Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset! Voisitteko rukoilla että avomiehenikin tulisi uskoon?

Vierailija

Toivoisin vastauksia vain uskovilta, koska tilannetta ei auta se, että joku kommentoi, että tämä on järjetön aihe tms. Toivon rukousta, koska ketään ei voi saada tuputtamalla uskoon, enkä siihen lähde.

Tilanne siis se, että ollaan avoliitossa (kyllä, se on väärin, mutta itse tulin vasta uskoon) ja pitäisi alkaa tekemään ratkaisua siitä, mennäänkö naimisiin. Seurustelua takana 3,5v josta 2,5v avoliitossa. Omalta puoleltani paras ratkaisu olisi se, että mies tulisi uskoon ja menisi kanssani naimisiin. Jos hän ei uskoon tule, ei avioliitto ole poissuljettu, mutta täytyy varmistaa että kumpikin on sitten varma ratkaisustaan. Vaikuttaahan usko moneenkin asiaan. Olisin kiitollinen jos viitsisitte rukoilla asiaa :)

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

En tiedä paljonko tätä on järkeä rukoilla, koska käsittääkseni Jumalan tahto on, että ihan jokainen tulisi uskoon, Hän kyllä haluaisi vetää jokaisen luokseen jo nyt. Ei se Jumalan päästä kiinni ole, ei Jumalaa tarvitse taivutella.

Ehkäpä rukoilen vain sitä, että sinusta, joka olet jo Jeesuksen oma, säteilisi niin paljon valoa, että olisit miehellesi hyvä todistus, niin että hän sen myötä kiinnostuisi uskosta ja Jumalasta :)

Vierailija

Rukoilen Saatanalta, että aviomiehesi ei tule uskoon. Jos aviomiehesi ei tule uskoon, Saatana on Jullea voimallisempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään onnistu vastaaminen, edellinen oli siis kahdelle ensimmäiselle vastaajalle.

Ei Ap. missään kohtaa määritellyt, että mikä usko kelpaisi. Puhui yleisesti uskosta ja uskovaisista, mikä voi tarkoittaa mitä vain Aasatrusta Zoroastrianismiin.

Vierailija

Minä en näköjään muista tuota ap:ta kirjottaa minkään viestin loppuun. Pahoittelut.

Tuolla uskolla tarkoitin kristittyjä siis.

-ap

Vierailija

Oi suuri Allah ota tämän pakana apn mies huomaasi ja johdata mies oikealle tielle sinun valoosi. Etsi miehelle oikea nainen, joka on nöyrä ja pukeutuu burkhaan. Allahu Akbar!

Vierailija

Olisi kyllä ero edessä, jos avomies uskoon kääntyisi. Jokainen uskokoon mihin haluaa, ihan sama mulle - mutta en voisi elää yhteistä elämää ihmisen kanssa, joka uskoo satuhahmoon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uskoontuleminen riippuu myös ihmisen omasta tahdosta. Ei Jumala halua pakottaa mihinkään.

Mutta jos tahtosi on tehdä toisin kuin hän haluaa, ikuinen kidutus odottaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä en näköjään muista tuota ap:ta kirjottaa minkään viestin loppuun. Pahoittelut.

Tuolla uskolla tarkoitin kristittyjä siis.

-ap

No niin, nyt kun on saatu siihen asti rajattua, niin minkäs version kristityistä olisi kyse? Jospa siippa ryhtyy oikein kunnon Roomalais-Katolilaiseksi ja loppuu teidän taloudessa kondominen käyttö! Tai miten olisi kotimainen Koivuniemeläisyys, jossa naiset konttaavat lattioilla ja painoindeksi on Raamatusta seuraava ohjenuora?

Vierailija

Ei onnistu tuo lainaaminen nyt joten:

10: sen voi onneks ite valita, että eroaako.

11: riippuu vähän että missä asiassa tekee vasten tahtoa? En minä ole kyllä mikään siihen sanomaan että kuka joutuu/pääsee mihinkin kuoleman jälkeen.

12: kristinuskoa tässä hain, muulla "suuntauksella" ei olis väliä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat