Nainen kilahti treffeillä oikein huolella...
Olin naisen kanssa ekoilla treffeillä... jaarittelut sikseen, noin tunti treffien alusta kerroin, etten halua mitään vakavaa kenenkään naisen kanssa. Sanoin olevani paljon onnellisempi näin ja nauttivani elämästäni.
Ei jumalauta sitä paskan määrää. Nainen sanoi että olen epäkypsä ja luuseri, jolle tulee yksinäinen vanhuus. Hyväksikäytän kuulemma tyttörukkia ja olen tunnevammainen. No, järkytyksestä toivuttuani kävelin vain ulos sanomatta mitään. Nyt vaan mietin että: Mitä helvettiä? Onko tuo nainen jotenkin mielisairas vai miettiikö monikin nainen tällaisia?
Kommentit (123)
En suostuisi seksiin ennen kuin olen tutustunut mieheen paremmin ja kohtaamista tunnetasolla pitää olla myös. Jos sitten mies seksiä saatuaan ei halua tavata enää, kokisin kyllä aika loukkauksen naisena.
Jokainen saa elää kuten haluaa ja hyvä että kerroit melko aikaisin tuosta, mutta naiselle treffeillä käyminen harvemmin tarkoittaa yhden illan jutun etsimistä ja joillekkin saattaa tulla hyväksikäytetty olo, jos etsii parisuhdetta ja treffikumppanit ovat että "no ei ku pilluahan mä vaan". irtosuhteille on omat nettisivunsa ja muut väylänsä, treffipyyntö tavanomaiselle naiselle tarkoittaa kuitenkin että olet kiinnostunut naisesta muutenkin kuin panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi seksiin ennen kuin olen tutustunut mieheen paremmin ja kohtaamista tunnetasolla pitää olla myös. Jos sitten mies seksiä saatuaan ei halua tavata enää, kokisin kyllä aika loukkauksen naisena.
Ja syyhän ei voisi olla sinussa? On kyllä tullut vastaan näitä sängyssä mitäänsanomattomia naisia. Tai sellaisia jotka käyttäytyvät oudosti seuraavana aamuna. Ei kiinnosta nähdä enää sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tinder-treffeillä naisen kanssa, joka jossain vaiheessa treffejä kertoi, ettei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Ilmeisesti mulla olisi ollut oikeus räjähtää samalla tavalla kuin ap:n deitti, koska olihan muakin tuossa "harhaanjohdettu"?
Käytännössä joo. Suurin osa ihmisistä nykyään haluaa seksiä (viimeistään) parisuhteessa ja muuttaapa usein saman katon allekin paljon ennen avioitumista. Jos ei jaa valtavirran elämäntapaa, niin olisi hyvä kertoa siitä heti kättelyssä ettei tuhlaa toisen aikaa. Käytännössä sama tilanne kuin ap:lla. En toki suosittele rähjäämään mitään. Se on aina lapsellista. Joku hienovarainen kommentti riittää.
Olemme kuulleet tarinasta ainoastaan ap:n version. Nämä ovat herkkiä asioita, ja kaikilla äänenpainoilla, eleillä ym. on merkitystä sen suhteen, miten viesti ymmärretään. Jos ap on nettideittiprofiilissaan ja ilmoitusta edeltävässä viestinnässään tavalla tai toisella antanut ymmärtää olevansa liikkeellä tositarkoituksella, ymmärrän naisen asenteen, joskin reagointityyli kuulosti ylimitoitetulta (olikohan mukana vähän ap:n dramatisointia?). Jos taas ap ei missään vaiheessa ole antanut ymmärtää etsivänsä muuta kuin seksiseuraa, toimi nainen tässä väärin. Samoin on huomioitava naisen profiili ja viestintä. Jos nainen on selvästi tuonut ilmi etsivänsä vakavaa suhdetta, ei ap:n olisi pitänyt lähteä treffeille ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Missäs nyt ovat ne kaikki mammat, joiden mielestä on ihan okei jättää treffi-ilmoituksessa kertomatta olevansa yh? Täysin verrannollinen tilanne tämä, antakaa nyt kuulua mielipiteenne.
Miehet ne usein treffi-ilmoituksissa jättävät kertomatta lapsistaan, ei pelkästään naiset. En myöskään ymmärrä sitä, että jos toinen ilmoituksessaan kertoo etsivänsä lapsetonta miestä/naista, niin miksi lapsellisten täytyy ottaa yhteyttä.
Vierailija
Toivottavasti seuraava treffikumppani on parempaa seuraa ja intressinne kohtaavat.[/quote kirjoitti:
Ne intressit kohtaavat huomattavasti helpommin, jos kertoo alusta alkaen suoraan, mitä etsii. Muuten vastaan tulee väistämättä ihmisiä, joita ei pätkääkään kiinnosta ap:n tarjooma ja jotka ärsyyntyvät tultuaan höynäytetyiksi treffeille.
Roadwalker kirjoitti:
Ei todellakaan kukaan nainen sano ennen ensimmäistä tapaamista haluavansa seksiä. Kyllä se ajatus syntyy siinä treffien aikana siinä naisen pään sisällä (jota ei kerrota miehelle), että "tolle mä annan tänään" (mikäli siis mies tekee aloitteen).
Ehkä ysärillä opiskelijnaiset olivat vapaamielisempiä, sillä minulle sanottiin muutamaan otteeseen ennen NETTItreffejä (jepp, silloinkin niitä oli): "Katsotaan mihin treffit vie, kun olen ollut aika pitkään ilman (seksiä)..." - erittäin kaino toive saada sänkyseuraa ja kyseessä siis ihan tavalliset opiskelijatypykät
Toisaalta, muutama kilahtaminen osui kohdalle seksin jälkeen, kun sanoin ettei tästä sitten mitään sen syvempää tehdä. Kuten olin jo _ennen_ deittejäkin sanonut rehellisesti ettei mitkään parisuhdejutut kiinnosta pahemmin. Mikä ihme sai ne nuoret naiset luulemaan, että seksin jälkeen se on sama kuin että melkein jo seurustellaan, eikö selkeä puhe mennyt ymmärrykseen?
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tinder-treffeillä naisen kanssa, joka jossain vaiheessa treffejä kertoi, ettei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Ilmeisesti mulla olisi ollut oikeus räjähtää samalla tavalla kuin ap:n deitti, koska olihan muakin tuossa "harhaanjohdettu"?
Mielestäni tosi huono vertaus. Hänellä nyt sattui olemaan erilainen arvomaailma ja uskonnollinen näkemys kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme sai ne nuoret naiset luulemaan, että seksin jälkeen se on sama kuin että melkein jo seurustellaan, eikö selkeä puhe mennyt ymmärrykseen?
Naiset ei monesti tiedä, että miehet päättävät etukäteen milloin alkavat seurustella, milloin on menossa jakso, jolloin on vaan yhdenillan juttuja jne.
Naiset luulevat usein, että esim. niiden seurustelukumppani "rakastui niihin, koska ne on niin ihania, vaikka suurin osa miehistä vain valitsee ajan milloin haluavat vakavampaa, ja ottavat ekan, joka siihen saumaan tulee.
Naiset taas itse alkavat seurustella yms. sen mukaan millaisen ihmisen ne tapaa, siksi ne ei ymmärrä tuota miesten ajattelua siitä, että se on ihan sama kenen kanssa on, ja noi jutut menee etukäteen päättetyinä aikajaksoina.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas itse alkavat seurustella yms. sen mukaan millaisen ihmisen ne tapaa, siksi ne ei ymmärrä tuota miesten ajattelua siitä, että se on ihan sama kenen kanssa on, ja noi jutut menee etukäteen päättetyinä aikajaksoina.
Jatkan tätä juttua vielä vähän.
Tää myös selittää sen miksi jotkut miehet on ihan kauheiden naisten, joita ne ei rakasta, mutta on silti perustaneet perheen sen kanssa, niiden kaverit ja perhe inhoaa sitä naista ja ihmettelee yms.
Mutta se nainen on eka, jonka se mies on tavannut päätettyään, että nyt hän perustaa perheen. Eli perheenperustamisajanjakso on alkanut, ja se on ihan sama, kuka ne lapset pykää ulos, koska se ajanjakso alkoi, niin ei se mies kiinnitä huomiota millainen se nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä joo. Suurin osa ihmisistä nykyään haluaa seksiä (viimeistään) parisuhteessa ja muuttaapa usein saman katon allekin paljon ennen avioitumista. Jos ei jaa valtavirran elämäntapaa, niin olisi hyvä kertoa siitä heti kättelyssä ettei tuhlaa toisen aikaa. Käytännössä sama tilanne kuin ap:lla. En toki suosittele rähjäämään mitään. Se on aina lapsellista. Joku hienovarainen kommentti riittää.
Näistä ihmisistä osa oikeasti luulee, että valtaväestö ajattelee samalla tavalla kuin he. Olen lapsena joutunut elämään uskonnollisessa yhteisössä ja voin sanoa, että he eivät näe metsää puilta. He eivät oikeasti käsitä sitä, että muut elävät eri tavalla. Onneksi olen päässyt eroon yhteisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan tätä juttua vielä vähän.
Tää myös selittää sen miksi jotkut miehet on ihan kauheiden naisten, joita ne ei rakasta, mutta on silti perustaneet perheen sen kanssa, niiden kaverit ja perhe inhoaa sitä naista ja ihmettelee yms.
Mutta se nainen on eka, jonka se mies on tavannut päätettyään, että nyt hän perustaa perheen. Eli perheenperustamisajanjakso on alkanut, ja se on ihan sama, kuka ne lapset pykää ulos, koska se ajanjakso alkoi, niin ei se mies kiinnitä huomiota millainen se nainen on.
Ei pidä lainkaan paikkaansa. Miehenä voin kertoa että haluan lapsia vain mukavan, järkevän ja viehättävän naisen kanssa, ja ajankohdalla ei ole mitään väliä. Seksiä voin harrastaa vaikka kaikki kriteerit eivät täyty, tai niiden täyttymisestä ei vielä ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö seuraaville treffeille?
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa - ja treffikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa elää kuten haluaa ja hyvä että kerroit melko aikaisin tuosta, mutta naiselle treffeillä käyminen harvemmin tarkoittaa yhden illan jutun etsimistä ja joillekkin saattaa tulla hyväksikäytetty olo, jos etsii parisuhdetta ja treffikumppanit ovat että "no ei ku pilluahan mä vaan". irtosuhteille on omat nettisivunsa ja muut väylänsä, treffipyyntö tavanomaiselle naiselle tarkoittaa kuitenkin että olet kiinnostunut naisesta muutenkin kuin panopuuna.
Missäs näin on määritelty? Eikö treffit nimenomaan vasta ole sitä kartoittamista, että katsotaan, mitä kumpikin haluaa ja jos molemmat haluavat samanlaisia asioita, siitä sitten jatketaan?
n35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme sai ne nuoret naiset luulemaan, että seksin jälkeen se on sama kuin että melkein jo seurustellaan, eikö selkeä puhe mennyt ymmärrykseen?
Naiset ei monesti tiedä, että miehet päättävät etukäteen milloin alkavat seurustella, milloin on menossa jakso, jolloin on vaan yhdenillan juttuja jne.
Naiset luulevat usein, että esim. niiden seurustelukumppani "rakastui niihin, koska ne on niin ihania, vaikka suurin osa miehistä vain valitsee ajan milloin haluavat vakavampaa, ja ottavat ekan, joka siihen saumaan tulee.
Tämä nyt oli ihan täyttä tuubaa. En minä ainakaan ole IKINÄ päättänyt, että nyt etsin vakisuhdetta, joten otan seuraavan vastaantulevan joka minut kelpuuttaa. Noita parisuhderiippuvaisia tietysti on sekä miehissä, että naisissa jotka ei osaa yksin olla, mutta et tainnut sitä tarkottaa.
Joskus olen juuri päättyneen suhteen takia päättänyt, että nyt ei hetkeen mitään vakavampaa, mutta ei sekään mikään kiveen kirjoitettu juttu ole, jos sattuu oikea nainen kohdalle.
Eiköhän se voittopuolisesti mene miehillä(kin) niin, että tavataan kiinnostava ihminen, tutustutaan ja jossakin vaiheessa huomataan, että tässä voisi olla joku jonka kanssa haluaisi jotain pysyvämpää, tai sitten ei. Voihan sitä toki huomata myös, että vaikka kemiat kohtaa hyvinkin niin arvot tai tavoitteet ei joten jäljellä on lähinnä se seksisuhdeoptio.
T:Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs näin on määritelty? Eikö treffit nimenomaan vasta ole sitä kartoittamista, että katsotaan, mitä kumpikin haluaa ja jos molemmat haluavat samanlaisia asioita, siitä sitten jatketaan?
n35
kyllä, nimenomaan sitä, että voidaan olla kiinnostuneita muutenkin kuin panopuuna; mutta ap:n keksimässä mielikuvitustilanteessa kyse oli siitä, ettei alun alkajenkaan olla kiinnostuneita treffeille pyydetystä naisesta mitenkään muuten kuin pildenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n35
kyllä, nimenomaan sitä, että voidaan olla kiinnostuneita muutenkin kuin panopuuna; mutta ap:n keksimässä mielikuvitustilanteessa kyse oli siitä, ettei alun alkajenkaan olla kiinnostuneita treffeille pyydetystä naisesta mitenkään muuten kuin pildenä.
Miksi pitäisi olla kiinnostunut muutenkin kuin seksikumppanina? (vältän tuota panopuu-sanaa, koska siinä on tarpeettomasti hyväksikäytön kaiku, seksisuhde voi olla myös "tasa-arvoinen", kuten kaikki omani esim ovat olleet)
Mulle tuli mieleen tosta, että nainen saattoi ihastua sinuun. Ensin tekstiesi tai mielikuvan kautta, ja sitten luonnossa. Saattoi olla suuri pettymys kun tajusi että olet kevyemmällä mielellä liikkeellä. Nää asiat pitäisi selvittää kyllä jo ennen treffejä. Ei suoraan tartte sanoa "etsin seksiä" vaan ettei etsi juuri nyt mitään vakavampaa. Sen jokainen kyllä ymmärtää, mitä se voi tarkoittaa.