Niistäminen ja röhiminen ruokapaikoissa.

Vierailija

Kuinka voi olla niin sivistymäntöntä wt meinikiä tehdä tallaisiä asioita ruokapaikoissa. Vittu et menee loputkin ruokahalut, kun jotkut röhisee siellä. Itsellä jos on tarvetta niin menen vessaan röhisemään ja, jos olen liian kipeä niin en mene julkiseen paikkaan syömään ollenkaan. Miksi jotkut ei vaan ymmärrä? Äo on varmasti näillä alle 80.

Kommentit (9)

Vierailija

Siis mitä???

itse ainakin astmaatikkoja joudun niistämään joskus usein vaikka en olekkaan flunssassa tai muuten sairas. Ja en tosiaankaan lähde kesken ruuna sitä varten vessaan tai ulos. Toki koetan niistää huomaamattomasti ja yksin kurkun selväksi mahdollisimman hiljaa. Jos haittaa niin voi voi.

Monilla nyt vaan voi nenä vuotaa esim naapuripöydän ihmisen hajusteiden vuoksi ym. Ei se jatkuva vessaan ramppaaminen ole muillekaan kivaa eli mitäpä se sinua haittaa jos hiljaa niistää pöytänsä ääressä ( ja käy pesemättä kädet jos vielä menee hakemaan lisää ruokaa/salaatteja ym). Samoin monet joutuu yskäisemään useinkin kurkkunsa selväksi eikä sitä kyllä tartte lähteä muualle tekemään ( enkä itse kyllä kerkeäisikään).

itsekkin olen kyllä joskus ihmetellyt kun syömässä näkee selvästi kunnon flunssassa olevan ihmisen. Mietityttää kuinka monelle saa tartutettua ihan turhaan.  Mutta muuten  en ymmärrä aloittajan pointtia.

Vierailija

Mä olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Se on moukkamaista puhaltaa niitä eritteitään ulos paikassa jossa on muita ruokailijoita ympärillä. Ällöttää myös ja tekis mieli käydä aivastamassa niiden annoksiin.

Vierailija

Kun on töissä, niin syömään mennään.

Vaikka olisi flunssa.

Parempi se on niistää, kun antaa liman valua ruokapöydässä. Ei saikkua saa nykyaikana, jos on vain nuhaa ja yskää. Se kestää 10-14 päivää, nuha ja yskä. Jos joku pelkää tartuntaa, niin ei tarvitse tulla flunssakausina työpaikkaruokalaan tai voi hankkia flunssarokotteen ja syödä sinkki-c poretabletteja, valkosipulia, d-vitamiinia, ecinaforssea, mäkikuismaa tms. Turha flunssaisia työläisiä on syyllistää.

Vierailija

Mulla vuotaa nenä aina, jos ruoka on mausteista tai kuumaa. Pitäisikö ne räät sitten valuttaa siihen lautaselle vai? Niistämisen luulisi kuitenkin olevan paljon hygieenisempää.

Vierailija

Totta turiset. Vaikken ole erityisen bakteerikammoinen niin alkoi nyppiä eräänä päivänä Stockalla kun eräs vanha mummo tuli melkein kiinni minuun ja kröhi ja yski kun tein sushi-tilausta, vaikka olimme siinä ainoat asiakkaat. Aukaisin suuni ja sanoin hänelle, että voitko mennä vähän kauemmaksi minusta yskimään! Mummo sitten siirtyi kauemmas. 

Miten voi olla niin ajattelematon? Vitriinin yli kurkotteli myls ja köhi. Käteensä kylläkin, mutta silti. Itse olisin kääntynyt pois päin yskiessäni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuotaa nenä aina, jos ruoka on mausteista tai kuumaa. Pitäisikö ne räät sitten valuttaa siihen lautaselle vai? Niistämisen luulisi kuitenkin olevan paljon hygieenisempää.

Pitäisi olla sen verran fiksu, että menee vessaan niistämään mutta, jos on itsekäs sika niin minkä sille voi.

Vierailija

Sama koskee työpaikan kahvihuonetta. Niistetään nenä ja mennään kaatamaan kahvia keittimestä. 

Niistämisen jälkeen ei pitäisi olla ongelma käydä pesemässä kädet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat