Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kilahti treffeillä oikein huolella...

Vierailija
30.10.2015 |

Olin naisen kanssa ekoilla treffeillä... jaarittelut sikseen, noin tunti treffien alusta kerroin, etten halua mitään vakavaa kenenkään naisen kanssa. Sanoin olevani paljon onnellisempi näin ja nauttivani elämästäni.

Ei jumalauta sitä paskan määrää. Nainen sanoi että olen epäkypsä ja luuseri, jolle tulee yksinäinen vanhuus. Hyväksikäytän kuulemma tyttörukkia ja olen tunnevammainen. No, järkytyksestä toivuttuani kävelin vain ulos sanomatta mitään. Nyt vaan mietin että: Mitä helvettiä? Onko tuo nainen jotenkin mielisairas vai miettiikö monikin nainen tällaisia?

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa elää kuten haluaa ja hyvä että kerroit melko aikaisin tuosta, mutta naiselle treffeillä käyminen harvemmin tarkoittaa yhden illan jutun etsimistä ja joillekkin saattaa tulla hyväksikäytetty olo, jos etsii parisuhdetta ja treffikumppanit ovat että "no ei ku pilluahan mä vaan". irtosuhteille on omat nettisivunsa ja muut väylänsä, treffipyyntö tavanomaiselle naiselle tarkoittaa kuitenkin että olet kiinnostunut naisesta muutenkin kuin panopuuna.

Missäs näin on määritelty? Eikö treffit nimenomaan vasta ole sitä kartoittamista, että katsotaan, mitä kumpikin haluaa ja jos molemmat haluavat samanlaisia asioita, siitä sitten jatketaan?

n35

kyllä, nimenomaan sitä, että voidaan olla kiinnostuneita muutenkin kuin panopuuna; mutta ap:n keksimässä mielikuvitustilanteessa kyse oli siitä, ettei alun alkajenkaan olla kiinnostuneita treffeille pyydetystä naisesta mitenkään muuten kuin pildenä.

Mitä sitten tarkoitat, että "irtosuhteille on omat sivunsa ja muut väylänsä"? Eikö irtosuhteita etsivät mielestäsi saa käydä treffeillä, vaan pelkästään jossain hotellihuoneissa paneskelemassa?

Vierailija
102/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran tinder-treffeillä naisen kanssa, joka jossain vaiheessa treffejä kertoi, ettei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Ilmeisesti mulla olisi ollut oikeus räjähtää samalla tavalla kuin ap:n deitti, koska olihan muakin tuossa "harhaanjohdettu"?

Mielestäni tosi huono vertaus. Hänellä nyt sattui olemaan erilainen arvomaailma ja uskonnollinen näkemys kuin sinulla.

Eikö näistä pitäisi tehdä selkoa etukäteen, ettei tuhlata toisen aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tiedä, mutta naisena kyllä haluaisin ensin käydä treffeillä, vaikken mitään vakavaa etsisikään. Olisi jotenkin pelottavaa vain sopia tuntemattoman kanssa tapaaminen pelkän seksin merkeissä. Onko se nyt niin hirveää ja harhaanjohtavaa jos ensin haluaa käydä kahvilla?

Vierailija
104/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä en tiedä, mutta naisena kyllä haluaisin ensin käydä treffeillä, vaikken mitään vakavaa etsisikään. Olisi jotenkin pelottavaa vain sopia tuntemattoman kanssa tapaaminen pelkän seksin merkeissä. Onko se nyt niin hirveää ja harhaanjohtavaa jos ensin haluaa käydä kahvilla?

No ei kai siita nyt ole kyse. Tietenkin on fiksua kayda ensin kahvilla tai jotain. Miksi se tarkoittaisi etta ennen sita kahvia ei voi sanoa ettei etsi mitaan vakavampaa?

Vierailija
105/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku pyytää minut treffeille, ojennan tälle ensin100-kohtaisen listan, jossa käydään läpi kaikki vaatimukseni, odotukseni, tulevaisuudensuunnitelmat ym, jottei aika mene hukkaan väärien miesten kanssa kahvitellessa. Vielä ei ole yhtään treffikumppania löytynyt, kertonee jotain nykymiesten tasosta..

Vierailija
106/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu siltä, että näissä keskusteluissa on eniten äänessä he, jotka eivät ole päivääkään seurustelleet. Tai seurustelleet vain hyvin vähän. Deittailusta on sitten enemmän kokemuksia. Totuuksia toitotetaan kovaan ääneen. Naiset ovat tällaisia, miehet tällaisia, yleensä parisuhteessa menee näin ja näin. Keskustelut ovat niin päättömiä, että jätän useimmiten vastaamatta.

