vaatimattoman näköinen joka ei tee oloasi uhatuksi.
Rasittavan oloisia ihmisiä kumpikin, ei jaksaisi tuollaisia ihmisiä.
M39
Täälläkin aika suurella osalla ovat käytöstavat hukassa, lieneekö kauniita, rumia vai siltä väliltä... Sen opin ohjelmasta, että joskus on vaan parempi olla hiljaa. En pidä ihmisten loukkaamisesta.
Naisten palstallahan kaikki kauniit naiset haukutaan rumaksi, tai vähintään tavallisiksi. Varsinkin jos tämä kohde on ärsyttävä, kuten Saagim. Toki vanha elähtänyt nainenhan hän jo on, mutta se nuoruuden kauneus on kyllä vielä nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Aidosti kauniita naisia ihailet? Kerro toki kuka on mielestäsi aidosti kaunis. Ilmeisesti joku vaatimattoman näköinen joka ei tee oloasi uhatuksi.
Kun nyt kerran kysyit, niin tykkään tummista kauniista naisista.
Mies
Harjoittele vielä vähän lisää lukemista ja etenkin sen ymmärtämistä, jottet näyttäisi niin tyhmältä.