Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kilahti treffeillä oikein huolella...

Vierailija
30.10.2015 |

Olin naisen kanssa ekoilla treffeillä... jaarittelut sikseen, noin tunti treffien alusta kerroin, etten halua mitään vakavaa kenenkään naisen kanssa. Sanoin olevani paljon onnellisempi näin ja nauttivani elämästäni.

Ei jumalauta sitä paskan määrää. Nainen sanoi että olen epäkypsä ja luuseri, jolle tulee yksinäinen vanhuus. Hyväksikäytän kuulemma tyttörukkia ja olen tunnevammainen. No, järkytyksestä toivuttuani kävelin vain ulos sanomatta mitään. Nyt vaan mietin että: Mitä helvettiä? Onko tuo nainen jotenkin mielisairas vai miettiikö monikin nainen tällaisia?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyydät naisen treffeille, jos et halua tutustua häneen? Kannattaisi jo pyytämishetkellä ilmoittaa, että haluat vain seksiä.

En mä halua harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.

ap

Joo. Ja miksiköhän sun pitäisi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa, jos kerrot ennen treffejä, ettet sitten halua mitään vakavaa? Älä please enää tuhlaa kenenkään aikaa.

Vierailija
22/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet moraaliton urpo, noin mäkin oisin sanonut sulle

Kilautin lukion filosofian maikalle. Se sanoi ettei se moraali ihan noin toimi.

ap

^Tämä

Niin totta. Outo ajatus et moraalitonta on olla eri mieltä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Näyttää että vastaamassa olevat naiset reagoivat asiaan tunteella ja asettuvat heti naisen puolelle, vaikka monet naisetkaan eivät halua "mitään vakavaa" mutta voivat silti käydä treffeillä. Ilmeisesti naiselle aiheutunut paha mieli nyt vain automaattisesti tekee miehestä syyllisen kunnes toisin todistetaan.

-Mies 29v + 1v-

Aha, no ei musta "voi" naisetkaan. Itse olen harrastanut nettideitteja ja minusta on reilua kertoa alkuun mita hakee ja niin useat miehet tekevatkin. Jos vaikka on jehovan todistaja ja haluaa ehdottomasti vain toisen jehovan todistajan kumppanikseen sekin kannattaa kertoa heti alkuun.

Vierailija
24/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette, missä tapasitte ja miksi tämä tuli esille vasta nyt? -nainen samassa tilanteessa kuin sinä

Mulla ikää 25 vuotta ja naisella 23. Kahvilla käytiin. En nyt tiedä miksi olisi pitänyt tulla esille aikaisemmin. Parempi vähän eka tutustua ja katsoa pitääkö edes naisesta.

Ei, vaan ekana kerrotaan ne faktat, joista ei voi joustaa. Esim minä kerron äskettäin tapahtuneesta avioerosta ja tulevasta muutosta kauas, ja jos miestä silti kiinnostaa lähteä treffeille ja tapailla pari kertaa / muutaman kuukauden, niin sitten mennään kahville. En halua antaa väärää käsitystä kenellekään tai tuhlata kenenkaan aikaa enempää kuin on tarvis. -nainen samassa tilanteessa kuin sinä

Vierailija
25/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?

Reilumpaa on aikuisten välillä sanoa se heti, ettei toinen näe turhaan vaivaa.

Tiedoksenne että naisetkin tekevät tällaista. Ei kukaan nainen sano viesteissä, että "haluan pelkkää munaa", vaikka asia olisikin niin.

Toisen ihmisen harhaanjohtaminen on aina väärin, teki sen sitten nainen tai mies.

Vierailija
26/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyydät naisen treffeille, jos et halua tutustua häneen? Kannattaisi jo pyytämishetkellä ilmoittaa, että haluat vain seksiä.

En mä halua harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.

ap

No jos seuraavalla kerralla ilmottaisit ennen treffejä, että haet vain seksiä. Se olisi reilua kaikille osapuolille. Jos nainen haluaa samoin, niin tutustukaa sen jälkeen. Suurin osa ihmisistä kuitenkin käy treffeillä, koska etsivät elämänkumppania. Ei saa johdattaa toista harhaan. 

Vierailija
27/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, 47 v, ja olen sitä mieltä, että ap teki aivan oikein ja oli reilu. Hän ei pimittänyt tietoa kuukauden päähän, vaan lähti heti.

kyllä minäkin sinkkuna olen (lähes) aina lähtenyt, jos joku on pyytänyt syömään. On hauska käydä treffeillä, oli toinen seksin perässä, muuten vain haluton tai homo. Ei se ole minun vedätystä. Vedätystä on se, että roikottaa ja antaa turhaa toivoa.

ihme vastauksia täällä.... Taidan taas saada alapeukkuja. Minä saan aina sata alapeukkua, vastaam mihin ketjuun tahansa, oli aiheena parisuhde, lasten kasvatus tai uusperheet...

Vierailija
28/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?

Tiedoksenne että naisetkin tekevät tällaista. Ei kukaan nainen sano viesteissä, että "haluan pelkkää munaa", vaikka asia olisikin niin.

Toisen ihmisen harhaanjohtaminen on aina väärin, teki sen sitten nainen tai mies.

Eiko kukaan muka kerro ettei etsi mitaan vakavampaa? Jos mietittaisiin asiaa niinkuin se on. Eli ihminen tuhlasi toisen ihmisen aikaa. Ei MIES tuhlasi NAISEN aikaa, josta sitten paastaankin "katevasti" siihen NAISETKIN tekee tata ja se on KAIKKIEN NAISTEN mielesta ok, epista!!!

Vierailija
29/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffit? Eikö noissa jo ilmoituksissa kerrota noin suunnilleen millä mielellä ollaan liikenteessä? Sä olit antanut jostain syystä väärän kuvan. Jos haet pelkkää seksiseuraa, voit hyvin sanoa jo ilmoituksessa ettet ole mitään vakavampaa vailla. Ei se tarkoita sitä että sun on pakko antaa naiselle ja vielä samana iltana vaikkei tämä sua tippaakaan viehättäisi.

Vierailija
30/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vaikea tuohon on mitää sanoa kun ei tiedä taustoja. Ehkä olet aiemmin antanut ymmärtää omaavasi erilaiset arvot ja toiveet. Tai sitten nainen yritti vain syyllistää sinua valinnoistasi, jotka eivät kuulu muille.

Voihan treffeillä käydä vaikka ei hakisikaan mitään pitkää parisuhdetta. Monet suhteetkin alkavat toisaalta irtoseksistä ja monet seksisuhteet eivät ole parisuhteita.

-Mies 29v + 1v-

Ei mulla tähän asiaan ole mitään sanottavaa, mutta sulla mies 29 jne, on söötti marsu. Onko ihan ikioma?

Vierailija
31/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet moraaliton urpo, noin mäkin oisin sanonut sulle

Kilautin lukion filosofian maikalle. Se sanoi ettei se moraali ihan noin toimi.

ap

^Tämä

Niin totta. Outo ajatus et moraalitonta on olla eri mieltä kuin minä.

Eihän se ole ollenkaan outoa, vain yksiyhteen ns moraalivaiston alkuperän kanssa. Etiikassa niitä moraaliajatuksiaan joutuu jo perustelemaankin.

Vierailija
32/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian voi muotoilla muutenkin kuin sanomalla, että haluaa vain munaa/pillua/persettä... Esim yksinkertaisesti sanomalla ettei halua mitään vakavaa kun treffit tulee ensimmäisen kerran puheeksi.

Vierailija
33/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetun kyllä ihan naisen kannalle. En ymmärrä lainkaan miehiä, jotka pyytävät naiselta puhelinnumeroa , laittavat kiinnostuneita viestejä ja sitten treffien jälkeen onkin no joo, eipä sitten muuta. Ihme peliä ihmissuhteet nykyään. Ei numeroita pyydellä tai tapaamisia sovita, ellei aidosti kiinnosta.

Vierailija
34/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetun kyllä ihan naisen kannalle. En ymmärrä lainkaan miehiä, jotka pyytävät naiselta puhelinnumeroa , laittavat kiinnostuneita viestejä ja sitten treffien jälkeen onkin no joo, eipä sitten muuta. Ihme peliä ihmissuhteet nykyään. Ei numeroita pyydellä tai tapaamisia sovita, ellei aidosti kiinnosta.

Sovitaanhan, vaikkei naimisiin haluaiskaan. Mutta, sillon täytyy molempien tietää, missä mennään. Pelit on peliä, mutta aikuiset osaa ottaa vastuun tekemisistään, oli sitten kyse seksisuhteesta tai avioliitosta tai työsuhteesta. -nainen

Vierailija
35/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, 47 v, ja olen sitä mieltä, että ap teki aivan oikein ja oli reilu. Hän ei pimittänyt tietoa kuukauden päähän, vaan lähti heti.

kyllä minäkin sinkkuna olen (lähes) aina lähtenyt, jos joku on pyytänyt syömään. On hauska käydä treffeillä, oli toinen seksin perässä, muuten vain haluton tai homo. Ei se ole minun vedätystä. Vedätystä on se, että roikottaa ja antaa turhaa toivoa.

ihme vastauksia täällä.... Taidan taas saada alapeukkuja. Minä saan aina sata alapeukkua, vastaam mihin ketjuun tahansa, oli aiheena parisuhde, lasten kasvatus tai uusperheet...