Vierailija
107/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu siltä, että näissä keskusteluissa on eniten äänessä he, jotka eivät ole päivääkään seurustelleet. Tai seurustelleet vain hyvin vähän. Deittailusta on sitten enemmän kokemuksia. Totuuksia toitotetaan kovaan ääneen. Naiset ovat tällaisia, miehet tällaisia, yleensä parisuhteessa menee näin ja näin. Keskustelut ovat niin päättömiä, että jätän useimmiten vastaamatta.

"Itse aiheeseen sen kummemmin kantaa ottamatta, tulin vain kertomaan, että minä olen tässäkin asiassa paljon kokeneempi ja fiksumpi kuin te."

Vierailija
108/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siita nyt ole kyse. Tietenkin on fiksua kayda ensin kahvilla tai jotain. Miksi se tarkoittaisi etta ennen sita kahvia ei voi sanoa ettei etsi mitaan vakavampaa?

Jos ei vain tule puheeksi? Tai jos on itsekin vähän avoin erilaisille tilanteille. Itse olen esim tilanteessa, jossa en todellakaan ole varta vasten etsimässä mitään vakavaa, mutta jos treffeillä jonkun kanssa oikein hyvin natsaisi, en sulkisi vakavaa suhdettakaan täysin pois.

Ihmisillä kun on erilaisia tilanteita ja toiveita. Miksi oletus on, että sen, joka ei etsi vakavaa suhdetta, pitäisi kertoa asia etukäteen, mutta sen, joka etsii vakavaa suhdetta, ei tarvitsisi asiaa mainita? Tuskin ap:nkaan treffikumppani oli etukäteen kertonut, että etsii nimenomaan vakavaa suhdetta. Silti ap olikin tapauksen pahis.

Vierailija
109/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinun olisi pitänyt sanoa tuo jo ennen treffejä, niin homma ois ollu ok, nyt hän vain tuhlasi aikaansa sinuun.

KAIKKI miehet etsii seksiä naiselta. Siksi miehet naimisiinkin menee jotta saa seksiä

Vierailija
111/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?

Reilumpaa on aikuisten välillä sanoa se heti, ettei toinen näe turhaan vaivaa.

Tiedoksenne että naisetkin tekevät tällaista. Ei kukaan nainen sano viesteissä, että "haluan pelkkää munaa", vaikka asia olisikin niin.

Minä olen sanonut kun haluan pelkkää kullia, että jos skipattaan nää treffit hommat ja pannan ihan rehellisesti kun panettaa. Yksikään mies ei ole kieltäytynyt  kaikkien kanssa menin suoraan sänkyyn ilman kahvittelua. Nykyisin olen naimisissa, mieheni sai pimppiäni vasta treffeilla 20, on eriasia hakea panoseuraa kuin aviomiestä.

Mutta senhän sinä jo toki tiesitkin.

Kyllä mäkin oisin tykittäny suorat sanat jos treffeillä vasta ilmoitetaan että pelkkä pillu ois mieleen. Helvetti mitä ajan hukkaa.

Vierailija
112/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaa kiinnostavan oloisen vastakkaisen sukupuolen edustajan eikä toiveissa ole sillä hetkellä vakava parisuhde niin ainoa vaihtoehto on siis heti ilmoittaa että ei etsi mitään vakavaa? Älkääs nyt. Jos nainen sanoo näin heti niin mies ynnää päässään että helppo nakki ja petipuuhat taattu. Jos mies sanoo näin niin käy kuten ap:lle.

Ei kaikki ole oikeasti vain seksin perässä eikä kaikilla ole myöskään tavoitteena vakaa parisuhde. Monet vaan katselee mitä tulee vastaan ja päättää sitten.

Treffeillä ei kannata sanoa mitään toiveistaan. Jos toinen vaikuttaa etsivän vakavaa suhdetta tai ei muuten vaan iske niin leikin voi jättää siihen. Lähteekö joku oikeasti treffeille niin suurin kuvitelmin että huomenna ollaan parisuhteessa? Todennäköisyys että kemia ja toiveet sun muut kohtaa on kuitenkin pieni.

Vierailija
113/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.

pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...

Joo en ymmärrä kun en mäkään räjähtele tuolla ihmisille jotka ei ole mua mitenkään henkilökohtaisesti loukanneet. Sekö on mun osa, ottaa paskaa joltain täysin vieraalta treffiseuralta?

ap

No ei tätä nyt ihan täysin voi verrata satunnaiselle tuntemattomalle räjähtelyyn...jos haluat vain seksiä haet sen baarista, netin siihen tarkoitukseen varatuilta sivustoilta, ostat huoralta tai sanot ennen kuin sovit "treffejä". Onhan tuo tietysti daamilta melkoinen ilmaisu, mutta yleensä ihmiset myös sopivat treffejä ensisijaisesti tutustuakseen toiseen ihmisenä että siinä mielessä jokseenkin ymmärrettävää häneltä.

