Kertokaa hauskoja juttuja, mitä väsyneenä on tapahtunut
Itse eilen lähdin parkkihallista ja olin laittamassa Pantterisalmiakkia (avauskolikon sijaan) siihen reikään, mikä avaa puomin poislähtiessä.
Kommentit (128)
Tyhjensin pottaa (istuin-potta) ja huuhteli lavuaarissa pottaosan. Tarkoitus oli kaataa huuhteluvesi pönttöön, mutta kaadoin sen potan istuimen reikään, suoraan vessan matolle : )
Tänään meinasi taas käydä samalla tavalla.
En niitä jää miettimään kun on kiire tehdä taas jotain uutta tyhmää.
Sillon ei naurata, kun on muoviastiat uunissa tai väärä levy päällä ja patalappu tulessa:((
Kaikki aina hävyksissä..on pakastettua kännyä ja paistettua avainta ym ym ym
*huoh*
meinasin neuvolassa unohtaa vauvan turvakaukaloinen th:lle ja itse olin jo menossa ovella hoitolaukun kanssa kun th huikkaa perään et haluaisit varmaan ottaa tämän pojan mukaasi. Kyllä vähän nolotti mut luulenpa että ei tainnut olla th:lle outo tilanne! :)
Sitä se väsymys joskus teettää!
Yökkäri päällä lenkille, Reinot jalassa kauppaan, huudan miestä koiran nimellä, kahvinkeitin päälle mut pannu unohtuu alta, kauko jäkaapissa ja makkarat pesukoneessa...Joka päivä on päivä uus.
Sehän vaan tarkoittaa, ettei kerkeä paneutumaan käytännön juttuihin kun on niin paljon ylevää pohdittavaa ;-)
siinä sitten ääneen nalkutin että mihin TE olette laittanu äitin avaimet, johon 4-vuotias vastaa: äiti ne on sulla kädessä... :)
lapsella läpinäkyvä roskapussi sylissä ja äiti paahtaa kuin viimeistä päivää.
Istuin aikani löylyssä, menin suihkuun, pesin hiukset shampoolla, levitin hoitoaineen, pesin itteni saippualla ja lähdin pois. Istuin olohuoneessa ja rupesin hiuksia kuivaamaan, olivat oudon tuntuset. No, se hoitoaine oli niissä edelleen.
Usein myös silmälasit on totaalisen hukassa ja etsin niitä kaikista mahdollisista ja mahdottomista paikoista. Löytyvät sitten kun ohikulkiessani vilkaisen peiliin. Siellähän ne otsalla ovat.
...ja juuston astianpesukoneeseen, josta löysin sen sitten pesemisen jälkeen. Hyi helvetti...
ja olen eräänkin kerran lähtenyt ulos hienot mustikkaviikset suupielissä =)
Pimeessä kämpässä taskulampun valossa etsi sitä taskulamppua joka
sillä oli jo kädessä=)
Toinen juttu oli kun hinkkasi matosta tahraa hullun lailla kunnes tajusi,
että se on vain varjo. Vanhuuden höperyyttä, mutta kyllä nauratti=)
Keitin vauvojeni tuttipulloja ja unohdin ne kiehumaan yli tunniksi... Onneksi kattilassa oli paljon vettä, mutta oli ihan hilkulla ettei syttynyt jo tulipalo.. Saman " moan" tein monesti, mut yleensä unohdin vaan veden kiehumaan... Sitten ostettiinkin höyrypesuri.
Tästä on jo aikaa kun äitini kuuli että kananamuna tekee hiuksille hyvää... ja kun aina laittoi hoitoaineen päähänsä saunaan niin...
Arvaatteko miten kävi sitten sille kananmunalle? Sehän hyytyi ja jämähti hiuksiin oikein kunnolla. Siinähän se ilta sitten meni nyppiessä hiuskerrallaan äipän päätä puhtaaksi=)
varovasti koputtamassa jääkaapin oveen, ja varovasti avaamassa ovea ja kurkkaamassa sisään... Ja sitä hölmistynyttä ilmettä, kun tajuaa että on koputtanut jääkaapin oveen... :)
Olen sairaalassa töissä ja joutuu melkein joka oveen koputtamaan ennen kuin niistä kulkee.
Kerran olin ajatuksissani vessassa ja ulos tullessani koputin oveen ensin, ennen kuin tulin vessasta. Naureskelin yksinäni.... =)
Kerran yllätin työkaverin joka koputti samaiseen oveen ulkopuolelta ennen kuin meni vessaan. Yhdessä sitten nauroimme vedet silmissä.
minä työnsin rattaita ja mies kärryjä. valkkailtiin kinkkuja aikamme ja kun sopiva löytyi lähdettiin reippaasti kassalle. siellä rupesin miettimään et nyt kyllä jotain puuttuu. no, muistinpa sitten et ainiin VAUVA! siellä se nukkui tyytyväisenä kinkkutiskin vieressä rattaissa.
Monesti olen hammastahnan sijasta melkein laittanut kasvonaamio-tuubista hammasharjaan.
Olen monesti laittanut jääkaappiin kahvikannun.
Joskus olen käynyt 2:sti päivässä kaupassa ja tuonut kummallakin kerralla monta litraa maitoa. Eilen piti ostaa purkki täysmaitoa, no minä olin kävelemässä täysmaitoja kohti ja yhtäkkiä vain pysähdyin 1% maidon kohdalle ja lapoin niitä 3 ostoskoriin. Täysmaito jäi hyllyyn. Ja kotona on nyt koko viikonlopun ja ens viikon alkuun saakka maitoa, onneksi ovat hyväpäiväyksisiä.
Tää äiti taitaa kans olla vähän väsynyt... lapsi kolmatta päivää kipeä ja mä yritän tappaa aikaa täällä kotosalla koneen äärellä... Ja nää koputusjutut nyt iski mun nauruhermoon ja hekotan täällä itsekseni...
Halvat on huvit mullakin!!!!!!! mut just tällainen tilannekomiikka on mun mieleen..
t se joka nauroi ekana jo sille joka oli koputtanut jääkaapin oveen...
Vähän ennen sovittua aikaa tuttava soitti kuitenkin, että heille oli tullut sukulaisia yllätysvieraiksi, ja sovittiin, että tavataan sitten joku toinen päivä...
N. 20 minuuttia tästä puhelusta muina miehinä soittelin tuttavan ovikelloa, tyytyväisenä menossa sovittuun tapaamiseen. Tuttava tuli ihmeissään avaamaan ja takelteli, että hei eikö me juuri puhelimessa sovittu... Selvästi itsekin näytti siltä, että mietti, että soitinko mä sille vai kuvittelinko vain. Minä jouduin hetken miettimään, ennen kuin älysin, että niin joo taidettiinkin sopia. Koko puhelu ei ollut ollenkaan rekisteröitynyt päässä.
Huomasin vasta kun suu vaahtosi ihmeen paljon.
Eteisessä oli kaksi muovipussia, toinen roskis, toinen duunitavaraa. Kuljetin roskiksen bussissa töihin.
Maalasin vesiväreillä ja siemailin samalla valkkaria. Hörppäsin valkkarin sijaan vesivärikupista.