Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla kauhea miniä

Vierailija
28.10.2015 |

Miten toivoisitte tilanteen muuttuvan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitens tuo poikasi, siis lapsien isä on mieltä asioista? Eikö lapset ole puolen vuoden aikana hänellä ollenkaan, jolloin voisit tavata lapsenlapsiasi? Onko se miniä syntyjään kauhea?

Eivät ole vielä eronneet. Lapsista määrää äiti, koska hän on ne synnyttänyt.

Niin onko pojallasi mitään mielipidettä asiaan? Mielipiteitä yleensäkään? Eikö poikasi ole tavannut lapsiaan?

Avioliittoon kuuluu toisen kunnioittaminen. Jos miniä päättää, että en näe lapsenlapsia, ei puolisolla ole oikeutta olla toista mieltä ja haastaa riitaa tuomalla lapset luokseni. Siksi odotan, että eroavat.

Oletko jotenkin syvästi loukannut miniää, kun hän ei halua lapsiaan lähellesi?

Kyllä. Olen sanonut, että menen töihin enkä hoitamaan lapsenlapsia, kun miniällä oli pari vuotta sitten torstaiaamuna krapula ja poika oli töissä. Miniä soitti, että tarvitsee apua, minä kieltäydyin ja hän loukkaantui kun ehdotin, että soittaisi oman äitinsä avuksi.

Että riitelette vielä parin vuoden takaisesta jutusta ja toivot, että lapsenlapsistasi tulee erolapsia. Hienoja ihmisiä. 

Mistä ihmeestä keksit tuon riidan? Emme me riitele! Miniä päättää, koska saan tavata lapsia. Hänelle sopii pääsääntöisesti vain silloin, kun olen töissä. Joudun joka kerta sanomaan, että ei käy, minä olen töissä. Vastaukseksi saan haukut, että en välitä lapsenlapsista, koska en ole apunaan alle tunnissa. Sen jälkeen menee noin 6 kk ennen kuin on mitään mahdollisuutta nähdä lapsenlapsia. Esimerkiksi minun äitini 80-vuotispäiville poika tuli yksin, ilman perhettä, koska miniä päätti, että lapsenlapset eivät mihinkään miehen suvun juhliin mene.

Minä suhtaudun asiaan rauhallisesti, en väijy missään kotinsa lähistöllä, en soittele vihapuheluita jne. Olen hiljaa ja annan asian olla. Miniä ei pääse sanomaan, että hänellä on kamala anoppi.

Vierailija
22/22 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huono miniä. Ainakin anopin mielestä, varmaan. Mitään riitoja ei ole, tullaan hyvin juttuun jne. Ongelma on ettei mies halua mennä lapsiuden kotiinsa, koska saa usein riidan aikaiseksi äitinsä kanssa . Tai sitten hänen vanhempansa riitelevät keskenään. Useimmiten nämä lähtevät mitättömästä asiasta/näkemys eroista. Mies on joskus sanonut että äitinsä luulee että minä en halua käydä/nähdä kuin kahden kolmen kuukauden välein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla