Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**NELIAPILAT LOPPUVIIKKOON nro6**

09.02.2006 |

Pistetääs tästä uutta pinoa kun meinaa venyä ihan mahdottomiin!

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos se kello teillä onkaan?? 19?? Tulehan, jos ehdit.

Kohta kai mentävä unille. Aivot ei meinaa enään toimia ja muu porukkakin täällä alkaa vetäytymään vällyjen alle.

Vierailija
102/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just laittamassa pyykit narulle kuivumaan ja ajattelin vielä vilaista " viime hetken uutiset" neliapiloissa ja täällähän sinä vielä huhuilet. Ja mikä ihmeellistä, olet monesti myös päivän ensimmäinen kirjoittaja. Oletko siis sekä illan että aamun virkku??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa kävin nautiskelemassa kaikessa rauhassa ja sillä aikaa te olette turisseet vaikka mitä. Tervetuloa vaan joukkoon Dorinda (menikö nikki oikein?). Tänne vaan mukaan kaikki samanmieliset.

Meillä ei Emma myöskään ole pahemmin vauvahaaveista huudeltu. Kahdelle sellaiselle ystävälle olen kertonut, joiden tiedän asian ymmärtävän, mutta en muille. Meillä se on mies, joka ei halua, että meidän asioita huudellaan ympäri kyliä (vaikka ei niissä nyt kyllä mitään salaistakaan ole). Itse tilitän kavereillekin aika herkästi omia juttujani, mutta sitten kun niihin liittyy myös tuo armas puolisoni, niin täytyy vähän miettiä, että mitä se haluaisi että muut saa tietää. Ja on sitten tietysti niitäkin kavereita, joiden kautta tieto leviää nopeammin kuin kymmenen uutisissa ja tällaisella pienellä paikkakunnalla ne on sitten pian kaikkien korvissa.

Meillä oli silloin 10 vuotta sitten aika rankka alku tällä meidän lapsen" hankinta" uralla, kun hänet todettiin kohtuun kuolleeksi viikolla 27. Sen jälkeen olen ollut aika stressaantunut noiden raskauksien kanssa ja suorastaan vainoharhaisena kuunnellut jokaista potkua. Meille kyllä tarjottiin istukkabiopsiaa, mutta kieltäydyttiin siitä, kun todennäköisyys samanlaiseen kohtukuolemaan on niin mitättömän pieni. Jonkinlainen luottamus on kai siihen, ettei meille anneta sellaista mitä me ei kestetä. Tietysti tässä miettii jo tätä iän vaikutustakin mahdollisiin kehityspoikkeamiin (tänä vuonna 35), mutta en silti aio hakeutua mihinkään muihin seulontoihin kuin ultraan. Niissä me sitten ollaankin ravattu about kerta kuussa joka raskauden aikana, kun on haluttu varmistaa ettei mitään ole vialla. Onneksi kunta on tähän mennessä kustantanut ne.

Taas tulee omanapaista juttua, potkaiskaa mut nukkumaan jos kyllästyttää....

Vuoro seuraavalle iltavirkulle.

Riin@ kp 10/28-34

Vierailija
104/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oikein itsekin mietin, että missä välissä nukun. Yleensä menen unille 24 aikaan, ainakin arkisin. Näin viikonloppuisin tulee valvottua yli 1 useinkin. Aamulla nuo lapsoset herättelee ja kylläpä stä tulee 8 aikoihin heräiltyä. Joskus mies sanoo, että nyt on sun vuoro nukkua pitkään. Harvoin kuitenkaan maltan.

Toivottavasti teitä muita ei häiritse, kun niin paljon täällä notkun :)

Vierailija
105/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] Joo, tunnustaudun itsekin avoimesti asioistaan lärpättäväksi tyypiksi, joten ehkä parempi olisi keskustella niin, etteivät ihan kaikki näe. Minut kyllä tutut tunnistavat, jos sattuvat näitä lukemaan, mutta toisaalta en täällä ole kertonut mitään mitä kaikki eivät jo tietäisi, lörppö kun olen. Vauvakuumeestakin tietävät ihan kaikki, osa pitää täysin kajahtaneena ja suurin osa säälii miestä kun juonin lisää jälkikasvua sen päänmenoksi. Pihan naiset haluaa laitattaa mulle jonkin kapselin ;)

[color=purple] Mulla nyt vaan sattuu olemaan ystäväpiirissä oikea vauvabuumi, mikä ei suinkaan helpota omaa vauvakuumettani. Ja kolme ystävääni on juuri saanut tai saamassa neljännen!!! Kaksi on saanut kolmannen ja yhdestä esikoista odottavasta tutusta kuulin juuri mutta sille en ole kateellinen ;) Olen tässä yrittänyt miehelle todistella että on ihan normaalia saada neljäs... Kyllä se ennen vanhaan oli helppoa ilman näitä ehkäisyjä ;)

[color=red] Muumimamma, minäkin muistan sinut. Ihanaa, että jo tuplailette ja ehkäpä plussakin vielä pompahtaa jo tästä kierrosta! On siis toivoa myös puolukkaneliapiloille :) Oletko vielä puolukkoihin kirjoitellut? Minä en sitten jaksanut sielläkään pyöriä. Mutta tällainen neljättä kuumeilevien vertaisryhmä tuntuu ihan omalta. Erityislapsipalstalla lienen ainakin sinut nähnyt. Yhteisökokemusta mulla on Yahoo groupseista erityislapsiteemalla, mutta en tiedä miten niitä perustetaan. Mulla olisi tosin helppo liittyä sellaiseen kun on valmis " Yahoo ID" Valtavaa! Meseä käytän siskoni kanssa jutellessa kameran kera - kivaa! Sinnekään en kyllä osaa perustaa yhteisöä...

Vierailija
106/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on ihan jumiutunut, varmaan jotain superliimaa ovat lapset pursottaneet tähän penkkiin... ;)

Helmiini: ei se häiritse yhtään, että täällä kirjoitteletusein. Kuten sivujen lukumääristä huomataan, on täällä muitakin. :))) Tosi aktiivista porukkaa liikkeellä. ja mikäs sen hauskempaa. Meillä on sillain, että viikonloppuisin saan nukkua pisempään. Harvoin sitä kuitenkaan teen, mutta on ihan mukava pötkötellä sängyllä ihan rauhassa kun ei ole kiire mihinkään.

Vierailija
107/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vain sanomani, että samoilla päivillä mennään, täälläkin menossa kp10/30. Tai hitsi, nythän on jo sunnuntai eli tarkennus kp11/30

Vierailija
108/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus Riin@ kun teille on käynyt niin ensimmäisen kanssa. Tiedän yhden vastaavan kokenee. Se meinas sitten niillä jäädä siihen koko lapsihaave. Mutta kun aikaa kului, niin mielikin muuttui. Nyt heilläkin on oma taapero. En voi edes kuvitella, miltä teistä on tuntunut silloin tai miltä nyt.

En asiasta enempää, koska pelkään loukkaavani sanoilla. Sitä en todellakaan halua. Asia on hyvin arka. Kello on jo paljon, ja saatan puoli unissani vahingossa kirjoittaa jotenkin hullusti.

Oletko Dorinda myös yökyöpeli?

Miten Riin@ sulla? Kuinka myöhään nukut aamuisin, kun täällä olet myös myöhään?

Mun ukko pitää mua jokseenkin höpsönä, kun aina valvon. Se ei aina oikein ymmärrä miksi vielä väsytän itseni kukkumalla, kun päivätkin on toisinaan tosi raskaita.

Pitäisköhän mun höpsön uskaltaa koittaa sitä yhteisöä perustaa? Ehkä en kuitenkaan tänään, kun tuo aivokapasiteeti on hiukan heikoilla. Ehkä järki saattaisi leikata hiukkasen vetreemmin unien jälkeen.

Vierailija
109/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti tuon asian tiimoilta loukkaannu. Huomasin silloin aikoinani, että ainoastaan puhuminen siitä helpottaa ja niin se teki. Tällä hetkellä itse asiassa mietteet siitä on lähinnä sellaiset, että luonto hoiti asiansa (olisi tietysti saanut hoitaa aiemmin), mutta kuitenkin. Ja luulenpa, että meidän kohdalla tuo oli kuitenkin parempi noin kuin ehkä vaikeasti vammainen keskosena syntynyt lapsi esikoiseksi. Meillä ei aivan varmasti siinä tapauksessa olisi noita kolmea murusta. Ja mun pinna olisi vieläkin lyhyempi kuin nyt (lue olematon) =).

Meillä aloitettiin kyllä uuden vauvan yritys saman tien, koska tiesin että jos jään sitä märehtimään, niin en ikinä enää uskalla vauvaa yrittää. Perinnöllisyysneuvonnassa käydessämme olin jo rv7 odottamassa tuota poitsua.

Mutta ei tuo enää arka aihe ole, olen aikanaan itkuni itkenyt. Kysellä saa. En loukkaannu enkä pahoita mieltäni.

Vierailija
110/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen yökyöpeli, koska lasten nukkumaanmenon jälkeen mulla on sitä kullanarvoista omaa aikaa. Viikolla on tietysti pakko herätä viimeistään ennen kahdeksaa, mutta viikonloppuna niinkuin tänäänkin venyin sängyssä yhteentoista. Muksut osaa itse ottaa aamupalaa jääkaapista, joten käytän tilaisuutta hyväkseni ja nukun univelkoja pois.

Vierailija
111/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riin@ aattelin jo sörkkiväni tosi pahasti, kun jatkoin arasta asiastasi.

Täytyis kai aamulla yrittää kölliö vähän pidempään siellä sängyssä. Olen huomannut, että moni pienten lasten äideistä valvoo myöhään. Se oma aika on niin tärkeetä.

Nyt alkaa jo silmä lupsumaan. Joko Emma simahti? Entä Dorinda?

Vierailija
112/112 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Nukkumatti hiukan jo houkuttelee matkaansa... Mutta vielä täällä sinnitellään. Kävin vähän vierailemassa noissa muissa pinoissa...