Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunne yhtään homoa

28.10.2015 |

Rosa Meriläinen sanoo kolumnissaan, että todennäköisyys olla tuntematta on häviävän pieni. Ja että vika on minun persoonassani, jos ei tuttavapiiriin kuulu homoja. Onks tää nyt aivan junttia sitten?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen yhden. Hän on 11 vuotias ja tyttäreni luokkakaveri. Ihan umpihomo ja nauttii siitä huomiosta aivan täysin. Se on niin kukkaa ja pinkkii, että... puhuu tyttömmin kuin moni oikea tyttö.

hasua, sillä mun tuntemani homot on lähes kaikki hyvin urheilullisia, miehekkäitä ja harrastavat miehisiä juttuja ( heh ), eli autoja, teknisiä vempeleitä, jalkapalloa ja kalastusta yms. Eikä kukaan puhu naisellisesti. Mun mies on britti, ja se on huomannut myös sen, että suomalaisilta homoilta puuttuu englantilaisten homojen lespaus tai yleensä erilainen puhetyyli. Siellä se on aika yleistä, siis tv- sarjojen kliseinen malli.

Eivät todellakaan ole, mutta kirjoittajahan ei näin väittänytkään vaan puhui vain yhdestä tuntemastaan henkilöstä, joka toki nyt 10 vuotta myöhemmin saattaa olla esimerkiksi hetero transvestiitti tai hetero tai lesbo transnainen. Tai sitten aikuiseksi kasvettuaan maskuliininen homo.

Vierailija
22/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tai tiedän ihmisiä enemmän ja vähemmän hyvin, En tiedä esimrkiksi kaikkien työyhteisössäni olevien seksuaalista suuntautuneisuutta. Mutta en tiedä myöskään, mitä tuolla tiedolla tekisin. 

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla