Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat käyttävät pillifarkkuja?

Vierailija
28.10.2015 |

Niiden nimi ei ole skinny jeans syyttä! Sori, mutta näyttää järkyttävältä, kun ihminen, joka ei ole laiha, käyttää kyseisiä farkkuja. Jep, tarkoitan myös normaalipainoisia, jolla on ylimääräistä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä! Niin me lihavatkin teemme ;) Jos sulla on niin paljon aikaa että ehdit jokaisen pukeutumista kyylätä, hanki työ, kummasti aikaa ei ole tuollaiseen! Jokainen pukeutuu niinkuin haluaa! Oli laiha, pyöreä tai lihava.

Toinen duuni osa-aikatyön ja opiskelujen ohelle? Ei kiitti! ap

No miten helv sulla on aikaa kyylätä muita ihmisiä?! Mulla työ, 4 lasta ja niin paljon tekemistä etten ehdi katsella miten muut pukeutuu tai ainakaan miettiä sitä!

Fäshion is mai pässion! ap

Vierailija
22/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, onnekseni leveälahkeiset farkut ovat tulossa takaisin. Ei nekään tosin pue muita kuin laihoja.

ap

:D

Sä oot söpö! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol... Onko nyt provojen taantuma kun tulee niin huonoa settiä.

https://thefashiontag.files.wordpress.com/2012/11/model-street-style-bla...

Ei tarvitse olla provo ilmaistakseen mielipiteensä siitä, että pillifarkut sopivat vain ^näille jaloille...paitsi ehkä Suomessa, täällä muodin Mekassa <333 ap

Miksi sitten avasit ketjun läskeille etkä kaikille ei-nääntyneille?

Vierailija
24/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajan kanssa eri mieltä. Tiukat housut esimerkiksi jonkin pitkän puseron kanssa ovat hyvä yhdistelmä myös hieman pullukammalle. Lisäksi tiukat housut, joissa on hieman elastaania, ovat tosi mukavat jalassa. Olen jo viiskymppinen nainen ja ostin ekat tosi tiukat housut vuosi sitten. Olen pitänyt niitä siitä lähtien lähes joka päivä. Ihanat jalassa. 

Tää on totta, riippuu ihan läskin sijainnista miten kannattaa pukeutua, omenavartaloiselle sopii löysä paita ja kireät housut, minulle omenaläskinä paras on tiukka yläosa ja vyötäröltä levenevä hame taikka löysätköt housut (ei ihan hamehousulöysyset).

Siis oon päärynä, meni hetelmät sekaisin :D

Vierailija
25/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä taas näyttää superhyvältä, jos on sopivasti jaloissa lihasta, pyöree peppu ja tiukat pillihousut :)

Vierailija
26/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol... Onko nyt provojen taantuma kun tulee niin huonoa settiä.

https://thefashiontag.files.wordpress.com/2012/11/model-street-style-bla...

Ei tarvitse olla provo ilmaistakseen mielipiteensä siitä, että pillifarkut sopivat vain ^näille jaloille...paitsi ehkä Suomessa, täällä muodin Mekassa <333 ap

Miksi sitten avasit ketjun läskeille etkä kaikille ei-nääntyneille?

Oon niin nälissäni, että menee sanat sekasin. ap

Vierailija
27/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, onnekseni leveälahkeiset farkut ovat tulossa takaisin. Ei nekään tosin pue muita kuin laihoja.

ap

Millaisiin vaatteisiin lihavien pitäisi sitten sinun mielestäsi pukeutua? Samantekevää sikäli, että meistä jokainen pukeutuu kuten haluaa, oli sitten lihava, laiha tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
28/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tarkemmin ajatellen kaikki vaatteet näyttää hyvältä vaan laihan päällä.

ap

Joo, lihavat näyttävätkin paremmilta alasti. 

Vierailija
29/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäisi olla painoindeksi raja, mielestäni sopiva olisi alle 20.

Vierailija
30/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Millaisiin vaatteisiin lihavien pitäisi sitten sinun mielestäsi pukeutua? Samantekevää sikäli, että meistä jokainen pukeutuu kuten haluaa, oli sitten lihava, laiha tai jotain siltä väliltä.

Ottakaa mallia entisestä Voguen toimittajasta André Leon Talleysta!
http://m.grazia.fr/var/grazia/storage/images/media/images/mode/citation…

ap

Vierailija
31/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

http://m.grazia.fr/var/grazia/storage/images/media/images/mode/citations...

ap

Sulle toi voiskin sopia! Ja sit laitat vielä sellaiset hevosten käyttämät suojat silmiin ni et nää ku hieman eteen! Ei enää häiritse muiden pukeutuminen, kun joudut keskittymään ettet törmää mihinkään ;)

Vierailija
32/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, lihavat näyttävätkin paremmilta alasti. 

Voittehan te niin itsellenne uskotella :D

Vierailija
33/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

http://m.grazia.fr/var/grazia/storage/images/media/images/mode/citations...

ap

Sulle toi voiskin sopia! Ja sit laitat vielä sellaiset hevosten käyttämät suojat silmiin ni et nää ku hieman eteen! Ei enää häiritse muiden pukeutuminen, kun joudut keskittymään ettet törmää mihinkään ;)

Kiitti vinkist! 😘

Vierailija
34/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap

Vierailija
35/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös anorektisen laihat jalat "kanajalat" on aika karmeaa katsottavaa. välillä tekee oikein pahaa.

m27

Vierailija
36/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien pitäis laihduttaa. Huomaahan sen monen läskin ämmän katseesta että naama on nurinkurin. Oma huonommuuden tunne tulee esiin kun näkee sporttisia naisia ja itse vaan istuu sohvalla mässäten karkkia. :/

Laihdutusaikanakin tarvitsee vaatteita. Ja äläpäs yleistä, että vain lihavat söisivät karkkia. Pahimmat irtokarkkeihin ja suklaaseen koukuttuneet tuntemani naiset ovat hoikkia tai anorektisen laihoja, jotka syövät huonosti.

Olen itse ylipainoinen ja rakastan muotia. Ainoat vaatteet, joita en ole löytänyt omaa kokoani, ovat goretex-vaatteet ulkoliikuntaan. Huonolaatuisia vesisateen imeviä ulkoilupukuja kyllä on. Liikun terveyteni takia, mutta muodoistani pidän.

Vierailija
37/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavien pitäis laihduttaa. Huomaahan sen monen läskin ämmän katseesta että naama on nurinkurin. Oma huonommuuden tunne tulee esiin kun näkee sporttisia naisia ja itse vaan istuu sohvalla mässäten karkkia. :/

Laihdutusaikanakin tarvitsee vaatteita. Ja äläpäs yleistä, että vain lihavat söisivät karkkia. Pahimmat irtokarkkeihin ja suklaaseen koukuttuneet tuntemani naiset ovat hoikkia tai anorektisen laihoja, jotka syövät huonosti.

Olen itse ylipainoinen ja rakastan muotia. Ainoat vaatteet, joita en ole löytänyt omaa kokoani, ovat goretex-vaatteet ulkoliikuntaan. Huonolaatuisia vesisateen imeviä ulkoilupukuja kyllä on. Liikun terveyteni takia, mutta muodoistani pidän.

"muodoista" joo..

Vierailija
38/54 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Meinasin jo tulla kertomaan olevani samaa mieltä pillifarkuista kanssasi. Ne nimittäin minusta sopivat oikeasti vain hyvin harvoille naisille, eivätkä juuri koskaan yhtään lihavemmille naisille. Olen itse lihava nainen enkä omista yksiäkään pillifarkkuja.

Mutta tämä kommenttisi osoittaa minulle, että tarkoituksesi ei ollutkaan keskustella tyylistä tai muodista, vaan halusit vain perustaa yhden läskien haukkumisketjun lisää. Näin ollen en jatkakaan keskustelua, sillä keskustelen mieluummin asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.

Vierailija
39/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meinasin jo tulla kertomaan olevani samaa mieltä pillifarkuista kanssasi. Ne nimittäin minusta sopivat oikeasti vain hyvin harvoille naisille, eivätkä juuri koskaan yhtään lihavemmille naisille. Olen itse lihava nainen enkä omista yksiäkään pillifarkkuja.

Mutta tämä kommenttisi osoittaa minulle, että tarkoituksesi ei ollutkaan keskustella tyylistä tai muodista, vaan halusit vain perustaa yhden läskien haukkumisketjun lisää. Näin ollen en jatkakaan keskustelua, sillä keskustelen mieluummin asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.

Olen siis asiaton, sillä en ole samaa mieltä kanssasi, selvä. Tuo on mielipiteeni, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa. Väitteeni muuten todistavat mallit. ap

Vierailija
40/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen siis asiaton, sillä en ole samaa mieltä kanssasi, selvä. Tuo on mielipiteeni, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa. Väitteeni muuten todistavat mallit. ap

Eli ainoa oikea naisen koko on anorektinen malli?! Okei..,,