Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset! Voisitteko rukoilla että avomiehenikin tulisi uskoon?

Vierailija
28.10.2015 |

Toivoisin vastauksia vain uskovilta, koska tilannetta ei auta se, että joku kommentoi, että tämä on järjetön aihe tms. Toivon rukousta, koska ketään ei voi saada tuputtamalla uskoon, enkä siihen lähde.

Tilanne siis se, että ollaan avoliitossa (kyllä, se on väärin, mutta itse tulin vasta uskoon) ja pitäisi alkaa tekemään ratkaisua siitä, mennäänkö naimisiin. Seurustelua takana 3,5v josta 2,5v avoliitossa. Omalta puoleltani paras ratkaisu olisi se, että mies tulisi uskoon ja menisi kanssani naimisiin. Jos hän ei uskoon tule, ei avioliitto ole poissuljettu, mutta täytyy varmistaa että kumpikin on sitten varma ratkaisustaan. Vaikuttaahan usko moneenkin asiaan. Olisin kiitollinen jos viitsisitte rukoilla asiaa :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän pyyntösi Jumalille.

Vierailija
2/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko tätä on järkeä rukoilla, koska käsittääkseni Jumalan tahto on, että ihan jokainen tulisi uskoon, Hän kyllä haluaisi vetää jokaisen luokseen jo nyt. Ei se Jumalan päästä kiinni ole, ei Jumalaa tarvitse taivutella.

Ehkäpä rukoilen vain sitä, että sinusta, joka olet jo Jeesuksen oma, säteilisi niin paljon valoa, että olisit miehellesi hyvä todistus, niin että hän sen myötä kiinnostuisi uskosta ja Jumalasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen Saatanalta, että aviomiehesi ei tule uskoon. Jos aviomiehesi ei tule uskoon, Saatana on Jullea voimallisempi.

Vierailija
4/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Vierailija
5/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään onnistu vastaaminen, edellinen oli siis kahdelle ensimmäiselle vastaajalle.

Vierailija
6/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään onnistu vastaaminen, edellinen oli siis kahdelle ensimmäiselle vastaajalle.

Ei Ap. missään kohtaa määritellyt, että mikä usko kelpaisi. Puhui yleisesti uskosta ja uskovaisista, mikä voi tarkoittaa mitä vain Aasatrusta Zoroastrianismiin.

Vierailija
7/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontuleminen riippuu myös ihmisen omasta tahdosta. Ei Jumala halua pakottaa mihinkään.

Vierailija
8/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näköjään muista tuota ap:ta kirjottaa minkään viestin loppuun. Pahoittelut.

Tuolla uskolla tarkoitin kristittyjä siis.

-ap

Vierailija
9/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi suuri Allah ota tämän pakana apn mies huomaasi ja johdata mies oikealle tielle sinun valoosi. Etsi miehelle oikea nainen, joka on nöyrä ja pukeutuu burkhaan. Allahu Akbar!

Vierailija
10/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ero edessä, jos avomies uskoon kääntyisi. Jokainen uskokoon mihin haluaa, ihan sama mulle - mutta en voisi elää yhteistä elämää ihmisen kanssa, joka uskoo satuhahmoon. 

Vierailija
11/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoontuleminen riippuu myös ihmisen omasta tahdosta. Ei Jumala halua pakottaa mihinkään.

Mutta jos tahtosi on tehdä toisin kuin hän haluaa, ikuinen kidutus odottaa!

Vierailija
12/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näköjään muista tuota ap:ta kirjottaa minkään viestin loppuun. Pahoittelut.

Tuolla uskolla tarkoitin kristittyjä siis.

-ap

No niin, nyt kun on saatu siihen asti rajattua, niin minkäs version kristityistä olisi kyse? Jospa siippa ryhtyy oikein kunnon Roomalais-Katolilaiseksi ja loppuu teidän taloudessa kondominen käyttö! Tai miten olisi kotimainen Koivuniemeläisyys, jossa naiset konttaavat lattioilla ja painoindeksi on Raamatusta seuraava ohjenuora?

Vierailija
13/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran Jeesuksen Kristuksen armoa ja siunausta.

Vierailija
14/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ap, lääkkeet.

Vierailija
15/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu tuo lainaaminen nyt joten:

10: sen voi onneks ite valita, että eroaako.

11: riippuu vähän että missä asiassa tekee vasten tahtoa? En minä ole kyllä mikään siihen sanomaan että kuka joutuu/pääsee mihinkin kuoleman jälkeen.

12: kristinuskoa tässä hain, muulla "suuntauksella" ei olis väliä.

Vierailija
16/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis ap.

14: en minäkään uskois Jumalaan jos en sieltä mitään olisi ikinä saanut. Jonkun mielestä on varmaan sekin sattumaa, että katon youtubesta saarnaa (enkä kerro siitä kellekää) ja sitten meen kirkkoon ja siellä puhutaan samasta raamatun jakeesta, samoilla sanoilla. Tää käy melkeinpä joka kerta kun meen kirkkoon. Tai avaan "vaan jostain kohtaa" raamatun ja sama asia mitä oon kuunnellu netistä on mun nenän edessä niillä sanoilla. Ollaan myös useasti mietitty kaverin kanssa  jotain asiaa liittyen uskoon ja sitten se tulee tavalla tai toisella (netti tai saarna) samana päivänä vastaan, samoilla sanoilla. Mulle on myös profetoitu mun elämästä henkilön yhtään tietämättä mun taustoja. Hyvinkin on sattumaa jos muutaman kerran käy edellä mainittua, mutta että jatkuvasti.

Vierailija
17/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin vastauksia vain uskovilta, koska tilannetta ei auta se, että joku kommentoi, että tämä on järjetön aihe tms. Toivon rukousta, koska ketään ei voi saada tuputtamalla uskoon, enkä siihen lähde.

Tilanne siis se, että ollaan avoliitossa (kyllä, se on väärin, mutta itse tulin vasta uskoon) ja pitäisi alkaa tekemään ratkaisua siitä, mennäänkö naimisiin. Seurustelua takana 3,5v josta 2,5v avoliitossa. Omalta puoleltani paras ratkaisu olisi se, että mies tulisi uskoon ja menisi kanssani naimisiin. Jos hän ei uskoon tule, ei avioliitto ole poissuljettu, mutta täytyy varmistaa että kumpikin on sitten varma ratkaisustaan. Vaikuttaahan usko moneenkin asiaan. Olisin kiitollinen jos viitsisitte rukoilla asiaa :)

Tuputtamalla ei siis saada mistä uskoon, mutta taikomalla haluat yrittää? :)

P.S. Sinun jumalasi on tehnyt avokistasi uskonnottoman. Onko sinun noin vaikea kunnioittaa jumalasi päätöstä?

Vierailija
18/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luotan siihen, että fiksu ihminen tekee ihan itse päätöksensä, päättääkö uskoa Joulup.. anteeks siis Jumalaan/Jumaliin vai ei.

Vierailija
19/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen oli siis ap.

14: en minäkään uskois Jumalaan jos en sieltä mitään olisi ikinä saanut. Jonkun mielestä on varmaan sekin sattumaa, että katon youtubesta saarnaa (enkä kerro siitä kellekää) ja sitten meen kirkkoon ja siellä puhutaan samasta raamatun jakeesta, samoilla sanoilla. Tää käy melkeinpä joka kerta kun meen kirkkoon. Tai avaan "vaan jostain kohtaa" raamatun ja sama asia mitä oon kuunnellu netistä on mun nenän edessä niillä sanoilla. Ollaan myös useasti mietitty kaverin kanssa  jotain asiaa liittyen uskoon ja sitten se tulee tavalla tai toisella (netti tai saarna) samana päivänä vastaan, samoilla sanoilla. Mulle on myös profetoitu mun elämästä henkilön yhtään tietämättä mun taustoja. Hyvinkin on sattumaa jos muutaman kerran käy edellä mainittua, mutta että jatkuvasti.

MITÄÄ? Että jos googlaat jonkin aihepiirin asioita, niin netistä sattuu löytymään siihen liittyvää asiaa ja vieläpä suurinpiirtein about samanlailla kuin sä sen muotoilisit? USKOMATONTA että googlamalla löytää hakusanan aihepiiriin kuuluvia asioita!

Eiku hetkinen. Sitten ehkä, jos se tietokone menis itsestään päälle ja hyppäis sivulle, josta olis hightlightilla sanasta sanaan sun lause. Muuten se on ihan se hakusana ja sun klikkailut mikä sen aiheuttaa. Ärsyttävää taikauskoa.

Vierailija
20/48 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaaminen onnistuu: Klikkaa Ctrl+c lainattavan tekstin päällä ja paste: Ctrl+v