Paras keino saada mies tuntemaan syyllisyyttä firman pikkujouluihin menosta?

Vierailija

Niin?? En halua että mies menee pikkujouluihin koska tiedän mitä siellä yleensä tapahtuu

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kääre otsalle ja makaamaan sängylle. Vilunväristyksiä ja peittoa tiukemmin ympärille. Puhu kuiskaamalla. Pyydä sänkysi viereen vesilasia ja särkytabletteja ja puhelin, päivystyksen numero valmiina.

Vierailija

Tuunaat itsesi hemaisevan näköiseksi. Annat miehen katsella vierestä samalla, kun laittaudut, kaunistaudut ja lähdet upeana kylille. Hymyssä suin huikkaat miehelle ohimennen hauskat illan- toivotukset ja lähdet.

Jos miehesi välittää sinusta, se soittelee syyllisenä perääsi pitkin iltaa, missä oot? kenen kanssa? monelta tuut? jne., jos ei välitä... noh, ainakin saat vastauksen siihen kysymykseen.

Vierailija

Mua taas ärsyttää, kun synttäripäiväni on samana perjantaina kuin miehen pikkujoulut tänä vuonna. Nautin yksinolosta, ja yritin saada miehen menemään pikkujouluihin, juhlittaisiin synttäreitä sitten lauantaina, mutta aikoo jättää väliin...  :p

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuunaat itsesi hemaisevan näköiseksi. Annat miehen katsella vierestä samalla, kun laittaudut, kaunistaudut ja lähdet upeana kylille. Hymyssä suin huikkaat miehelle ohimennen hauskat illan- toivotukset ja lähdet.

Jos miehesi välittää sinusta, se soittelee syyllisenä perääsi pitkin iltaa, missä oot? kenen kanssa? monelta tuut? jne., jos ei välitä... noh, ainakin saat vastauksen siihen kysymykseen.

Eli tämän takia naiset usein laittautuvat kaupungille "itseään varten" (siis vaikka ihan arki-iltapäivänä) lähtiessään, mutta eivät kotioloihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä vaan miettii, että mitä vittua. Ko. tapauksessa mies soittais mulle aamuyöllä ja kysyis, mennäänkö samalla taksilla kotiin. Jos siis minä kylillä ja mies pikkujouluissa, oletan niiden olevan myös kaupungissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää, kun synttäripäiväni on samana perjantaina kuin miehen pikkujoulut tänä vuonna. Nautin yksinolosta, ja yritin saada miehen menemään pikkujouluihin, juhlittaisiin synttäreitä sitten lauantaina, mutta aikoo jättää väliin...  :p

Miksi olet miehen ottanut, jos nautit yksinolosta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli jos lähden hemaisevan näköisenä kaupungille ja jos mies ei jatkuvasti kysele kenen kanssa oon ja monelta tuun hän ei välitä? Luottamus, onko uusi sana?

Vierailija

No onko suhde kovin hyvällä tolalla jos toista ei uskalla pikkujouluihin laskea? Mielestäni ei ole. Meillä kyllä mies saa mennä jos haluaa, itse jään mielummin lasten kanssa kotiin, saan viettää koti-illan itsekseni kun lapset ovat käyneet unille, syödä suklaata ja katsoa omia ohjelmiani. Ja ei, ei ole tarvetta illan mittaan kysellä miehen perään, luotan puolisooni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehen ottanut, jos nautit yksinolosta?

Korjataan vähän: nautin olla joskus myös yksin ja tarvitsen omaa aikaa keskimääräistä enemmän.

Vierailija

Valittelet että kun henkeä jotenkin ahdistaa ja sydän hakkaa. "Minä saatan täällä vaikka kuolla sillä välin kun siellä hurttuuen teillä oot huvittelemassa. Jos tullessas makkaan hengettömänä niin älä vaivaudu elvyttään".

Vierailija

Niin mitäss siellä yleensä tapahtuu?

Oletko itse tehhnyt pikkujouluissa jotain sopimatonta. Ei kaikki ole samanlaisia.

Toivottavasti teillä ei ole lapsia ja mies järkeistyy ja jättäää tuollaisen kiusaajan.

Teillä ei ihan oikeasti ole toivoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat