Vierailija

Vai muuttuiko hänen elämäntyylinsä dokumentin myötä?

• ylös 26
  • alas 15

Sivut

Kommentit (126)

Vierailija

Joo, mutta ei sentään katuojassa. Eläkkeen myötä saa sentään katon pään päälle.

• ylös 61
  • alas 8
Vierailija

Vasta katsoin jonku haastattelun hönen nykypäivän tilanteesta. Juo edelleen, mutta tilanne on kuulemma hallinnassa.

• ylös 52
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vasta katsoin jonku haastattelun hönen nykypäivän tilanteesta. Juo edelleen, mutta tilanne on kuulemma hallinnassa.

Vierailija

Painoi tuolloin varmaan jotain 50 kg jos sitäkään, jossain haastattelussa kertoi painavansa nyt muistaakseni 85. Ettei ihan yhtä ojassa liene.

• ylös 68
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Näinhän ne aina sanoo aluksi.

• ylös 127
  • alas 3
Vierailija

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1423195088465

Kävit Suomessa katkaisuhoidossa. Mikä tilanne on alkoholin suhteen nyt?

No, ei se alkoholin juominen kokonaan ole loppunut, mutta sellainen periaate on, että väkeviä alkoholijuomia en ota ollenkaan. Muutaman oluen otan illalla, ei sen kummempaa.

Montako olutta?

Neljä olutta illassa.

• ylös 104
  • alas 7
Vierailija

Onks tää siis se Anssi Kela? Muuttanu nimeään vai häh? Ihmettelinki ku sitä ei oo näkyny vähään aikaan missään

• ylös 33
  • alas 124
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onks tää siis se Anssi Kela? Muuttanu nimeään vai häh? Ihmettelinki ku sitä ei oo näkyny vähään aikaan missään

No ei ole, jos tosissasi kysyt. Googlaa Hymyjen maa -dokumentti.

• ylös 51
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tuo vaimoa ja poikaa suomeen

ex vaimo tulisi varmaan innoissaan :D 

• ylös 110
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tuo vaimoa ja poikaa suomeen

Ei niitä niin vain "tuoda". Maahanmuuttolainsäädäntö taas vähän hakusessa.

• ylös 106
  • alas 4
Vierailija

Omat lapseni eivät mua ikinä kännissä näe kirjoitti:
Voi stana että yrjöttää, näin alkkisperheessä lapsuuden ja nuoruuden kärsineenä. Saunan taakse vaan. Ei heru empatioita multa YHTÄÄN, ei juopolle eikä hänen "pelastajilleen". Piste.

En tajua logiikkaasi: auttajatkin on jotain demoneita?

• ylös 88
  • alas 11
Vierailija

Tuli hyvä mieli! Vanhat kaverit pelastivat Tuomaksen ja hänen elämänsä on nyt suht hyvällä mallilla.

• ylös 82
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi stana että yrjöttää, näin alkkisperheessä lapsuuden ja nuoruuden kärsineenä. Saunan taakse vaan. Ei heru empatioita multa YHTÄÄN, ei juopolle eikä hänen "pelastajilleen". Piste.

Todellakin:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2643190/milla_oikeudella_ne_raahas_ton_va...

• ylös 5
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle kommentoit mutta ymmärrän kyllä mitä kirjoittaja ajoi takaa! myöskään multa ei heru empatiaa tolle juopolle ja sen pelastajille koska juoppoa ei voi kukaan muu pelastaa kuin juoppo itse mikäli niin haluaa eli noi pelastajat on mun mielestä vaan hölmöjä naiiveja jotka haluaa epätoivoisesti pelastaa lapsuudenkaverin josta heillä luultavasti on hyviä muistoja.. mutta tyyppi ei enää ole se sama ihminen mikä menneisyydessä ja nythän toi tuomas vissiin juo "hallitusti" ja kaverit itkee kun eivät saaneetaan pelastettua jne.

• ylös 48
  • alas 42
Vierailija

Tunsin nuorena ohjaajan heikki häkkisen, joka  oli dokumentissa todellinen hoivamies ja Tuomasta kanniskeli ja suihkutteli. Mulla oli suhteen tapainenkin hänen kanssaan, olisi varmaan saanut hänestä (siis Heikistä) hyvän miehen.

Mutta mitähän Kela tekee nyt? EPilogin mukaan takas Thaimaassa.

• ylös 62
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli hyvä mieli! Vanhat kaverit pelastivat Tuomaksen ja hänen elämänsä on nyt suht hyvällä mallilla.

Miten niin hyvällä, ei tuo kummoiselta vaikuttanut. Ankeeta ja yksinäistä ja kaljaa kittaa edelleen.

• ylös 58
  • alas 7
Kanki69

Mitä hyvää tässä on..ois kuollu sinne,nyt saa suomesta eläkkeen n.1400 käteen ja ryyppäilee thaikuissa.Hlvetti mitä touhua täällä suomessa on..

• ylös 91
  • alas 34

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.