En tunne yhtään homoa

Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Rosa Meriläinen sanoo kolumnissaan, että todennäköisyys olla tuntematta on häviävän pieni. Ja että vika on minun persoonassani, jos ei tuttavapiiriin kuulu homoja. Onks tää nyt aivan junttia sitten?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mä tunnen yhden. Hän on 11 vuotias ja tyttäreni luokkakaveri. Ihan umpihomo ja nauttii siitä huomiosta aivan täysin. Se on niin kukkaa ja pinkkii, että... puhuu tyttömmin kuin moni oikea tyttö.

Vierailija

En minäkään tunne yhtään homoa tai ainakaan kukaan ei ole sitä minulle kertonut. Enkä välitäkään, ei mua kiinnosta toisten makuuhuonemieltymykset (paitsi ehkä naisen joka alkaisi kanssani parisuhteeseen :D ) En ole tavannutkaan kuin pari homoa, ehkäpä ovat keskittyneet enemmän pk-seudulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen yhden. Hän on 11 vuotias ja tyttäreni luokkakaveri. Ihan umpihomo ja nauttii siitä huomiosta aivan täysin. Se on niin kukkaa ja pinkkii, että... puhuu tyttömmin kuin moni oikea tyttö.

hasua, sillä mun tuntemani homot on lähes kaikki hyvin urheilullisia, miehekkäitä ja harrastavat miehisiä juttuja ( heh ), eli autoja, teknisiä vempeleitä, jalkapalloa ja kalastusta yms. Eikä kukaan puhu naisellisesti. Mun mies on britti, ja se on huomannut myös sen, että suomalaisilta homoilta puuttuu englantilaisten homojen lespaus tai yleensä erilainen puhetyyli. Siellä se on aika yleistä, siis tv- sarjojen kliseinen malli.

Vierailija

Ystäväpiiristäni löytyy aika montakin. Edustettuna monta eri ammattia ja yhteikuntaluokkaa, rikasta ja köyhää.Kaikki silti ihmisiä.

Vierailija

Tämä on kyllä jännää. Itse mielestäni tunnen aika vähän ihmisiä, mutta elämäni aikana olen tuntenut homoja, lesboja, bi'tä, transsukupuolisen ja transvestiitin. Kaikki vielä oikeastaan eri piireistä ja yhteyksistä. En ole minkään sateenkaarikansajoukon kanssa tekemisissä.

En tiedä onko minulle helpompi kertoa näitä puolia itsestään, koska olen aika suvaitsevainen ja neutraali. Nämä asiat ei minua hetkauta. Vai onko se normaalimpaa näin alle 30-vuotiaisen keskuudessa. Transvestiitti on ainut, joka on ollut neljässäkymmenissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hasua, sillä mun tuntemani homot on lähes kaikki hyvin urheilullisia, miehekkäitä ja harrastavat miehisiä juttuja ( heh ), eli autoja, teknisiä vempeleitä, jalkapalloa ja kalastusta yms. Eikä kukaan puhu naisellisesti. Mun mies on britti, ja se on huomannut myös sen, että suomalaisilta homoilta puuttuu englantilaisten homojen lespaus tai yleensä erilainen puhetyyli. Siellä se on aika yleistä, siis tv- sarjojen kliseinen malli.

Hasuintahan tässä on, että  mä puhun yhdestä 11 vuotiaasta lapsesta, joka etsii itseään. Sä korotat laumalla aikuisia rasva-apinoita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat