Nainen kilahti treffeillä oikein huolella...
Olin naisen kanssa ekoilla treffeillä... jaarittelut sikseen, noin tunti treffien alusta kerroin, etten halua mitään vakavaa kenenkään naisen kanssa. Sanoin olevani paljon onnellisempi näin ja nauttivani elämästäni.
Ei jumalauta sitä paskan määrää. Nainen sanoi että olen epäkypsä ja luuseri, jolle tulee yksinäinen vanhuus. Hyväksikäytän kuulemma tyttörukkia ja olen tunnevammainen. No, järkytyksestä toivuttuani kävelin vain ulos sanomatta mitään. Nyt vaan mietin että: Mitä helvettiä? Onko tuo nainen jotenkin mielisairas vai miettiikö monikin nainen tällaisia?
Kommentit (123)
Siis asiahan on niin, että jos haluaa pelkän lyhyen seksisuhteen, on parempi ruveta homoksi. Heterosuhteessa kuuluu teeskennellä, että ollaan menossa naimisiin ja sitten jossain vaiheessa todeta, ettei suhteemme toimi ja erotaan.
Tässähän on tehty melkolailla oikein. Tosin olisit voinut kyllä aiemmin kertoa, että et hae mitään vakavaa, mutta moni jättää sen kertomatta kokonaan, nussii vaan ja katoaa sitten. Jos aloittaja olisi nainen niin häntä kehuttaisiin siitä kun on toiminut oikein kertoessaan totuuden eikä ole vedättänyt miestä. Ymmärrän molempia tavallaan, ei se nainenkaan varmaan iloissaan ole ollut kun olet tuhlannut tunnin hänen elämäänsä, mutta toisaalta taas sen tunnin olisi voinut tuhlata joku kaltaiseni tuppisuukin. Nainen olisi voinut reagoida tilanteeseen kypsemmin ja todeta, että ette etsi samanlaista seuraa ja sillä selvä. AP taas olisi voinut kertoa pelin hengen aiemminkin. Nyt jää vähän sellainen kuva, että nainen viihtyi seurassasi ja olisi halunnut enemmän, ja sitten kilahti kun olitkin vain seksin perässä.
Terveisin Naispelko22
Oletko ap koskaan rakastunut naiseen?