Vierailija
114/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt on tommosia.. vähän yksinkertaisia ja hassuja

Vierailija
115/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama keskustelu sama ap.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431736/onko_naisilla_nyt_joku_oikeus_vit...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431825/palstalla_taas_lukemattomia_miesv...

Jep, sama mievihapakkomielteinenhän se taas asialla.

Vierailija
116/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinun olisi pitänyt sanoa tuo jo ennen treffejä, niin homma ois ollu ok, nyt hän vain tuhlasi aikaansa sinuun.

KAIKKI miehet etsii seksiä naiselta. Siksi miehet naimisiinkin menee jotta saa seksiä

jotkut naiset kuvittelevat naisten olevan miesten silmissä ihmisiä :'D 

Vierailija
117/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?

Reilumpaa on aikuisten välillä sanoa se heti, ettei toinen näe turhaan vaivaa.

Tiedoksenne että naisetkin tekevät tällaista. Ei kukaan nainen sano viesteissä, että "haluan pelkkää munaa", vaikka asia olisikin niin.

Minä olen sanonut kun haluan pelkkää kullia, että jos skipattaan nää treffit hommat ja pannan ihan rehellisesti kun panettaa. Yksikään mies ei ole kieltäytynyt  kaikkien kanssa menin suoraan sänkyyn ilman kahvittelua. Nykyisin olen naimisissa, mieheni sai pimppiäni vasta treffeilla 20, on eriasia hakea panoseuraa kuin aviomiestä.

Mutta senhän sinä jo toki tiesitkin.

Kyllä mäkin oisin tykittäny suorat sanat jos treffeillä vasta ilmoitetaan että pelkkä pillu ois mieleen. Helvetti mitä ajan hukkaa.

Niin, jotkut miehet onkin siinä mielessä helpompia, että suora puhe toimii eikä tarvitse pelailla. Mikäli minä olisin sanonut aina ensimmäiseksi, että haluan vain pillua, niin olisi 99% kerroista jäänyt saamatta. En ole niin komea tapaus, että naiset lakoaisivat edessäni kun vain kävelen paikalle, mutta kummasti sitä kiinnostusta myös petipuuhiin alkaa löytyä kunhan ensin pääsee vähän sanalle. Harva nainenkaan on kyllä niin kuuma, että ihan esittelyittä sänkyynsä ottaisi.

Vierailija
118/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit treffeille? Huvikseen?

Mitä helv...? onko treffeillä käymisestä tullut jossain välissä joku hiton sitoumus pitkään ja vakavaan parisuhteeseen?

Koskeeko tämä sitoutuminen naisiakin vai pelkästään miehiä?

Vierailija
119/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahtaminen on aina väärin (jos ei ole oikeasti joutunut hyväksikäytetyksi tai pahoinpidellyksi). Mutta loukkaantuminen voi olla oikeutettua ja täällä on esitetty monta hyvää syytä sille, miksi nainen koki käytöksesi loukkaavana.

Vierailija
120/123 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas itse alkavat seurustella yms. sen mukaan millaisen ihmisen ne tapaa, siksi ne ei ymmärrä tuota miesten ajattelua siitä, että se on ihan sama kenen kanssa on, ja noi jutut menee etukäteen päättetyinä aikajaksoina.

Jatkan tätä juttua vielä vähän.

Tää myös selittää sen miksi jotkut miehet on ihan kauheiden naisten, joita ne ei rakasta, mutta on silti perustaneet perheen sen kanssa, niiden kaverit ja perhe inhoaa sitä naista ja ihmettelee yms.

Mutta se nainen on eka, jonka se mies on tavannut päätettyään, että nyt hän perustaa perheen. Eli perheenperustamisajanjakso on alkanut, ja se on ihan sama, kuka ne lapset pykää ulos, koska se ajanjakso alkoi, niin ei se mies kiinnitä huomiota millainen se nainen on.

Tämä selittäisi miksi en ole koskaan tavannut miestä, jonka kanssa olisi oikeasti jutut mennyt yhteen. Suhteet loppuvat, kun oma (turha) ihastukseni hiipuu parissa kolmessa vuodessa. Miehet eivät millään haluaisi erota vaikka olen ollut kamala ämmä kaikissa suhteissani (ihan syystäkin). Pari exääni ei millään ymmärtänyt suhteen loppuneen ja soittelivat pitkään perään. Yksi puoli vuotta ja toinen kaksi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi