Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat käyttävät pillifarkkuja?

Vierailija
28.10.2015 |

Niiden nimi ei ole skinny jeans syyttä! Sori, mutta näyttää järkyttävältä, kun ihminen, joka ei ole laiha, käyttää kyseisiä farkkuja. Jep, tarkoitan myös normaalipainoisia, jolla on ylimääräistä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tarkemmin ajatellen kaikki vaatteet näyttää hyvältä vaan laihan päällä.

ap

Meinasin jo tulla kertomaan olevani samaa mieltä pillifarkuista kanssasi. Ne nimittäin minusta sopivat oikeasti vain hyvin harvoille naisille, eivätkä juuri koskaan yhtään lihavemmille naisille. Olen itse lihava nainen enkä omista yksiäkään pillifarkkuja.

Mutta tämä kommenttisi osoittaa minulle, että tarkoituksesi ei ollutkaan keskustella tyylistä tai muodista, vaan halusit vain perustaa yhden läskien haukkumisketjun lisää. Näin ollen en jatkakaan keskustelua, sillä keskustelen mieluummin asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.

Olen siis asiaton, sillä en ole samaa mieltä kanssasi, selvä. Tuo on mielipiteeni, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa. Väitteeni muuten todistavat mallit. ap

Eli ainoa oikea naisen koko on anorektinen malli?! Okei..,,

Vaatteiden kantokyvyn kannalta kyllä. Eikä ne ole anorektisia, vaikka ylipainoisen silmään voi siltä näyttääkin. ap

Vierailija
42/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meinasin jo tulla kertomaan olevani samaa mieltä pillifarkuista kanssasi. Ne nimittäin minusta sopivat oikeasti vain hyvin harvoille naisille, eivätkä juuri koskaan yhtään lihavemmille naisille. Olen itse lihava nainen enkä omista yksiäkään pillifarkkuja.

Mutta tämä kommenttisi osoittaa minulle, että tarkoituksesi ei ollutkaan keskustella tyylistä tai muodista, vaan halusit vain perustaa yhden läskien haukkumisketjun lisää. Näin ollen en jatkakaan keskustelua, sillä keskustelen mieluummin asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.

Olen siis asiaton, sillä en ole samaa mieltä kanssasi, selvä. Tuo on mielipiteeni, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa. Väitteeni muuten todistavat mallit. ap

Se että perustaa ketjun tarkoituksenaan haukkua lihavia ihmisiä, on asiatonta. Asiallista käytöstä olisi myös olla hiljaa silloin kun ei keksi mitään positiivista sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se sulle kuuluu millaisia vaatteita joku käyttää? Vaikka olenkin lihava, niin en todellakaan aio verhoutua mihinkään kaapuihin tai säkkeihin, vaan itseäni miellyttäviin vaatteisiin, joihin kuuluu niin pillit, boyfriendfarkut, löysät paidat tai sitten trikoopaidat.

Vierailija
44/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se että perustaa ketjun tarkoituksenaan haukkua lihavia ihmisiä, on asiatonta. Asiallista käytöstä olisi myös olla hiljaa silloin kun ei keksi mitään positiivista sanottavaa.

En haukkunut lihavia. ap

Vierailija
45/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En haukkunut lihavia. ap

Jatkan, positiivinen sanottavani kohdistui laihoihin. ap

Vierailija
46/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaax ku me meheävät näytetään paremmalt ku sä? 

Vierailija
47/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myös anorektisen laihat jalat "kanajalat" on aika karmeaa katsottavaa. välillä tekee oikein pahaa.

m27

t. läski?

Vierailija
48/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYTÄN NIITÄ, JOTTA SINÄ SOKEUTUISIT PAKSUT PÖLLIKOIPENI NÄHTYÄSI! Muahaahahaa. Terrorisoin katukuvaa mielelläni. Kesällä terrorisoin myös uimarantoja.

Olen sadisti, en visualisti.

Vierailija
49/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄYTÄN NIITÄ, JOTTA SINÄ SOKEUTUISIT PAKSUT PÖLLIKOIPENI NÄHTYÄSI! Muahaahahaa. Terrorisoin katukuvaa mielelläni. Kesällä terrorisoin myös uimarantoja.

Vitusti tämä!

Vierailija
50/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsamakkarat on just parhait!! <3344

Vierailija
51/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vatsamakkaroita ällöiksi eli halvennetaan fyysisiä ominaisuuksia, joka on syrjivää.

Vierailija
52/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pillifarkut näytä hyviltä kovin laihoillakaan. Sori nyt vaan.

Vierailija
53/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitusti tämä!

Jätä mulle jämä

Vierailija
54/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta sitten ei olis aihevapaata :/