Miten tehdään lihapullia jotka maistuvat?
ABC:n noutopöydästä olen kerran syönyt MAISTUVIA lihapiäullia. Miten teette?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naudanlihasta tulee lihaisamman makuisia lihapullia kuin sika-naudasta.
Lihapulliin paras jauheliha on sikanauta.
Noin sanotaan siksi, että sikanauta on rasvaisempaa. Rasvaiset lihapullat ei ole niin kuivia kuin vähärasvaiset. Siitä huolimatta teen itse lihapullat vain Stokkan pihvikarjan paistijauhelihasta. Ei kananmunaa. Rasva lihapulliin tulee kermasta, jolla korppujauhot turvotetaan ennen jauhelihan lisäämistä. Mausteet laittaa jokainen oman mieltymyksensä mukaan. Minä käytän suolan lisäksi punaisia mausteita, kuten esim. paprikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää miten tehdään lihalta maistuvia pullia lähes ilman lihaa. Ja miten kanannahkapullatkin maistuvat lihalta.
Lue joskus ainesosaluettelo valmispullista.
Miksi? En mä tiedä vastaako se oikein tuohon kysymykseen.
Siitä näät, miksi ne maistuvat lihalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei mitään sipulikeittopullia, kiitos hyi!
En tuntisi edes tekeväni ruokaa, jos tuollaista teollista p....a laittaisin ruokiini. Tuo sipulikeittolihapullavillitys tuli muotiin 80-luvun lopulla telkkarimainoksesta, muistan sen hyvin. Hyi!
Ihmettelen minäkin näiden suosiota. Mitä järkeä on nähdä pullien itse tekemisen vaiva ja sitten korvata mausteet teollisella lisäainesotkulla?
Hyi, ei mitään sipulikeittopullia, kiitos hyi!
En tuntisi edes tekeväni ruokaa, jos tuollaista teollista p....a laittaisin ruokiini. Tuo sipulikeittolihapullavillitys tuli muotiin 80-luvun lopulla telkkarimainoksesta, muistan sen hyvin. Hyi!