Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te muut ette rekisteröidy?

Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Rekisteröidyin juuri ja se oli helppoa kuin mikä, tekaistut sähköpostit ja nimimerkit, miksi te muut ette vaivaudu? En malta lopettaa jo klo 11, ei kai rekisteröitymisestä mitään haittaakaan ole.

Sivut

Kommentit (42)

Mänkkipyyhe
Seuraa 
Liittynyt12.10.2003

En tiedä, olen jo rekisteröitynyt mutta minusta on noloa kun ei saa kirjoittaa anonyymisti. Kaipaan sitä ruksia että saa laittaa nimimerkin pois. Noloahan tämä on kun näkee kuka siellä taas kirjoittaa.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Monille se taitaa olla periaatekysymys.

Itsekin kyllä kaipaisin sitä ruksia että voi laittaa nimimerkin pois. Nyt joutuu tarkkaan miettimään, mitä itsestään kertoo, ettei tule heti tunnistetuksi.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Pinja91
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Minustakin anonyyminä oli parempi, ja yritin siirtyä muille sivuille rekisteröintipakon jälkeen, mutta ei niissä mitään ollut. Joten takaisin tänne ja rekisteröinti. Mistä täällä muuten pääsee mobiililla kirjautumaan ulos?

stella
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Valitettavasti nämä sivut menettävät särmää tällä rekkautumispakolla. Mielipiteet jakautuvat 6-1 anonyymien voitoksi, Hesarin tappioksi.

Sorry, totuus ei pala tulessakaan.

Mänkkipyyhe
Seuraa 
Liittynyt12.10.2003

Ei kehtaa kirjoitella nimimerkillä... Tuostahan näkee kuka se oli, esim. Stella kirjoitti kihomadoista... sorkke! Saat sanoa mitä noloa mä olen kirjoittanut jos lohduttaa :)

Miksei tähän saa nyt viimein sitä todella tärkeää kirjoita anonyymisti-nappia!!!!

'
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Pinja91 kirjoitti:
ei kai rekisteröitymisestä mitään haittaakaan ole.

Rekisteröityminen kiihdyttää maidoneritystä manboobseista. Henk/koht/kokemus.

stella
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Kerrostalokyttääjä kirjoitti:

Ei kehtaa kirjoitella nimimerkillä... Tuostahan näkee kuka se oli, esim. Stella kirjoitti kihomadoista... sorkke! Saat sanoa mitä noloa mä olen kirjoittanut jos lohduttaa :)

Miksei tähän saa nyt viimein sitä todella tärkeää kirjoita anonyymisti-nappia!!!!

Kihomadoista?!!? Erehdyt, en ole kirjoittanut.

käyttäjä-9726

Kerrostalokyttääjä kirjoitti:

En tiedä, olen jo rekisteröitynyt mutta minusta on noloa kun ei saa kirjoittaa anonyymisti. Kaipaan sitä ruksia että saa laittaa nimimerkin pois. Noloahan tämä on kun näkee kuka siellä taas kirjoittaa.

En voinut olla huomaamatta noita liittymispäivämääriä. Sähän oot palstaillut täällä jo yli 10v... Mulla on ollu tunnukset 10pv.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat