Miten tehdään lihapullia jotka maistuvat?

Vierailija

ABC:n noutopöydästä olen kerran syönyt MAISTUVIA lihapiäullia. Miten teette?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Itse sekoitan lihapulliin ranskalaista sipulikeittoa (se valmis jauhepussi) sekä leikattuja sipulinpalasia. Maistuu todella hyvälle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää miten tehdään lihalta maistuvia pullia lähes ilman lihaa. Ja miten kanannahkapullatkin maistuvat lihalta.

Lue joskus ainesosaluettelo valmispullista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse sekoitan lihapulliin ranskalaista sipulikeittoa (se valmis jauhepussi) sekä leikattuja sipulinpalasia. Maistuu todella hyvälle!

Varsinaista sontaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinaista sontaa.

Ei oo sontaa kun ostat luomu sipulikeittopussin. Maistuu niin satamiljoonaa kertaa paremmalta kuin knorrit,rainbowt ja pirkat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinaista sontaa.

Ei oo sontaa kun ostat luomu sipulikeittopussin. Maistuu niin satamiljoonaa kertaa paremmalta kuin knorrit,rainbowt ja pirkat.

Ihan järkyttäviä tulee tuolla K-kaupan iänikuisella reseptillä. Sipupullia.

Vierailija

Itse teen näin simppelisti. Naudan paistijauhelihaa, suolaa, mustapippuria, chilijauhetta ja murskattua fetaa. Kaikki sekaisin. Ei kananmunaa. Ei korppujauhoja. Pyöritän isohkoja pullia. Paistan ne voissa ja nopeasti pullan pinnat kiinni + vähän aikaa sen jälkeen. Saa jäädä hiukan punaiseksi liha sisältä ja ovat mehukkaita ja pehmeitä :)

Vierailija

Ostamalla Kivikylän lihapalloja ja paistamalla ne! Ehdottomasti helpoin tapa! Suomen täyslihaisimmat ja ma´ukkaimmat lihapallot ikinä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää miten tehdään lihalta maistuvia pullia lähes ilman lihaa. Ja miten kanannahkapullatkin maistuvat lihalta.

Lue joskus ainesosaluettelo valmispullista.

Miksi? En mä tiedä vastaako se oikein tuohon kysymykseen.

Vierailija

Riittävästi suolaa, muuten ei maistu miltään. Mä laitan lihapulliin liotettua kuivaa leipää, suolaa, pippuria, oreganoa, soijakastiketta, ketsuppia ja oliiviöljyä. 

Vierailija

Mä käytän ja olen saanut paljon kiitosta Tina Nordströmin lihapullista. Löytyvät varmaan netistä.

Niihin tulee munamaitoon liuotettua leipää, silputtua, kuullotettua sipulia tai purjoa ja mausteeksi tuttujen mausteiden lisäksi pari anjovisfilettä. Pullat ovat uskomattoman pehmeitä ja maukkaita; anjovis ei tietenkään maistu niissä mitenkään, se vain korostaa muita makuja. 

Olen joskus vaihtanut maidon vichyyn. Sekin on hyvä vaihtoehto, keventää pullia ihanasti. 

Tinalla on myös aivan ihanat italialaiset lihapullat. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat