Miksi lihavat käyttävät pillifarkkuja?
Niiden nimi ei ole skinny jeans syyttä! Sori, mutta näyttää järkyttävältä, kun ihminen, joka ei ole laiha, käyttää kyseisiä farkkuja. Jep, tarkoitan myös normaalipainoisia, jolla on ylimääräistä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tarkemmin ajatellen kaikki vaatteet näyttää hyvältä vaan laihan päällä.
ap
Meinasin jo tulla kertomaan olevani samaa mieltä pillifarkuista kanssasi. Ne nimittäin minusta sopivat oikeasti vain hyvin harvoille naisille, eivätkä juuri koskaan yhtään lihavemmille naisille. Olen itse lihava nainen enkä omista yksiäkään pillifarkkuja.
Mutta tämä kommenttisi osoittaa minulle, että tarkoituksesi ei ollutkaan keskustella tyylistä tai muodista, vaan halusit vain perustaa yhden läskien haukkumisketjun lisää. Näin ollen en jatkakaan keskustelua, sillä keskustelen mieluummin asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.
Olen siis asiaton, sillä en ole samaa mieltä kanssasi, selvä. Tuo on mielipiteeni, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa. Väitteeni muuten todistavat mallit. ap
Se että perustaa ketjun tarkoituksenaan haukkua lihavia ihmisiä, on asiatonta. Asiallista käytöstä olisi myös olla hiljaa silloin kun ei keksi mitään positiivista sanottavaa.
Mitä vittua se sulle kuuluu millaisia vaatteita joku käyttää? Vaikka olenkin lihava, niin en todellakaan aio verhoutua mihinkään kaapuihin tai säkkeihin, vaan itseäni miellyttäviin vaatteisiin, joihin kuuluu niin pillit, boyfriendfarkut, löysät paidat tai sitten trikoopaidat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Meinasin jo tulla kertomaan olevani samaa mieltä pillifarkuista kanssasi. Ne nimittäin minusta sopivat oikeasti vain hyvin harvoille naisille, eivätkä juuri koskaan yhtään lihavemmille naisille. Olen itse lihava nainen enkä omista yksiäkään pillifarkkuja.
Mutta tämä kommenttisi osoittaa minulle, että tarkoituksesi ei ollutkaan keskustella tyylistä tai muodista, vaan halusit vain perustaa yhden läskien haukkumisketjun lisää. Näin ollen en jatkakaan keskustelua, sillä keskustelen mieluummin asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.
Olen siis asiaton, sillä en ole samaa mieltä kanssasi, selvä. Tuo on mielipiteeni, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa. Väitteeni muuten todistavat mallit. ap
Se että perustaa ketjun tarkoituksenaan haukkua lihavia ihmisiä, on asiatonta. Asiallista käytöstä olisi myös olla hiljaa silloin kun ei keksi mitään positiivista sanottavaa.
En haukkunut lihavia. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En haukkunut lihavia. ap
Jatkan, positiivinen sanottavani kohdistui laihoihin. ap
Vierailija kirjoitti:
myös anorektisen laihat jalat "kanajalat" on aika karmeaa katsottavaa. välillä tekee oikein pahaa.
m27
t. läski?
KÄYTÄN NIITÄ, JOTTA SINÄ SOKEUTUISIT PAKSUT PÖLLIKOIPENI NÄHTYÄSI! Muahaahahaa. Terrorisoin katukuvaa mielelläni. Kesällä terrorisoin myös uimarantoja.
Olen sadisti, en visualisti.
Vierailija kirjoitti:
KÄYTÄN NIITÄ, JOTTA SINÄ SOKEUTUISIT PAKSUT PÖLLIKOIPENI NÄHTYÄSI! Muahaahahaa. Terrorisoin katukuvaa mielelläni. Kesällä terrorisoin myös uimarantoja.
Vitusti tämä!
Sanotaan vatsamakkaroita ällöiksi eli halvennetaan fyysisiä ominaisuuksia, joka on syrjivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitusti tämä!
Jätä mulle jämä
Vierailija kirjoitti:
mutta sitten ei olis aihevapaata :/
Vaatteiden kantokyvyn kannalta kyllä. Eikä ne ole anorektisia, vaikka ylipainoisen silmään voi siltä näyttääkin. ap