Paitsi että sinä oot aivan eri elämäntilanteessa kuin parikymppinen nainen. Se parikymppinen toivoo löytävänsä miehen, jonka kanssa perustaisi perheen. Sulla taas on jo lapset tehtyn. Joten sinä voit treffailla miehiä paljon rennommin ilman painetta löytää se lapsentekokaveri.

Vierailija
36/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostava ihiminen pyytää treffeille, ja sitten toteaa ettei muuten etsi parisuhdetta ollenkaan, usealle tulee mieleen ns kohteliaat pakit.

Harva nauttii hyödykkeenä olosta. Jos tarjolla on tarpettein tyydytystä jos/kun ne kohtaa, ja toinen saapui paikalle tutusutakseen ihmiseen - voin ymmärtää ettei sitä uutista ilolla oteta vastaan. Voitko sinä?

Nainen varmasti ylireagoi, muta on hänen jutuissaan jossain kohti perääkin. Yksinäistä vanhusta sinusta tuskin tulee, myöhemmin elämässä naisten lähestymismoodi useimmiten muuttuu.

Olosuhteiden pakosta, jollei muuten. Vitsi.

Vierailija
37/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.

pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...

Joo en ymmärrä kun en mäkään räjähtele tuolla ihmisille jotka ei ole mua mitenkään henkilökohtaisesti loukanneet. Sekö on mun osa, ottaa paskaa joltain täysin vieraalta treffiseuralta?

ap

Etteköhän ole tasoissa, kun kumpikin tavallaan pettyi ja vittuuntui treffiseuraansa.

Arvostan kyllä naista kun sanoi peittelemättä oman näkemyksensä. Hän on valmistautunut treffeihin, ehkä kieltäytynyt toisista, etsii miestä. Ja sitten armon treffikumppani ilmoittaa ettei halua suhdetta. Daa. Kumpi pyysi treffeille?

Vierailija
38/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiko kukaan muka kerro ettei etsi mitaan vakavampaa? Jos mietittaisiin asiaa niinkuin se on. Eli ihminen tuhlasi toisen ihmisen aikaa. Ei MIES tuhlasi NAISEN aikaa, josta sitten paastaankin "katevasti" siihen NAISETKIN tekee tata ja se on KAIKKIEN NAISTEN mielesta ok, epista!!!

Ei naisen harjoittama tökerö käytös tai harhaanjohtaminen ole sen enempää ok kuin miehenkään. Kyllähän sitä naisissakin kaikenlaista mulkeroa on.

Ap:n treffiseura yksinkertaisesti kilahti ja se oli ihan oikein äijälle. Olisi ilmoittanut etukäteen että treffeille joo, mutta suhteelle ei.

Vierailija
39/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua mitä suuttumista tuossa on.

Ehkä oli joku peräkylän tyttö joka on lähinnä lukenut romantiikan ajan tyttökirjoja ja jotain herttasarjoja kun on lakannut katsomasta disneyn piirrettyjä (jos on lakannut). Semmoinen joka ajatteleen että treffit tarkoittaa avioliittoa, asuntolainaa, koiraa ja lapsia.

Muualla maailmassa on varsin yleistä käydä treffeillä monien eri ihmisten kanssa, erilaisista syistä.

Vierailija
40/123 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.

pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...

Joo en ymmärrä kun en mäkään räjähtele tuolla ihmisille jotka ei ole mua mitenkään henkilökohtaisesti loukanneet. Sekö on mun osa, ottaa paskaa joltain täysin vieraalta treffiseuralta?

ap

Etteköhän ole tasoissa, kun kumpikin tavallaan pettyi ja vittuuntui treffiseuraansa.

Arvostan kyllä naista kun sanoi peittelemättä oman näkemyksensä. Hän on valmistautunut treffeihin, ehkä kieltäytynyt toisista, etsii miestä. Ja sitten armon treffikumppani ilmoittaa ettei halua suhdetta. Daa. Kumpi pyysi treffeille?

No minä pyysin. Olin Tampereella käymässä ja sanoin, että olen vaan pari päivää täällä, että jos haluaa nähdä huomenna, niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi