Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteeko kukaan Elias Kaskista? Seurusteleeko ja päästääkö bäkkärille keikan jälkeen jos nätisti pyytää?

Vierailija

Mä oon aika lääpällä Elias kaskiseen ja päivän sankareihin. Keikkakiertue julkastiin ja aijon kiertää mukana niin plajon kun duunilta ehdin. Tietääkö/tunteeko kukaan ellua eli olisko kauniilla nuorella tytöllä (=minä) mahiksia? Voiko sille viedä nallen tms pehmoja lavalle?

http://www.apu.fi/artikkeli/viikon-tahti-elias-kaskinen-musiikkiura-vaat...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma kiinnostunut pojista, että Jonnella käy parempi flaksi mitä Jonnalla.

Ei varmaan ole! 

Vierailija

Kehtaako kysyä ap:n ikää? Sitten voisin vastata hänen esittämiin kysymyksiin. En vaan halua yllyttää alaikäisiä haureuden tekoihin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma kiinnostunut pojista, että Jonnella käy parempi flaksi mitä Jonnalla.

Ei varmaan ole! 

No nolaa itsesi sitten.

Vierailija

Ihan jees tyyppi, mut ei ehkä osaa suhtautua tollaiseen intoilijaan. Ja tais styylaa Jennin kans et pitää kaikessa suht matalaa profiilia. T. lohjalainen tietäjä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Seurustelee Jenni Vartiaisen kanssa, mutta senhän sinä taisit oikeasti jo tietääkin.

PAskat. En usko oikeestaan mitään mitä täällä sanotaan. Kusetusta koko juttu. Mä 19v ja olen aina saannu kenet haluan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelee Jenni Vartiaisen kanssa, mutta senhän sinä taisit oikeasti jo tietääkin.

PAskat. En usko oikeestaan mitään mitä täällä sanotaan. Kusetusta koko juttu. Mä 19v ja olen aina saannu kenet haluan. 

Niin ja mä jatkan vielä. Just sanoitte että ElluKoo on homo ja sitte väitätte että jonkun vanhan akan kanssa. Eli ei teihin kannata uskoa. VOisko joku oieesti kertoa miten mun kandeisi lähestyä? Vaikka sä no5 joka olet lohjalta?

Vierailija

Et ilmeisesti ole aikuinen? Tuskin ainakaan kukaan normaali yli 16-vuotias on jotain nalleja viemässä aikuiselle miehelle...

Vierailija

Jep samaa mieltä, Elias ei oo sen tyylinen että tykkää tollasista intoilijoista, on tosi mukava ja jalatmaassa oleva tyyppi. Sehän seurusteleekin. T. Samassa koulussa ollut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole aikuinen? Tuskin ainakaan kukaan normaali yli 16-vuotias on jotain nalleja viemässä aikuiselle miehelle...

Siksi mä kysyinkin. Ellu kertoo instassa että on saanu nalleja ym pehmoja faneilta ja kiittelee. Mä tieän että kun pääsen bäkkärille niin se on sitten menoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jep samaa mieltä, Elias ei oo sen tyylinen että tykkää tollasista intoilijoista, on tosi mukava ja jalatmaassa oleva tyyppi. Sehän seurusteleekin. T. Samassa koulussa ollut

NO kaise nyt sentään mies on eikä mies kieltäydy jos nainen on valmis antamaan. JA taisinkin sanoa ettei varmana seurustele, paskapuhetta teiltä ja kusetusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat