Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**NELIAPILAT LOPPUVIIKKOON nro6**

09.02.2006 |

Pistetääs tästä uutta pinoa kun meinaa venyä ihan mahdottomiin!

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen vuoro tänään käydä laskettelemassa. Isommilla pojilla laskettelukoulu ja me loput 3 mentiin omia menoja. Hih, minä olen (mielestäni) niiiin ekspertti AINA KAIKESSA ja nyt esim. 4 vuotiaan kanssa laskettelussa. Saatiin lainaks sellaset valjaat ja ne oli tosi hyvät. Rankkaa nääs pitää lasta jalkojen välissä... Hissillä meno omansa, mutta... piti sanomani, halusin ottaa pojista valokuvia ja mieheni PITI sitten mennä pienen kanssa. Alas OK ja sitten katson kun menivät hissiin yhdessä... Voi ei, vinksin vonksin ne tuli sieltä ja viittoilin jättäytymään pois kesken. *poitsu sitten äitin luo ja sano;" meni ...vähän huonosti iskän kanssa...Tuun äitin kanssa seuraavaks!" Taas olin (salaa) polleeta!!! Hyi kun olen itsekäs, mutta kait äidin sit välillä pitää tuntee olevansa " parempi" ? Jälkeenpäin sit vähän vitsailtiin tästä.

Tämä myöskin taustaa miten meilläkin asiat hoituu. Minä teen kotona kaiken, ja en osais muuten ollakkaan. Mutta mies kyllä selviytyy oikein hyvin jos lähden jonnekin. Olen jopa vimpan vuoden aikana käynytkin omissa menoissa (koirajutuissa usein). Mutta Ädä, ei ole sunkaan tunteet vieraita. Joskus menee paremmin ja joskus huonommin. Se kun on kahdesta kiinni! Kyllä se siitä taas ja saathan tuvan kuntoon!!!

Nyt Chicky minua nauratti, kun luin sun juttus. Vai että mun ulosanti sujuvaa??? Kiitti vaan, eipä ITSESTÄNI TODELLAKAAN siltä tunnu. Useesti meinaan laitta lisäselittelyjä, kun tuntuu loukkaavilta tms. mun kirjoittelut...Sullahan oli kans poikia kaikki?? Tuttua menoa juu. Oletko muuten töissä vai kotona. Eiks sielläpäin olla yleisemmin kotona?? Äh pieniähän ne sun lapsukaiset tais olla, eli oot varmaan kotona.Tsemppiä sun ja Minnilotan oireisiin. +++++++ teille puhallan.

Haaavekuvalle kans voimia kovasti. Nyt järjestelemään minäkin ja vuoro muille!

Vierailija
62/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin alottaa alusta...hemmetin hemmetti...

Oi voi Ädä78...kylläpä sattuu ja tapahtuu. Auts mikä pipi tosiaan

*puhaltaa pipiä pois*

Meillä mies osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon. Usein kuitenkin joudun pyytämään. Saisin varmasti " pikkuruisen" hepulin jos ukko heittäytyisi sohvaperunaksi. Tällä en Ädä tarkoita, että miehesi olisi sohvaperuna. Olen vaan niin tottunut pitämään kotia yllä...miehen avustuksella. Tänään en oo tehnyt mitään järkevää kodinhoito puolella. Te muut ootte niin kamalan touhukkaita. Mistähän mulle intoa saisi? Voiskohan tilata netistä?

Välillä oikein pysähdyn miettimään, että jaksankohan enään neljännen kanssa. Nytkin on kädet täys hommia. Ukko siihen vaan, että " kyllähän nuo aikasemmat ehtii hieman siihen mennessä kasvaa, kun neljäs tulisi" . Tottahan se on. Joka päivä nämä lapsukaiset oppii uutta ja vanhemmista on jo nyt apua monessa.

Yö heräilytkin on hyvin mielessä. Tämä meidän pienin vieläkin pyytelee tisua 1-10 krt yössä. Mun täytyy olla aika pipi päästäni, kun vielä lisää halua. On se niin ihmeelinen tuo ihmismieli.

Riin@71 meillä tuo mies aloitteli tätä neljännen kuumeilua. Laitoksella olin lähes varma että tässä ne meidän murut nyt on. Mitä vielä. Täällä vaan kuumeilen muiden joukossa. Kuten Minnilotta asian tuumasi " [b]jos järjellä olisi jotain tekemistä lastenhankinnan kanssa, niin tuskin meitä neliapiloitakaan olisi olemassa[/b]" :)

Haavekuvalle voimia tähän päivään. Surullisa nuo hautajaiset. Itse itken jo pelkästään kun näen surullisia ihmisiä.

Hiukan tuota omaa napaa...

Nyt näyttää siltä, että ovis vähän myöhemmässä tässä kierrossa. Eilen jomotti ja himotti jo aika kivasti. Ukko parka...

noh eipä tuo yöllä ainakaan valitellut :)

Nyt on pupuiltu pari kertaa eli aina kun on oikeasti tehnyt mieli. Eiköhän niitä ehdokkaita ole siellä odottelemassa jos solu irtoaa.

Täällä on muuten aivan mahtava porukka koossa. Välillä oikein mietiskelen, että uskaltaakohan kukaan uusi tulla mukaan juttuihin.

Kaikkihan on tervetulleita :)

Kiitos että olette Neliapilat olemassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin Neliapiloiden esittelypinon, vaikka ei päivitettävää ollutkaan. Toivottavasti en astunut nyt kenenkään varpaille, kun menin " luvatta" muuttamaan hieman pinon näköä...

värejä ja tekstin kokoa :)

Muuten tiedot ovat samat.

Voidaan muuttaa takaisin jos joku niin haluaa. Se ei tuota ongelmaa :)

[color=blueviolet][size=6]♥[/size][/color] [color=violet][size=4]♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=6]♥[/size][/color] [color=violet][size=4]♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=6]♥[/size][/color] [color=violet][size=4]♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=6]♥[/size][/color] [color=violet][size=4]♥[/size][/color] [color=blueviolet][size=6]♥[/size][/color]

Vierailija
64/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sittenkin saataa tulla ongelmia...kun Helmiini on asialla

Vierailija
65/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä se piinailu vaan jatkuu, ja oikeasti, kohta olen varmaan hermorauniona näiden oireiluitteni kanssa ;)

Paha olo vaivaa välillä vieläkin, outoa juilintaa mahalla, hajut hyökkäävät nenukille, ja se tätikin luuraa jossakin ;O

Olenkohan päästäni vinksahtanut, vai mitä tää nyt oikein on? ;D

Mies jo tuossa hellästi taputteli mahalleni, sanoen, että " jospa sä kuitenkin oletkin raskaana, vaikka testit näyttää negaa" ;O

Voiko se olla mahdollista? ;O

*aivan ymmällään*

Valaiskaa oikeasti, mitä teen, odotanko vaan, uutta testiä peliin vai mitä ihmettä? ;O

*Haavekuvalle rutkasti voimia ikävään päivään!*

*Ja Ädälle lohdutusta miehen ja sormipipin takia!*

*Ja puhallus myös Riin@n koiran tassuun*

*Ja piinaileville +++++tuulia+++++ *

Meillä huomisten synttärijuhlien valmistelut aloitettu, pyykkiä pesty ja siivoiltu vähän.

Pullataikina nousemassa, ja vielä rutkasti kaikkea touhuamista ;O

Ja mikä turhauttavinta, kun siivoaa ja saa paikkoja kuntoon, pojat tulevat ja levittävät uudelleen tavaroita ;(

Uhkasinkin jo ajaa heidät pois kotoa! ;D

Mies kylvettelee poikia, ja mun olis tarkoitus raivata alakertaa lisää, mutta istun koneella odotellen taikinan nousua ;D

Meillä mies osallistuu kiitettävästi kodin- ja lastenhoitoon, mutta kyllä sitä välillä joutuu patistelemaankin, tai no....jos/kun jotakin tekee, niin " neuvon" (ärsyttävänä) vierellä, tai sitten suosiolla teen myöhemmin perässä/korjaillen ;O

Tiedän, että tämä on ärsyttävä piirre itsessäni, mutta...meillä on aika erilainen käsitys siisteydestä...mies raivaisi kaappeihin vaan tavaroita (pois silmistä), mutta minä taas haluan, että ne laitetaan omille paikoilleen, että ne myös löytyvät kun niitä tarvitaan ;O

Meneekin suosiolla paremmin, kun patistan kaitsemaan lapsia, ja teen itse ;D

*itsekeskeisyyden huippu taidan olla*

Mitähän mun pitikään vielä kommentoida....hmm...en muista.

Palaan myöhemmin, jospa sitten muistaisin mitä pitikään kommentoimani.

*LEPPOISAA LAUANTAITA!*

(mulla se tosin ei ole leppoisa, varmaan yötä myöten puunailen nurkkia ;O)

t: Muumimamma-72, kp 31 (?)/ 26-28

(menen laskuissani jo sekaisin, enkä jaksa lähteä kalenterista tiirailemaan)

Vierailija
66/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh... siskon kaksio on tosiaan sen näköinen että täällä on neljä ylimääräistä ihmistä =)... Käytiin päivällä uimassa sellaisessa uimahalli/kylpylässä, oli jopa lapset vähän aikaa väsyneitä mutta nyt on taas meno sellaista että oksat pois!

Kiitos minnilotalle sanoistasi, ihana tietää että täällä odotatte kunhan reissusta rähjäisenä kotinnun koneeni äärelle! Huomenna siis matka jatkuu, on lapsilla ainakin kavereita, jos eivät olis äitin kimpussa koko aikaa;)...

Haavekuvalle voimia hautajaisiin.sitä tarvitaan!

Meilläkin minä olen vastuussa näistä seinien sisäpuolella tehtävistä kotitöistä. Mies sitten tekee puolestaan kaikki ulkohommat :) onhan niitä tietty omakotitalossa jonkun verran, mutta ehkä tuo vaakakuppi kallistuu hieman enemmän minun puolelle kun olen vielä kotosalla. Tilanne muuttunee sitten kun joskus lähden töihin...

Ädä, meidän kuopus oli ihan samanlainen, ihmettelen syvästi että olen täällä... Neiti oli täysin kiinni äiskässä, huusi kuin syötävä jos hetkeksi hänet " hylkäsin" isin syliin. Se oli oikeastaan ihan kauheata välillä kun et päässyt mihinkään yksin. Nyt on tilanne ihan toinen kun ikää on lasissa kohta 2vee, välillä kyllä vieläkin itkee kun lähden mutta ei enää yhtä raastavasti. Olin satavarma etten enää halua lapsia lisää koska olin niin kiinni hänessä, mutta aika näköjään parantaa haavat.

Jaahas nyt pitää lopettaa, kuopuksella on kakka housussa ja iltapalaakin pitäis tarjoilla...

Kirjoittakaahan paljon lukemista, voin vedet silmissä nauraa ja kyynelehtiä aina uutisten mukaan...

k@isa, kp 23/30-31 (kai...)

Vierailija
67/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kylläpä osaa olla piinaavaa tuo sun tilanne. Kyllä kohta luulisi tilanteen selviävän. Mulla varmaan hermo pettäisi ja testailisi jatkuvasti. Jotkut malttaa olla viikko tolkulla testaamatta. Mä en kuulu siihen porukkaan.

Sun oireetkin on niin aidot. Pidän peukkuja bd bd bd että kaikki menee toivotulla tavalla :)

Koitahan jaksaa ahkeroida. Synttärit on kiva pikku projekti. Ensin siivoaa ja ahkeroi hirveesti. Kun kemut on ohi, on mökkikin aivan sekaisin...ainakin meillä. Kaikenlaista keksin ja popcornin jämää joka mutkassa. Taas saa siivota.

Vierailija
68/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika varmaan auttaa siinä...

Nyt täytyy mennä laittamaan lapset nukkumaan ja rauhoittua itsekin iltaan. Palaan paremmalla mielellä toivottavasti pian!

Vierailija
69/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minua. Kirjoittelin muutaman kerran jonkun aikaa sitten. Lukenut olen juttujanne ahkerasti, mutta en ole itse saanut kirjoitettua. Johtuen siitä, että vielä ei neljännen yritystä ole aloitettu... virallisesti. Nyt on ensimmäinen kierto menossa ilman hormonaalista ehkäisyä, kp 20. Varmoihin päiviin luottaen noin suurin piirtein, mutta salaa toivoen, että vahinko kävisi. Tarkoitushan olisi aloittaa yritys tuossa toukokuulla, kun olen sen puolimaratonin juossut, mikäli siihen tavoitteeseen pääsen.

Muumimamman piinailua olen seurannut ja jännittänyt puolestasi. Olisihan jo aika tälläkin palstalla plussia alkaa ilmestymään. Kyllä se (siis +) sieltä tulee enemmin tai myöhemmin...

Ädälle jaksuja sinne kotiympyröihin. Kyllä meilläkin on väännetty kotihommista monet kerrat. Nyt on kuitenkin seesteisempi vaihe kun lapset alkaa olla jo isompia (3, 6,7 vuotiaat) ja muutenkin on päästy aikalailla yhteisymmärrykseen miehen kanssa kotihommista. Päävastuu niistä on kuitenkin minulla, mutta sopii minulle nyt kun ei ole sitä sylivauvaa vielä.

Joku oli käynyt laskettelemassa. Meilläkin on tänään harrastettu. Kävin isompien kanssa hiihtämässä. Olin tosi ylpeä kun meidän eskarilainen, joka on ollut hiukan nihkeä hiihtämisen suhteen, vetäisi 1,5km:n lenkin, jossa oli isohkoja nousuja ja laskuja. Ja vielä ilman itkua ja hammastenkiristystä. Halusipa vielä huomenna saman lenkin uudelleen.

Nyt lapset kaipaa lukemaan iltasatua...Palailen ainakin lukemaan kuulumisianne. Kirjoittelemaan en kovin ahkera ole.

Vierailija
70/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa iltatoimet olla valmiit ja kohta muksut unille. Pikaisesti poikkean, kun ei siitä Nukku-Matin ketkusta koskaan tiedä, millaisia tyrmäys hiekkoja sekottelee.

Heippa Creme73. Et ole unohtunut. Olenkin jo miettinyt mitä sinne suunnalle kuuluu. Kiva kun tulit. Ja saa täällä useamminkin käydä, jos vaan kiireiltäsi ennätät :)

k@isa-78 hyvä kun pääset välillä piipahtamaan, vaikka ootte reisussa. Ajelkaa taas varovasti.

Voin kuvitella millaista sotkua meidän muksut tekisi kaksiossa. Siinä ei kauan nokka tuhise, kun muutama neliö pistetään mullin mallin.

Nyt muksut unille. Kuten vanhastaan jo tiedätte, en varmaan pysty olemaan poissa pinosta...

ellei se hiekan heittelijä tyrmää myös mua :)

Vierailija
71/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kello.. Kotona vajaamiehitys, isäntä ja vanhin ipana " reissussa" , kumpikin omilla tahoillaan.

Päivä mennyt leppoisasti mm.salapoliisihommissa, maalauspuuhissa, leipoessa...heh -siis mielikuvitusleikkejä leikkien!!! Meidän vajaa kolme vee -omaa ihanan rikkaan mielikuvituksen ja hän saa mukaansa helposti aikuisenkin ;-)

Tähän listaan liittyen, olen 99,9% varma jotta mitään tärppejä ei tässä kuussa ole kohdalle osunut.

Lahjoitankin piinailuosuuteni sitä haluavalle :-) Muumimamma-72 sitä tuskin enää tarvitsee?! Tarkoitan jotta piinailua riittävästi, toivottavasti plussaa kohti...

Nyt taidan käydä inventoimassa " baarikaappia" , jokin kiva yömyssy tekisi terää ;-) Ehkä avaisi tukkoista nenää... (ei voi rommikaakaotakaan tehdä kun kaakao on niin vähissä...)

Täällä koneen äärellä taidan notkua!

Tönö kp 23/28-30

Vierailija
72/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ehtinyt vierailla koneella eilisen jälkeen, on ollut noita remonttikiireitä. Meillä kun on niitä hoitolapsia viikolla, niin pe-iltana olkaa raivokas remontointi, joka kestää su-iltaan. Sitten pitää vielä siivota paikat maanantaiaamuks kun lapsia taasen tulee. Onhan tää rassaavaa välistä, mutta lopussa kiitos seisoo (toivottavasti...).

Nyt kuitenkin päätin, että tältä päivältä riittää ja tuppauduin tänne vähän tuulettamaan itseäni. Käyn vähänhakemassa iltapalaa ja palailen kohta. Löytyikö tönölle mitää kivaa yömyssyä??

-emma kp10/30-

Vierailija
73/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rauha. Tänään oli mukava päivä. Ei ole tarvinnut möykätä ja kaikki on sujunut lähes nappiin. Näin kun päivä menee, iltasella on autuas olo. Ei harmita tai kaivele mikään ja voi olla leppoisin mielin.

Vai meinaa Tönö tehdä yömyssyt? Hiukan tekisi mieli myssyn reunasta maistaa, vaan kun olen niin kamalan tarkka noiden alkkomahooli ainesten kanssa. Meillä kun tuo pieni vielä tisiin kanssa veuhtaa. vaikka ei kain se pieni myssy pahaa tekisi. Saattaisin tosin tulla ihan huppeliin. Viime maistista taitaa olla jo 3vuotta.

Eikös tänään voitais valvoa oikein lössillä? Eiköhän sitä höpöttämistä keksitä. Aamulla voidaan sitten avata uusi pino. Mitäs sanotte? Onko virtaa vielä jutustella?

Vierailija
74/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai yömyssyjä siellä mietitään ;D

Tuosta tulikin mieleeni, että niin kaupassa tuli taas mieleeni muutaman siideripullon hankinta, mutta...äh, sinne jäi.

Sanoin kaupassa miehelleni, että " ostetaanko juustoja ja naukataan muutamat lasit punaviintä?" , mutta tulin sitten kuitenkin toisiin aatoksiin. *on tää vaikeeta, kun ei saa selvyyttä asiaan*

Nyt siis Coca Colan voimin ollaan oltu :)

Meidän kuopus on nukkunut jo useamman tunnin, ja keskimmäinenkin taisi hyytyä jo, niin hiljaista täällä on.

Tulikin mieleeni tuosta nukkumisesta eilinen keskustelu tuon 3 v 7 kk ikäisen keskimmäisen kanssa.

Sanoin, että " nyt mennään yöunille" , kun kello oli jo paljon.

Poika tokaisi, että " ei mennä" . Minä intän, että " kyllä, nyt mennään, ala tulla vaan" .

" En mä jaksa mennä nukkumaan" , oli kommentti, joka sai kyllä suuni leveään hymyyn, laiskuuden huippua, ettei jaksa edes nukkumaan mennä ;D

Mulle tuli tänään niin hyvä mieli, kun mies totesi tänään, että " oletpa ollut tänään koko päivän hyvällä tuulella" ;)

*pienet ovat ilot mullakin*

Hullun hommaa tää siivoaminen onkin, kuten Helmiinikin totesi, niin juuri noin se menee, että hiki otsalla siivoan ja puunaan täällä aina vieraita varten, ja kun vieraat saapuvat, on emäntä jo aivan näännyksissä siivoamisesta ja hösäämisestä, ja sitten se sotku, mitä tulee, ja taas on kämppä samannäköinen ;O

No, tuleepahan siivottua, olen tänäänkin hammastikun kanssa jynssäillyt listojen rakoja *hih, noloa myöntää*

Joo, täytyy myöntää, että tällä palstalla on kyllä hyvä henki, kukaan ei mollaa ketään, eikä kirjoita ilkeästi kenellekään, se on tosi mukava juttu :)

Joillakin Vauvan palstoilla nimittäin käydään aika ärhäköitäkin kirjoitteluita, ja tottahan se on, että niin paljon kun on ihmisiä, on myös mielipiteitä, mutta joskus kyllä menevät aika övereiksi, jos haukutaan toinen maanrakoon, ei kiva juttu.

Taidan pian lopetella tämän päiväistä aherteluani kotona, että jaksan taas huomenna jatkaa, aamusta pitäisi väsätä parit täytekakut ja koristella ja kattaa, ja tehdä vielä joitakin raivausjuttuja.

*ei nää hommat lopu koskaan ;) *

Kurkistelen vielä, josko täällä on enää ketään muita hereillä :)

Vierailija
75/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on rauhoittunut ottamaan nukkumattia vastaan ja itse nautin lasillisen Irish creamia. Harvoin tulee kotona tai ylleensäkään missään otettua alkoa. Tämäkin pullo on syksyisen risteilyn tuliaisia ja pitäisi juoda pois ennen kuin menee vanhaksi.

Olympialaiset on nyt alkaneet ja ne rytmittävätkin tämän perheen arkea. Ainakaan miestä on turha yrittää saada tv:n äärestä ulkoilemaan tms. jos vain suomalaisia on kilpakentillä. Miten teillä muilla? Onko muita penkkiurheilijoita?

Vähän aikaa tässä koneella vielä istun ennenkuin hakeuden pehkuihin.

Vierailija
76/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pesukoneet (pyykki ja astia) muistuttavat lapsiperheen arjesta... Siellä ne hyrräävät. Lapset nukkuu ja mieskin on töissä, joten meikäläisellä on urakalla aikaa, ellei nukkumatti tule sinisellä mopolla käymään ja vie mua mukanaan höyhensaarille. EI vielä kyllä huvittais sinnekään lähteä.

Ollaan tosiaan remonttia tehty taas koko päivä ja siinä välissä katottu, että lapsilla on ruokaa ja hyvä olla muutenkin... Onneks ovat jo kuitenkin sen verran isoja että eivät tarvitse koko ajan valvovaa silmää.

-emma-

Vierailija
77/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastailenkin, että ei, ei meillä seurata urheilua juuri lainkaan.

Joskus, harvoin, mies katsoo jotakin jääkiekko-ottelua, mutta ei juurikaan muuta.

Hiihtämään tuo mies mielisi itse, mutta on niin flunssan kourissa, ettei taida olla järkevää rehkiä yhtään.

Itselläni on muuten yllättäen vähän hellittänyt flunssainen olo :)

Vierailija
78/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tuo enteriä painaa liian aikaisin... :)

MEillä siis asuu urheiluhullu mies, ja tämän johdosta kyllä TV on auki ollut koko päivän ja kisoja on kateltu remontin keskeltä. Kyllä niitä itsekin tulee katsottua, mutta ei kovin vakavalla mielellä.

Tuosta lasten vastahakoisuudesta nukkumaanmenoa kohtaan... Meillä on ollut samanlaisia " taisteluita" ja sitä aina itse ihmettelee, kuinka se nukkuminen voi olla niin kauheaa??!! Sehän on aivan ihanaa, ainakin meikäläisen mielestä " sanoo nainen, jolla on ainainen univelka" ;)

Vierailija
79/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo mukavasti... Havahduin juuri jotta käteni aivan lämpimät -ne on nimittäin ihan jääkalikat aina koneen äärellä :-) Makeaa banskulikööriä kaatui lasiin... (joka n.5cm korkea)

Meillä imetystaival vetelee viimeisiään?! Tänään ainoastaan olematon iltahuikka...

Tuo alkoholi ja imetys on kanssa sellainen... Oikeastihan imeväinen ei saa mitään pullollisesta siideriä osakseen.... (tosin olen sitä mieltä ettei se siideri ole ollenkaan PAKOLLINEN -hyvin pärjää ilmankin, josko siis ajattelee esim.odotusaikaa)

Urheilua seurataan heikosti; siitä kertoo osuvasti lapsemme tokaisu mäkihyppyä seuratessa; hei äiti noilla ei oo edes sauvoja!!!!

Hiihtämään tekisi mieleni minunkin...viimeksi olen hiihtänyt keväällä -04... Eilen keräilin käytettyjä välineitä kotoa-kotoa... suksetkin on vielä auton katolla boxissa!! Ehkä se hiihtoura tästä urkenee kun pitää lapsia lajien saloihin perehdyttää. Niitä kun kiinnostaa KAIKKI... kova on halua oppia.

Eipä enempiä yksinpuheluita... tuo mese olisi kanssa kiva systeemi tällaisessa " joukkovalvomisessa" ....

Vierailija
80/112 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo ukko ei viitsi katsella urheilua. Sille riittää tulosten kuuleminen. Mä oon aika samanlainen. Tänäänkään ei olla seurattu yhtään, vaikka pitäishän sitä edes vähän. Joskus katselen jääkiekkoa, jos suomalaisia on maailman kilpakentillä. Tosi heikkoa on meidän telkan katselu muutenkin. Mä istun mieluummin täällä koneella ja ukko puuhastelee jotain muuta.

Ukko kyllä itse harrastelee kaikenlaista. Meillä myös haaveilee hiihtämään lähtöä lasten kanssa. Mä oon niin laiska, ettei mua sivakointi kiinnosta. Luistelemassa mies käy ja samalla lapsetkin pääsee. Ja mä törötän vaan koneela peffa puuduksissa. No käynhän mä muutaman kerran viikossa kävelyllä. Onhan sekin jotain :)

Ja sitten tämä lasten unille meno. Meillä kaikki jarruttaa illalla, kun pitäisi nukkumaan mennä. Sitä oon myös ihmetellyt, että miksi. Mä kun en ehdi päätä tyynylle saada, kun jo oon täydessä unessa. Ja voisin nukkua millon ja missä tahansa, jos vaan saisin. Täällä alkaa myös olla jo kroonista univelkaa...

niin ja miksiköhän?? :)