Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, joilla kauhea miniä
Kommentit (22)
Minäkin olen huono miniä. Ainakin anopin mielestä, varmaan. Mitään riitoja ei ole, tullaan hyvin juttuun jne. Ongelma on ettei mies halua mennä lapsiuden kotiinsa, koska saa usein riidan aikaiseksi äitinsä kanssa . Tai sitten hänen vanhempansa riitelevät keskenään. Useimmiten nämä lähtevät mitättömästä asiasta/näkemys eroista. Mies on joskus sanonut että äitinsä luulee että minä en halua käydä/nähdä kuin kahden kolmen kuukauden välein...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mistä ihmeestä keksit tuon riidan? Emme me riitele! Miniä päättää, koska saan tavata lapsia. Hänelle sopii pääsääntöisesti vain silloin, kun olen töissä. Joudun joka kerta sanomaan, että ei käy, minä olen töissä. Vastaukseksi saan haukut, että en välitä lapsenlapsista, koska en ole apunaan alle tunnissa. Sen jälkeen menee noin 6 kk ennen kuin on mitään mahdollisuutta nähdä lapsenlapsia. Esimerkiksi minun äitini 80-vuotispäiville poika tuli yksin, ilman perhettä, koska miniä päätti, että lapsenlapset eivät mihinkään miehen suvun juhliin mene.
Minä suhtaudun asiaan rauhallisesti, en väijy missään kotinsa lähistöllä, en soittele vihapuheluita jne. Olen hiljaa ja annan asian olla. Miniä ei pääse sanomaan, että hänellä on kamala anoppi.