Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla nyt joku oikeus vittuilla mulle?

Vierailija
31.10.2015 |

Tapahtui viime yönä. Ei ollut kyllä ensimmäinen kerta. Päädyin juttelemaan erään naisen kanssa. Heidän kaveriporukkansa kävi istumaan meidän porukkamme viereen ja siinä sitten tuli jotai läppää heitettyä vieressä istuneelle naiselle. Meillä oli aika hauskaa ja flirttailuakin aika paljon. Vähän ennen kuin olin lähdössä kerroin tälle naiselle, että en halua sitoutua kehenkään, mutta haluaisin kyllä tavata hänet uudestaan. Nainen ei tykännyt. Hän sanoi että "Mä luulin että sä olet kunnon mies. Joo en todellakaan aio nähdä sua ja sun naamaas yhtään missään."

Kiva. Mitä mä olen näille naisille tehnyt? Miksi niillä on muka mielestään oikeus tollaseen? Ei tunnu kivalta, uskokaa tai älkää...

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tehtailee samanlaisia aloituksia. Näyttää, että kaikki on toiveajattelua. Pääsisipä joskus edes naisen kanssa puheisiin

Vierailija
102/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, emme tiedä minkälaiset ilmeet ja eleet sinulla on ollut kyseisistä tilanteissa tai mitä kaikkea olette jutelleet ennen tapahtunutta. Tiedämme myös vain sinun näkemyksesi asiasta, vastapuolella voi olla aivan eri kokemukset tapahtuneesta. 

Aivan. Ei myöskään tiedetä onko ap:n tapaama nainen ihan terveen kirjoissa, mutta silti on katsottu aiheelliseksi haukkua ap:n toiminta.

Lueppa ap:n muut aloitukset, niin ehkä ymmärryksesi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, emme tiedä minkälaiset ilmeet ja eleet sinulla on ollut kyseisistä tilanteissa tai mitä kaikkea olette jutelleet ennen tapahtunutta. Tiedämme myös vain sinun näkemyksesi asiasta, vastapuolella voi olla aivan eri kokemukset tapahtuneesta. 

Aivan. Ei myöskään tiedetä onko ap:n tapaama nainen ihan terveen kirjoissa, mutta silti on katsottu aiheelliseksi haukkua ap:n toiminta.

Huom! Vastapuoli ei ole täällä kertomassa näkemyksiään, joten emme voi haukkua tai kehua häntä henkilökohtaisesti.

Vierailija
104/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n odotetaan ymmärtävän miltä naisesta tuntuu, mutta kukaan ei edes yritä ymmärtää, ettei miehille ole luontaista ajatella tällaisia asioita. Kyllähän pitäisi kummatkin näkökulmat ottaa huomioon. En itsekään olisi tuollaista osannut ajatella vaikken tarkoita mitään pahaa.

m45

Vierailija
105/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Vastapuoli ei ole täällä kertomassa näkemyksiään, joten emme voi haukkua tai kehua häntä henkilökohtaisesti.

Mistä tulee se tarve haukkua? Vai onko ap tarkoittanut jotain pahaa? Ei vaikuta siltä ainakaan mun silmään.

Vierailija
106/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee se tarve haukkua? Vai onko ap tarkoittanut jotain pahaa? Ei vaikuta siltä ainakaan mun silmään.

Itse olen kirjoittanut ihan asiallisia viestejä, joten en voi vastata muiden puolesta. Mutta luulisin, että moni on turhautunut siitä, kun ap  jankkaa samasta asiasta monessa eri ketjussa ja monena päivänä. Se saa epäilemään ap:n tarkoitusperiä. Aina tietysti asiat voi esittää kauniimmin.

Vierailija
107/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Miksi porukka on niin ilkeitä? Voi olla että olen sitten loukannut, mutta se ei todellakaan ole ollut tarkoitukseni. Lukaisin ketjun alusta loppuun ja tuli kyllä aika surullinen olo. En mä tajua mitä mä oon muka tehnyt niin väärin, että ei voi edes yhtä ystävällistä sanaa sanoa, vaan pelkkää haukkumista?

Vierailija
108/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tämän keskustelun linkki muistiin. Kun seuraavan kerran näette taas samasta aiheesta aloitettavan niin muistuttakaa tästä aiemmasta ja antakaa tähän linkki.

Jos on eri henkilö kyseessä niin hän hyötyy siitä että pääsee lukemaan aiemman keskustelun. Jos taas on sama henkilö kyseessä niin tuo aiempi keskustelu on muistutuksena siitä että samasta taas jauhetaan.

Vierailija
109/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä. Miksi porukka on niin ilkeitä? Voi olla että olen sitten loukannut, mutta se ei todellakaan ole ollut tarkoitukseni. Lukaisin ketjun alusta loppuun ja tuli kyllä aika surullinen olo. En mä tajua mitä mä oon muka tehnyt niin väärin, että ei voi edes yhtä ystävällistä sanaa sanoa, vaan pelkkää haukkumista?

Älä viitsi trollata. Keskustelussa on useita myös sinun näkökantaasi ymmärtäviä viestejä. Tuo "ap täällä" on turhaa kun koska tahansa voisit rekisteröidä nimimerkin ja estää ketään esiintymästä nimelläsi. Yleensä nämä "ap täällä" viestit ovatkin jonkun muun kuin alkuperäisen kirjoittajan laatimia.

Provon ruokkiminen ei tuota palstalle parempaa keskusteluilmapiiriä.

Vierailija
110/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi trollata. Keskustelussa on useita myös sinun näkökantaasi ymmärtäviä viestejä. Tuo "ap täällä" on turhaa kun koska tahansa voisit rekisteröidä nimimerkin ja estää ketään esiintymästä nimelläsi. Yleensä nämä "ap täällä" viestit ovatkin jonkun muun kuin alkuperäisen kirjoittajan laatimia.

No onhan tää nyt ihan älytöntä väittää, että ap ANSAITSI haukut naiselta. En mä siinä mielessä puolustele ap:n käytöstä, että olisi tuon voinut fiksumminkin hoitaa, mutta vähän pitäisi antaa sympatiaa, kun kaiketi aika herkkä mies kyseessä.

Vierailija
111/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tää nyt ihan älytöntä väittää, että ap ANSAITSI haukut naiselta. En mä siinä mielessä puolustele ap:n käytöstä, että olisi tuon voinut fiksumminkin hoitaa, mutta vähän pitäisi antaa sympatiaa, kun kaiketi aika herkkä mies kyseessä.

Kuten sanoin provoja ei kannata ruokkia. Kun joku täällä kertoo mistä tahansa vastoinkäymisestä niin aina tulee keskusteluun joku trolli henkilökohtaisesti haukkumaan ongelmistaan kertovan. Anonyymipalstalla sellaista sattuu kovin usein ja sellaiset viestit pitää osata jättää omaan arvoonsa. Jos ne tietää ottavansa henkilökohtaisesti niin ei pidä osallistua palstan keskusteluun.

Olen toki itsekin huomannut täällä AV  - palstalla miehiin kohdistuvan katkeruuden ja vihan olevan hieman yleisempää kuin muualla. Se on naisvaltaisella palstalla ymmärrettävää. Siltikin kyseessä on lähinnä vain muutamien kirjoittajien erityispiirre eikä mikään yleinen asenne, vaikka nuo kirjoittajat sattuisivatkin olemaan äänekkäitä. Paljon laajempaa tuntuu olevan miesten haukkujien hiljainen tukeminen eli kun naisia palstalla yleistävästi haukkuvat laitetaan nopeasti kuriin sekä miesten että naisten toimesta niin miehiin ryhmänä kohdistuva haukkuminen saa jatkua varsin vapaasti vain muutamien miesten ja erittäin harvojen naisten protestoidessa.

Vierailija
112/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
113/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekeskeinen ajatusmalli tuo, että jos joku ei halua kanssasi seurustella, niin näkee sinut vain pelkkänä pilluna. Entäs jos nyt vain elämäntilanne on sellainen, ettei täysipainoiselle suhteelle ole tilaa, mutta satunnaisempi tapailu tai seksisuhde käy? Miksi ihmeessä tuosta pitäisi loukkaantua ja alkaa ilkeäksi? Eikö vai voi sanoa, että tuollainen suhde ei itselle käy ja molemmat jatkaa matkaa hyvillä mielin eri suuntiin?

Vierailija
114/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tässä siis se aiempi saman kirjoittajan ketju samasta aiheesta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431577/nainen_kilahti_treffeilla_oikein…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan