Ovatko nuo Lego-kalenterit hintansa väärtejä?
Molemmat muksut haluaisivat kovasti lego-kalenterit (toinen City ja toinen Friends). Hinta on kuitenkin aika suolainen, 25 euroa kappale. Tuolla hinnalla saa jo ihan kivan kokoisen legopaketinkin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Saakohan meidän lapset traumoja kun me emme osta heille nitä isoja lelukalenterita.. ihan taloudellisista syistä jäävät kauppaan.
Joulun odotukseen kun kuuluu onneksi paljon muutakin kun kalenterit. Toki jokainen saa valita mieleisensä suklaakalenterin jonka hinta on alle 5€.
Uskoisin, että kalenteri kuin kalenteri. Aivan yhtä innoissan kuin avaa oman kaleterin, lapsi käy katsomassa kuvat vanhempien mainos- ja partiolaisten kalenterista.
Meillä on sellainen itse täytettävä. Lapsi on vuosien varrella saanut askartelutavaraa, peflettiä, sukkia, karkkipäivän karkit, legoja, piparitalon ainekset, pelin sun muuta kalenteristaan. Parhaita on olleet kartat jotka johdattaa kätkölle.
Ihanan kallista.... mutta toisaalta pienelle lapselle ei stten ole enää jouluna tullut lahjavuorta. Nyt ajattelin 8v, joka ei enää usko joulupukkiin, kysyä onko parempi iso kasa jouluna vai kalenteri.
Suunnitelmissa myös ripotella luukkuihin palapelin palat.
WraithTodd kirjoitti:
Molemmat muksut haluaisivat kovasti lego-kalenterit (toinen City ja toinen Friends). Hinta on kuitenkin aika suolainen, 25 euroa kappale. Tuolla hinnalla saa jo ihan kivan kokoisen legopaketinkin.
Minun tytär on joka vuosi tuollaisen halunut, aluksi lego cityn ja sittemmine tuon friends kalenterin.
Kovin on tykätty noista kaikista, olisi nyt jo 6 v tuota osteltu, lapsi nyt 10v
Noissa on sellaisia osia, joita ei saa tavallisista paketeista, eli juurikin talvi ja jouluaiheisia osia. nyt kun on monen vuoden kalenterit niin saa jo kasaan upeat talvi leikit noilla.
eli mielestäni kannattaa otsaa ja noitahan löytyy cittarista ja prismoista ja maksaa sen 19,90 e
Vierailija kirjoitti:
Kyömyniska kirjoitti:
Kannattaa tilata ulkomailta. ihan samoja on mutta halvempia... jopa postikuluineen!
Lego hinnoitellaan samalla tavalla joka maassa, joten tuo sinun ulkomailta tilaaminen on melkoista rahantuhlausta. Hinnat ovat lähes sentilleen samat. Toki jos ap tilaa jotain rikkinäisiä retrolegoja niin voi saada halvemmalla. :D
Täyttä kukkua! Meillä poika sai kauan toivomansa Lego Technic Volvon, joka tilattiin Saksasta. Me asutaan itse Tanskassa. Kyseinen paketti maksaa Legon omassa kaupassa ja kaikkialla täällä Tanskassa n 229,99€. Saksan hintoja kyseiselle paketille voi katsoa vaikka tästä: http://www.billiger.de/show/produkt/519313203-Lego-Technic-Volvo-L350F-…
Kun me tilattiin tuo vuosi sitten Saksasta, säästettiin 60€ ja paketti tuli parissa päivässä kotiovelle.
Ja meillä on lapsilla ollut joka vuosi Legon (tai kerran oli Playmobil) kalenteri. Poika, 10 v., haluaa sen edelleen. Tyttö on jo 12 v., joten viime vuonna oli joku korukalenteri ja tänä vuonna haluaa kosmetiikkaa. Täytyy vaan löytää joku, missä on tuon ikäiselle sopivia tuotteita.
Meidän lapset on tykänneet Legon kalenterista ja parempia nuo Legot kalenterista on, kun kaiken maailman muu pikkukrääsä, jota monessa muussa kalenterissa on. Mun mielestä ollut hintansa arvoinen. Kerran vuodessa tuo joulukalenteri ostetaan ja silloin mä tykkään, että sen pitää olla juuri se, mitä lapsi toivoo.
Saakohan meidän lapset traumoja kun me emme osta heille nitä isoja lelukalenterita.. ihan taloudellisista syistä jäävät kauppaan.
Joulun odotukseen kun kuuluu onneksi paljon muutakin kun kalenterit. Toki jokainen saa valita mieleisensä suklaakalenterin jonka hinta on alle 5€.