Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin autostamme tavaroita, joidena alkuperää en tunnista tai joiden omistajaa en tiedä

Vierailija
16.09.2024 |

Meillä on miehen auto yhteisessä käytössä. Useimmiten auto on miehellä, minä tarvitessani lainaan sitä. Viime viikonloppuna auto oli minulla käytössä, ja autossa oli naisten tavaroita joiden,alkuperää en tunnista tai joiden omistajaa en tiedä. En puhunut miehelle vielä mitään. Mistähän tavarat voisivat olla peräisin? Mitä te tekisitte?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavarat pidän itselläni. Ihmettelisin vaan miten huolimattomasti joku unohtaa tavaroitaan. Tosin työkaverini hävittää aina silmälasit, sateenvarjot yms. Laivalle jäi sillä silmälasit. Hah. Mulla on 400e silmälasit, en taatusti unohda niitä mihinkään.

Vierailija
2/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sarjamurhaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensimmäiseksi mitä löysit siis tänne

Vierailija
4/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin minkälaisia naisille tarkoitettuja tavaroita autosta löytyi.

Vierailija
5/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä ja asusteita, jos nyt kategorisoidaan. Onko joku unohtanut ja jos niin kuka, vai onko joku jättänyt ne minulle löydettäväksi.

Lisätietona, että olen joskus ollut huomaavinani miehen vaatteissa hienoisen hajuveden tuoksun, joka ei ole minulle tuttu.

Miehellä omia menoja ja harrastuksia aika tavalla.

-ap

Vierailija
6/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo

Vierailija
7/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen. Kuka meikkaa autossa ja jättää meikit jonnekkin pitkin poikin? Itse laitan takas käsilaukkuun. Ja kumma ettei mies niitä ole huomannut. Asusteita, jossain piilossa vai ihan penkillä? Hohhoijaa.. ja mitä asusteita? Päällysvaatteet vai alusvaatteet? No eniveis,kuka lie aika huolimaton. Ei ihmekkään et menee meikkeihin rahaa,kun osa jää ja joutuu ostaa uudet.

Vierailija
8/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo

Vierailija
9/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös ettei mies ole maininnut kyydinneensä ketään tai viettäneensä aikaa kenenkään kanssa, töissä tai töiden ulkopuolella, josta voisi luonnollisesti selitys löytyä, että esim työkaverin kamoja, jos olisi palaveriin tai lounaalle menty yhdessä.

-ap

Vierailija
10/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sitten sun. Olet vain unohtanut ne edellis lainaamis kerralla sinne.

Vierailija
11/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla tavalla jättää tavaroitaan toisen autoon, se tarkoittaa sitä että niiden omistaja ei ole yksinkertaisesti vain kovin tarkka tavarastaan.

Vierailija
12/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja myös ettei mies ole maininnut kyydinneensä ketään tai viettäneensä aikaa kenenkään kanssa, töissä tai töiden ulkopuolella, josta voisi luonnollisesti selitys löytyä, että esim työkaverin kamoja, jos olisi palaveriin tai lounaalle menty yhdessä.

-ap

Jep. Työkaveri unohti pitsiset alushousunsa miehesi autoon. Ei siis mitään poikkeavaa. Unohtaminen on inhimillistä.

Vierailija
13/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen. Kuka meikkaa autossa ja jättää meikit jonnekkin pitkin poikin? Itse laitan takas käsilaukkuun. Ja kumma ettei mies niitä ole huomannut. Asusteita, jossain piilossa vai ihan penkillä? Hohhoijaa.. ja mitä asusteita? Päällysvaatteet vai alusvaatteet? No eniveis,kuka lie aika huolimaton. Ei ihmekkään et menee meikkeihin rahaa,kun osa jää ja joutuu ostaa uudet.

No esim huulipuna, huulirasva? Ja asusteet on hattuja, hanskoja, hiusasusteita, laseja? Jos vaikka tipahtaa taskusta penkin väliin tai alle, tai unohtuu keskikonsoliin? 

Kysyisin mieheltä. Yllättäisin ettei ehtisi keksiä selityksiä. Katsoisin lähinnä reaktiota, sehän kertoo paljon, vaikka yrittäisikin valehdella. Hiukan outoa, jos ei ole maininnut mitään kenestäkään.

Vierailija
14/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti pyöräytät ripsarin harjaa ja huulipunaa kakkosessasi ja piilotat kamoihin kympin setelin sekä lakonisen "Kiitos kyydeistä sinullekin!" -heippalapun. Jätät kamat autoon ja jäät seurailemaan tilannetta.

Vierailija
15/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo

Vierailija
16/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne löytyivät? Penkiltä, lattialta, peräluukusta? 

Vierailija
17/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta

Vierailija
18/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "naisen" tavaroita. Todennäköisesti ukkosi käynyt taas Birgittana levähdyspaikalla pyllistelemässä.

Vierailija
19/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on miehesi tavaroita, joita käyttää sinulta salaa.

Vierailija
20/51 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai "naisen" tavaroita. Todennäköisesti ukkosi käynyt taas Birgittana levähdyspaikalla pyllistelemässä.

Hahahah