**NELIAPILAT LOPPUVIIKKOON nro6**
Pistetääs tästä uutta pinoa kun meinaa venyä ihan mahdottomiin!
Kommentit (112)
:) Toivottavasti tuo " flunssa" onkin niitä raskausoireita ennemmin, mutta tokihan se nyt voi muutenkin tulla. Tai olla oikea flunssa joka herkemmin tulee kun on raskaana.. Menipä sekavaksi! Mutta kiva kuulla että tänään jo päästät meidät piinasta! :D Eikä sinua tietenkään mihinkään täältä ajeta!! Niin kauan saat mukana roikkua kun itse tahdot, jos meidän kuumeisten jutut jaksaa massunkasvattajaa kiinnostaa.. Tai oikeestaan mun jutut on lähinnä teidän muiden piinailua, kun ei sitä yritystä aktiivisesti ole..
Meillä taas valvottiin, tai nukuttiin pätkissä koko viime yö.. Aina, kun tuntui että viimeinkin saan käpertyä peiton alle miehen kainaloon, taas kuopus huusi tuttia ja äitiä apuun.. Xo *haukotus* Noh, aikansa kutakin.
Tänään päästään vihdoin ulos! Pakkanen pudonnut pienelle siedettäväksi, joten lähdetään vähän kaupoille kahdestaan. :) Esikoinen on isänsä luona, keskimmäisen haki pappa yökylään kun toinen on sitä niin kärttänyt ja odottanut. Ollaan tämä ilta sitten yksilapsinen perhe, tuntuu nyt jo oudolta kun tuo pieni ei yksin juuri meteliä pidä. Ajalee innokkaasti ilman häiriötekijöitä (lue=siskoa ja veljeä)kävelynopettelutuolillaan ympäri taloa! Ihana.. <3
Jahas, ja puita kantamaan! Appi jo ystävällisesti mulle ekat puut toi ja sytytti tuletkin, en pyytänyt vaan ihan itse vaan tuli ja teki!! Ihana mies se vaan on, aina apuna pyytämättä kun vaan ehtii. Sopivaa vastapainoa omanapaiselle anopille..
kurkkaamaan joko Muumimamma on testaillut :) Ei vielä näemmä, mutta pian.. jännää!!!
kotityöt odottaa..
joko Muumimamma olisi testannut.
Ei vielä näy...
Jännitysnäytelmä jatkuu...
Ja jos plussa tulee, niin tuskin sua pois potkitaa. Mun puolesta saat olla täällä meidän muiden Neliapiloiden kanssa :)
kävin siis ostamassa apteekista Clearbluen testin, ja sen jo teinkin, ja kyllä se vaan miinusta näytti.
Ostin tuplapakkauksen ;) , joten säästyy seuraavalle kerralle toinen.
Tätiäkään ei näy, ja nyt olen entistäkin enemmän ymmälläni tilanteestani ;O
Niin pitkään on ollut tosi säännölliset kierrot, yleensä sen 28 päivää, joskus ollut jopa 26 (muutaman kerran lähiaikoina), ja nyt siis elellään kp 30, eikä vuotoja tule.
Taitaa tää kuumeiluni taas aiheuttaa sen, että kierrot alkavat pomppia pidemmiksi...ja taitanenkin ottaa kevättalven-kevään aikana yhteyttä gyneen, jospa saisin avitetta tähän tilanteeseeni.
Turhauttavaa ja ärsyttävääkin, sillä niin malttamattomana olin, että jospa tuo testi nyt sen kaivatun + toisi. Vähän harmittaa, mutta yritän katsoa luottavaisin mielin eteenpäin :)
Miehelle viestitin, että tulos oli negatiivinen, ja ymmärsin vastauksestaan, että häntä myös harmittaa ;(
Harmittelen mielessäni taas, että miksi tämä meidän lisääntymisemme pitääkin olla aina näin " vaikeaa" ;(
Niin vannoin mielessäni, etten halua alkaa " tekemällä tekemään" vauvaa, mutta toiveistaan pudottuani kuukausi toisensa jälkeen tämä alkaa tuntumaan siltä, että siihen päämäärään pääseminen vaikuttaa työläältä, eikä siinä säästellä tunteita eikä pian kyyneleitäkään ;O
Joillekkin niin luonnollinen asia kuin lisääntyminen on " helppo" , ja toisille niin äärettömän tuskainen taival.
Katkeria sanoja, mutta rehellisesti sanottuna näin tämän asian koen meidän kohdallamme.
Tiedän, että toivoa ei olla menetetty, ja ei auta kuin " jatkaa harjoituksia" .
Onneksi näitä ihania lapsukaisia on tässä ympärilläni, ja saan nauttia heidän kasvamisestaan :)
Tänäänkin 3,5 v poika hellyttävästi onnitteli pikkuveljeään, moiskauttaen suukon toisen poskelle ;)
Niin mieluusti vaan " leipoisin" tuosta 2 v kuopuksestamme isoveikan ;)
No, jospa se vielä iloksi muuttuu :)
Ostin apteekista rohtoja järkkyyn nuhaani, Karmolis yrttitippoja, ja niitä ajattelin tipauttaa höyryhengitysveteen, jospa vaikka avaisi tätä tukkoista oloani.
*VIIKONLOPPUJA TOIVOTTELEN JO*,
vaikka tiedän, että vielä illan aikana tulen varmaan koneelle, kunhan saamme ostosreissun tehtyä, ja päivänsankarille hankittua lahjan :)
Ajattelin viedä hänet lelukauppaan, ja saa valita jonkun mieleisen lelun itselleen :)
*halaus*
Kylläpä se täti nyt pelottelee. Miksi ei sitten tule jos on tullakseen. Vielä on toivoa, mutta odottaminen on rankkaa. Ei auta kuin odotella. Niin ku oot varmasti monelta suunnalta lukenut, ettei heti alussa välttämättä plussa näy. Varmasti asia mietityttää ja kysymyksiä herää. Kumpa piina pian selviäisi ja vielä positiivisesti :)
maltti on valttia, yritän nyt pysyä nahoissani ja odottaa vielä, tätiä tai uutta testausta.
Häntä pystyyn vaan, ja positiivisin mielin eteenpäin, ja kyllä se + sieltä vielä tulee, jos on tullakseen.
Sanoinkin miehelleni tänään, että " on vain kaksi vaihtoehtoa, + tai -, jompi kumpi sieltä tulee" , ja vaikka kovasti toivoin näkeväni +, jaksan uskoa, että se onnen päivä vielä koittaa, ennemmin tai myöhemmin :)
Voi kun ikävää!! Tosiaan tulisi se täti sitten jos on tullakseen eikä piiloilis vaan.. Mutta eikö niin, että niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy!?
Siinä mielessä ollaan kohtalotovereita, että olen myöskin flunssassa. Nenä on jo ihan punainen tästä niistämisestä.
Mitäs luulette onko EcinaFors (tuliko oikein?) tipoista haittaa jos sattuisinkin olemaan jo raskaana??
äitikki
Tuo on kyllä niin väärin! Ei ketään saisi kiusata tuolla tavalla! Lähetän valtavat lohtuhalit. Ja pikaista paranemista edelleen. Niin, ja teidän pikkuiselle sankarille paljon ooonnnnneeaaa vaaaannn *laulaa luikauttaa nuotin vierestä*. Toivottavasti olette jo kaikki kunnossa juhliin mennessä.
Tämä täti alkaa nyt ihan tosissaan siivoamaan, johan tässä on mukavasti viikko vierähtänyt " suunnittellessa" . Nyt ei muuta, kuin imuri kauniiseen käteen ja taidanpa minäkin heitellä tavaroita jätesäkkiin! Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, että istahdan tähän koneelle vasta sitten, kun koti on puhtoinen!
Chicky kp22 vasta
[color=orchid]Päätinpä pistää vähän väriä tähän harmaaseen päivään. Niin kuin Muumimamma tuumasi " häntä pystyyn" . Ja kukapa sen hännän nostaisi jollei kissa itse. [/color]
[color=hotpink]Äitikille ja Muumimammalle pikaista paranemista. Muistakaahan juoda paljon, niin limat pysyy notkeina. Ja Äitikki...en usko että muutamasta tipasta on vielä mitään haittaa, jos olisitkin raskaana. [/color]
[color=blueviolet]Täällä taas käytän hyväksi lastenohjelmia...
Chicky olehan tehokas urakoidessasi, niin pääset pikaisesti taas koneen ääreen.
Mä oon jo urakoinut aika mukavasti. 3koneellista pyykkiä oon pyörittänyt ja vielä viimeiset täytyy ripustella. Tiskit laittelin ja pöydät raivasin. Nyt sitten taidankin notkua täällä loppu illan...
ihan niin ku en yleensä aina täällä notkuisi :) [/color]
[color=limegreen]Nyt väistyn syrjään, jotta muutkin pääsevät kertomaan päivän kuulumiset :) [/color]
[color=pink][size=10]♥
Miettii, mikähän meni sydämessä pielee...
Koittaa uusiksi...
Suokaa anteeksi jälleen...testiryhmä
[color=pink][size=7] ♥[/size][/color]
Nyt pitäis tulla. Olikohan äsken liian isosta kyse
Vihdoinkin perjantai... Kyllä tätä on odoteltukin. On tää viikko mennyt kyllä toooosi hitaasti, oikein etanatyylillä. Oon ollut tosi väsynytkin, täytyis varmaan hakeen apoteekista jotain vitamiinia, että piristyisi. Mutta onneks täti on ymmärtänyt häipyä kuvioista tällä kertaa. Eilen vielä härnäsi... Nyt kp9 ja aletaan päästä harjoitus asteelle. :)
Juu, meillähän tuo Ahosen Jannen ihailija on. Tänäänkin on mennyt päivä villahaalarissa ja laseissa. Lasit oli ulkonakin mukana ; hyppy kulkee paremmin kun on kunnon varusteet... :) Toiset lasit annettiin hoitolapselle ja oli pojan äidillä hauskaa kun tuli hakemaan. Kaksi pientä jätkää " hyppylasit" silmillä ja mielikuvituksen avulla hypätään kinoksen päältä aivan vaaaltavan piiiitkiä hyppyjäää ja " näittekö millanen telemark??" On nuo lapset sit niin hellyyttävii.
Muumimammalle iso rutistus täältä keskisestä Suomestakin. Jopa sua nyt piinaillaankin. Toivotaan, että pitkä odotus tuo mukavan plussan, kaikesta huolimatta!!!
Tasapuolisestii kaikille mukavaa perjantai-illan jatkoa, meikäläinen lähtee nyt tekemään sapuskaa lapsille ja sitten alkaa saunan lämmitys. Meillä on ulkosauna. Onhan siinä hommansa lämmittää se, mut on vaivansa väärti. Lapset tykkää juosta lumihangessa nakuina ja tulla sit taas lämmittelemään saunan lämpimään. Mukava saunailta siis tulossa.
Palaillaan asiaan! -emma-
Muumimamma, kyllä sua nyt koitellaan :( Ei tässä voi muutakuin toivottaa sulle kovasti jaksuja tähän piinaavaan tilanteeseen, kyllä se ennenpitkää ratkeaa... toivottavasti lopulta plussauutiseksi. Positiivisella mielellä vaan eteenpäin =)
Ihanan piristäviä värejä Helmiini saanut aikaan, voi kun itsekkin jaksaisi niitä aina väsätä....
väsyttää, pitkä työviikko takana. Tänään pääsin vähän aikaisemmin töistä ja ruokakaupan kautta kotiin. Muksujen kanssa väsättiin tortilloja, nyt on masu täysi ja jälkkäri karkkipussi viekussa. Nyt on kauhee makean himokin iskenyt... ryökäle noita hormoneja. Voi kun olis mies... (ei vaiskaan), kaikesta huolimatta olen mieluummin nainen =)
Mulla myös jos jonkinmoisia oireita löytyy kropasta... alamahalla nippailee, viluttaa, nälättää, väsyttää, äksyttää, turvottaa.... Silti kaikinkeinoin olen yrittänyt psyykata itseäni siihen tosiasiaan, että ensi viikolla täti tulee kyläilemään ihan ajallaan... niin se tulee... tai sitten ei, toivottavasti ei...=)
No niin, nyt alkaa mennä ihan höpöttämiseksi koko juttu,
joten kirjoittelemisiin taas
T. Minnilotta kp 24 (nyt piti laskea ihan kalenterista)
Hymyillen luin teidän " pikku-ahosesta" . Ihania pieniä mäkimiehiä!!
Tulee ihan mieleen oma esikoispoika joka aikanaan ihaili mäkihyppääjä Vesa Hakalaa. Meillä on tallessa kivoja kuvia niiltä ajoilta; pojalla isänsä hitsauslasit päässä, mitä hassuimpia asusteita päällä ja sukset olalla.
Eikä tiedetä vieläkään mikä siinä Hakalassa niin paljon viehätti, hänhän ei ollut edes ihan mäkimiesten kärkipäästä....
Täällä pinossahan on vilkasta kuin markkinoilla. Aina on ihan hirveä työ lukea teidän jutut, vaikkakin täytyy sanoa, että ihan mieluisa työ.
[color=blue]Muumimammalle halaus[/color]. Ymmärrän tuskasi erittäin hyvin. Meilläkin on kaikkia näitä murusia ihan tekemällä tehty ja tämän nelosenkin tekemisessä on vierähtänyt jo vuosi... Välillä tuntuu jopa turhauttavalta kun ei tule mitään tulosta. Mutta ei muuta kuin [color=green]uutta yritystä vaan! Ja häntä pystyyn![/color].
Omaa napaa sen verran, että kp on lienee n. 13/28-29 ja tärppiaika olisi käsillä. Ei vaan yhtään tunnu siltä. Väsyttää täälläkin kovasti. Pikkuisella on kova flunssa (tai plunssa kuten meidän keskimmäinen sanoo) ja takana on useita huonosti nukuttuja öitä...
Eipä tällä kertaa muuta kuin [color=red][size=4]PLUSSATUULIA KAIKILLE PUHKUN JA PUHALLAN [color=red][size=6]♥
Minultakin vielä rutistus! Josko täti pysyisi pian meistä loitolla, kun ei meinannu Riin@llekaan ensin uskaltaa ja muumimamma mietinnässä...
Taidettiin juu Helmiinin kanssa aloitella samoihin aikoihin. Musta siitä on jo niiiin pitkä aika.
Musta edelleen hyvä juttu, että avaa kaksi selainta ja sitten voi tarkistella, kenelle halus kommentoida...Ei tarvii kirjotella papereille ylös.
Chicky, kerroit olevasi ylös-alas-ihmenen (eri sanoilla). Tunnistin kovasti itseni siitä! Helpottaa tietää, että muutkin ovat samanlaisia.
Voi, meillä keskimmäisen leuka tänään tikattu... ressukalla ollu muutenkin huono viikko eskarissa (ei ole halunnut tehdä mitään, vaan mököttänyt) ja sit vielä " tipahti" pulpettien välistä (temppuillu ) ja leuk auki johonkin kulmaan. No 3 tikkiä tuli ja poika oli kyllä urhee. Taitaa olla uhmaikää nyt, tosi kiltti ja säyseä normaalisti. Ihan hyvä kait, että omaa tahtoa tulee.
Yks juttu mulla oli vielä mielesä, palaan myöhemmin, kun mies huuteli syömään!!! Mums, pihviä ja vähän punkkua päälle....
Palailen!!
Mulla on ihan onneton muisti ja heti kun olen lukenut unohdan kuka kirjoitti mitä. kiitos vinkistä!
Voi, Alice-74, nuo pojat ne on joskus tuollaisia. Meilläkin tuo keskimmäinen tipahti joskus kesällä puusta ja tikattiin kainaloon 5 tikkiä... Oli siinä lääkärikin ihmeissään kun kerrottiin, että poika tipahti puusta ja jäi kainalostaan siihen kiinni... Meidän keskimmäiselle kun aina sattuu ja tapahtuu...
Mutta nyt täytyy rientää iltapuuhiin.
Alice...nyt kun tosiaan mietin tuota aikaa siitä kun aloteltiin, niin se tuntuu tosi pitkältä. Todellisuudessa on siis kulunut vaivainen kuukausi. Olen aivan ihmeissäni. Miten voi kuukausi tuntua näin pitkältä??
En nyt tarkoita että täällä olisi pitkäveteistä porukkaa. On vaan tullu niin paljon juttua, että voisi kuvitella kuluneen 3-4kk.
Voi näitä poikia. Aina sattuu ja tapahtuu. Tytöt ei kohella yhtään niin paljon, vaikka nekin välillä.
Onneksi ei käyny pahemmin. Kolme tikkiäkin on jo paljon.
Ai niin nyt kun vielä muistan...Muumimamman pojalla isot onnittelut. En edes viiitsi laulaa, menee pian kone tilttii :)
Ja kaikille nuhanenille pikaista paranemista :)
kyllä on helpottavaa, kun täällä voi avautua ja purnata mieltänsä, ja saa kannustusta ja lohtua ;)
Ja kuopus poika kiittää onnitteluista ja lauluistanne! ;)
Käytiin kaupoilla, ja sai itse valita itselleen lelun, sai hienon Duplon poliisiauton ja Duplon junarataan rataosia.
Oli niin tohkeissaan autosta, että automatkan piti tiukasti kiinni paketista, ja mikä onnellinen ilme, silmät loistaen ihaili autoansa ;)
Mies on selvästi harmissaan negasta, mutta päätimme, että jatkamme harjoituksia kunnes pääsemme toivottuun lopputulokseen, ja toinen toistamme tukien me vielä teemme sen ;)
Mun pitikin jo aiemmin vastata Haavekuvan kommentteihin, mutta *anteeksi*, teitä on niin paljon, etten ole muistanut ;/
Harmin paikka, että teilläkin on ollut " huonoa tuuria" matkassa lastenhankinnassa, tiedän tarkalleen miltä tuo tuntuu.
Omaa tilannettani ei ole pätkän vertaa helpottanut se, että jotkut osaavat olla " julmia" , jopa oma äitini on jaksanut joskus taannoin hehkuttaa, että " kuinka teillä kestää tuo vauvan saaminen alulle, kun siskosi on kahdesti tullut samantien raskaaksi kun vauvaa ovat halunneet" ;O
Kivat heille, mutta tuo ei lohduta itseäni pätkän vertaa, eikä tasan käy onnenlahjat.
Välillä jopa tunnen itseni " ahneeksi" halutessani lisää lapsia, kun satun tietämään tapauksia, joissa pariskunta ei ole saanut sitä ensimmäistäkään lasta ;(
Kyllä sylini huutaa vauvaa, vaikka kolme suloista lasta meillä jo onkin, ei ainakaan mua ole vähentänyt vauvakuumeeni määrää ;O
Viime vuonnahan aloin miehelleni puhua tuosta vauvakuumeestani, mutta ei oikein alkuun lämmennyt ajatukselle, ja ajattelinkin jossakin vaiheessa, että ei sitä neljännen yritystä varmaan edes aloiteta, mutta...kappas vaan, muuttui mieheni mieli, ja nyt on jo aivan täysillä mukana tässä :)
Siitä olen iloinen ja tyytyväinen, ettei tarvinnut " kättä vääntää" asiasta, mutta kuumeeni on kyllä noussut tässä yrittelyn myötä.
En kuitenkaan, onneksi, tunnista itsestäni katkeroitumisen merkkejä sikäli, ettenkö iloitsisi toisten raskausuutisista.
Toivon, ettei semmoisia fiiliksiä edes tulekaan, sillä eihän kenenkään onni ole multa pois :)
Mitäs meinaatte ihmiset puuhailla viikonloppuna?
*uteliaana* :)
Meillä viikonloppu menee aikalailla siivotessa ja leipoessa, ja synttäreitä valmistellessa ja viettäessä :) (sunnuntaina tulossa lauma vieraita)
Joku kysyi joistakin rohdostipoista/tuotteesta, että voiko raskauden aikana käyttää...itse ostin tänään apteekista Carmolis-yrttitippoja, ja niitä kyllä tänään tiputtelin sokeripalaan ja nautin " sisäisesti" , ja ajattelin vielä illan aikana höyryhengittää niitä myös :)
Jonkun poika oli loukannut leukansa (anteeksi taas lahopäisyyteni kenen pojasta oli kyse), voi sentään, toivottavasti paranee pian!
Ikäviä juttuja, mutta onneksi ei sitten käynyt pahemmin.
Lapsille sattuu ja tapahtuu, mutta kummasti kestävät paljon kolhuja, ja pian taas mennä koheltavat vanhaan tuttuun tapaansa :)
Meillä ainakin tuo kuopus on oikea " viidakon villieläin" ;D Kiipeilee ja kiljuu, juoksee ja hyppii, ja nimitämmekin häntä välillä " apinaksi" ;D
On niin liikkis, juoksee kohti, napittaa sinisillä kirkkailla silmillään, ja sanoo " mmm..." ja moiskauttaa pusun :)
On kovin mustasukkainen, jos pidän jotakin toista lasta sylissään, ja kieltämättä välillä mietin, että mitenköhän ottaisi vastaan mahd. joskus tulevan pienen sisaruksen ;O
Tuo keskimmäinen (joka 3 v 7 kk) tykkää vauvoista kovasti, ja uskoisinkin, että ottaisi avosylin vauvan vastaan :)
Esikoisesta (15 v tyttö) en niinkään varmaksi menisi sanomaan, tykkää kovasti veljistään, mutta hermostuu kyllä välillä tuohon riehumiseen ja kiljumiseen, ja etenkin siihen, että menevät salaa siskon huoneeseen tekemään kolttosiaan ;O
Pitää vissiin välillä mennä kurkkimaan mitä nuo pojat hääräävät ylhäällä, vaarallisen hiljaista....
nyt täytyy kyllä heti Helmiinille " oikaista" että kyllä ne tytöt vaan joskus ovat vilkkaampia kuin pojat. Nimittäin meillä keskimmäinen tyttö on aina ollut hyvin vilkas ja varsinainen ikiliikkuja. Käveli tukea vasten jo 7kk:n ikäisenä ja ilman tukea 8kk:n ikäisenä ja kolhi itseään jatkuvasti. Nyt vanhempana on jo hieman varovaisempi ja harkitsevaisempi, mutta perusolemukseltaan on vain sellainen elohopea, iloinen ja utelias typyliini.
Molemmat pojat ovat taas hyvin rauhallisia ja harkitsevia luonteeltaan. Ovat aina olleet.
Mutta sehän on vaan rikkautta, että kaikki lapset samassakin perheessä ovat täysin erilaisia!
[color=purple][size=6]&hearts
en jaksanut eilen raahautua kauppaan enkä apteekkiin, joten en ole vieläkään testaillut, mutta tänään varmasti korjaan tilanteen ;)
Eli täti ei ole edelleenkään näyttäytynyt ;)
Kurkkukipu ja järkyttävä nuha vaivaavat, takana huonosti nukuttu yö lähes istuma asennossa ;(
Pahaa oloa ei ole nyt ollut, mutta heikotusta kylläkin, ja rinnat ovat turkasen arat tuolta kainaloiden puolelta, ja jotenkin " täyden" tuntuiset ;O
Joku kirjoitti hauskasti, että pidän hulluja piinassa ;D Tiedättekös, se pahin hullu taidan kuitenkin olla minä itse ;D
Kyllä tähän nyt joku tolkku on tultava, pääni lahoaa tähän ainaiseen pähkäilyyn, että onko siellä mahassani elämää ;O
Ja tuohon pitikin lisätä kysymys, että viskaatteko mut pihalle täältä jos plussaan? ;(
No, ei mennä asioiden edelle, mutta toivoisin voivani jatkaa täällä, vaikka se + pamahtaisi ruutuun.
Itse ehdotin sitä yhteisöä, mutta en tiedä käytännössä siitä mitään ;)
Ajattelin vaan, että voisi olla kivempi kirjoitella siellä rauhallisemmissa merkeissä, ilman että joku tuttu lukee juttuja. Vaikka eipä silti, jos jotakuta tuttua niin kiinnostaa jutut, niin kaikin mokomin lukekoot, mutta samat stoorit saattaa kuulla ihan " livenäkin" , enkä nyt mitään salaisuuksia täällä kuitenkaan paljasta, joten sama se, voidaan me jatkaa täälläkin, tai jos joku osaa perustaa yhteisönkin, niin voimme varmasti sinnekkin siirtyä.
*vaikeaa* ;)
Eikös odottajien puolella ole Neliapiloita? Mä väittäisin, että Jaja, ElinaE, -BabyBlues- ja joitakin muitakin sinne taisi kyllä siirtyä, näin muistelisin.
Hauska tuo juttu tuosta Janne Ahosen imitoinnista ;D Kenenkäs poika se olikaan?
Kyllä ne lapsukaiset osaavat ihastuttaa tempuillaan ja jutuillaan ;)
Olette niin ahkerasti kirjoitelleet, että oli täysi työ lukea viestiketjut, ja nyt kun vielä muistaisi mitä mun pitikään kommentoida ;O
Tätä tää " vanhuus" teettää :)
Meidän kuopuksella on tänään 2 v päivä :) Äidin ja isin pikku mussukkaa ollaan sylitelty ja pusittu jo aamutuimaan ;)
Kun vaan tokenisin tästä flunssasta, että jaksaisin leipoa ja valmistella sunnuntaisia juhlia.
Tänään päästän taas kerran itseäni piinasta, ja ilmoitan kyllä teillekkin mitä testi näyttää ;) Viimeksi tiistaina testailin, joten ei siitä nyt mahdottoman pitkä aika ole, mutta jospa tulos olisikin nyt toinen.
*elää haaveissaan*
*PIRTSAKKAA PERJANTAITA!* :)
Itse olen kuin nukkuneen rukous, pitää varmaan keittää teetä ja yrittää saada itsensä hereille.
t: Muumimamma-72, kp 30/26-28